Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рено Колеос 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Рено Колеос

    Днес му добавихме още 500км, до 2100км. (2500 трябвало да се разработва), До Благоевград си беше непрекъсната колона и той закова разхода на 5.9, после се "оправи", но все пак финиширахме с 6.9 на компютъра, май лекичко послъгва - като натрупам статистика (ако не ме домързи), ще съм сигурен, но ми се струва, че намалява разхода на компютъра с около 0.1л/100км. ето и "финалната картинка на разходките за почивката






    Ден 1
    Ден 2
    Ден 3
    Ден 4
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от alex_markov; 06-05-09, 07:42.

    Коментар


    • #62
      До: Рено Колеос

      Днес му добавихме още 500км, до 2100км. (2500 трябвало да се разработва)
      На твое място, аз бих го разработвал поне 5000 км. Нека кажат какво мислят хората с повече опит, но според мен ако започнеш да юркаш колата след само 2500 няма да е добре. Другият момент е да направиш първата смяна на масло рано. Не знам колко искат Рено за смяна на масло, но може би си струва да им платиш.
      Vitara 2.0 V6
      Honda CRV (Gen 1)
      Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
      ВАЗ 2131

      Коментар


      • #63
        До: Рено Колеос

        Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
        На твое място, аз бих го разработвал поне 5000 км. Нека кажат какво мислят хората с повече опит, но според мен ако започнеш да юркаш колата след само 2500 няма да е добре. Другият момент е да направиш първата смяна на масло рано. Не знам колко искат Рено за смяна на масло, но може би си струва да им платиш.
        Ти така или иначе си плащаш
        Карал съм доста нови коли и не мисля, че съвремените машини искат някаква специфична разработка, но на Колеос-а не му и трябва, Автомата си държи оборотите около 2000 през цялото време, освен ако го "изпържиш", но това не му е предназначението, така, че тоя най-вероятно го чака цял живот "разработване"
        А иначе Смяната трябва да е на 15000 км. , Но първият път искат да е на 10000 (както и ти съветваш), интересно ми е на скоростите кога се сменя както и другите консумативи, но скоро ще разбера.

        Коментар


        • #64
          До: Рено Колеос

          Смяната на масло и филтри на Сценика ми в Промобил струваше под 200 лева. Не е скъпо. 5 литра масло мисля отидоха х 12 лв. на литър (Elf).

          Борд компютърът вероятно е настроен и сам ще подсети кога да отидеш за смяна на масло. Нищо по-рано не е необходимо за новите рена.
          ДНЕВНИКЪТ НА СТАС
          СВЕТЪТ НА МАИТЕ. ГВАТЕМАЛА, БЕЛИЗ И ХОНДУРАС

          Коментар


          • #65
            До: Рено Колеос

            Днес попаднах на огромна колекция от филмчета за Колеоса в Ютуб, това ми хареса
            http://www.youtube.com/watch?v=V6NthFWdG8I&NR=1
            и това
            http://www.youtube.com/watch?v=IOB1_4BaTJ4

            А това определено е най-доброто!!!
            http://www.youtube.com/watch?v=EgWK5Qq_6gc


            А това е най-доброто и подробно Представяне!
            част първа http://www.youtube.com/watch?v=guv3g...eature=related
            част втора http://www.youtube.com/watch?v=94-r4...eature=related

            Тя колата е хубава, ама и тоя определено Може да кара!
            http://www.youtube.com/watch?v=SldfD...eature=related

            А тези не знаят, че е Паркетник
            http://www.youtube.com/watch?v=PiZjt8HrMKA&NR=1

            А Арабите спирали да правят шоу с Тойоти по дюните, минавали на Колеос
            http://www.youtube.com/watch?v=RbuFc...eature=related


            А това е Прекрасна анимация за Дизеловият двигател 2.0 dci (но би била интересна и за всички Дизелджии)
            http://www.youtube.com/watch?v=MoftC...eature=related
            Последно редактирано от alex_markov; 28-05-09, 19:48.

            Коментар


            • #66
              До: Рено Колеос

              Първоначално публикуван от Stas Преглед на мнение
              Смяната на масло и филтри на Сценика ми в Промобил струваше под 200 лева. Не е скъпо. 5 литра масло мисля отидоха х 12 лв. на литър (Elf).

              Борд компютърът вероятно е настроен и сам ще подсети кога да отидеш за смяна на масло. Нищо по-рано не е необходимо за новите рена.
              Определено е така,моят Колеос (който имам съмнение,че съпругата на Алекс_Марков знае), вече е на 22000 км.,смяната ми на масло,без горивен филтър само,е точно 207.00лв. след отстъпките,2.0л дизел,175 магарета....
              Който пие бира не умира,но не трябва пил да шофира :!: ;)

              Коментар


              • #67
                До: Рено Колеос 4х4

                От чисто любопитство, какъв вид е 4х4 на колеоса - фул тайм или някакъв вариант на он деманд? Има ли нещо подобно на блокажи или система която да контролира въртящия момент между колелата?

                Коментар


                • #68
                  До: Рено Колеос 4х4

                  On demand със режим за предно предаване и блокаж. Има три режима: САМО предно предаване,4х4 автоматик(при превъртане и ускоряване включва задната ос) и блокаж на 4х4-тогава предаването се фиксира 50:50 отпред:отзад. 4х4 системата е като тази в X-Trail. „All Mode 4x4-i“ май се водеше.
                  Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                  Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                  Volkswagen Bora AKL

                  Коментар


                  • #69
                    До: Рено Колеос 4х4

                    Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
                    ...
                    А това е най-доброто и подробно Представяне!
                    част първа http://www.youtube.com/watch?v=guv3g...eature=related
                    част втора http://www.youtube.com/watch?v=94-r4...eature=related
                    ...
                    Тук е описано 4х4-то на Колеоса, но за незнаещите Руски, ще сумирам - 4х4 от Х-треил/Кашкай т.е. имате 3 режима
                    1. Само предно (не виждам смисъл от него, за сега)
                    2.4х4 твърдо свързани преден и заден мост (като УАЗ, Патрул...) - изключва се само до 40км/ч
                    3. интелигентно 4х4 караме на преден мост основно, задният се включва при потегляне или при забоксуване или "нужда", доста датчици има системата, за движението на всички колела, за посоката на волана, за посоката и ускоренията на купето..., съчетава се с ЕСП-то и спирачките в добавка поспират буксуващите колела, което деиства като блокажи на диференциала (ако видите филмчетата, ще се изумите как преодолява диагонални окантарвания) - това е и Стандартният режим, включен по подразбиране

                    П.С.
                    С Дино сме писали заедно
                    Последно редактирано от alex_markov; 21-10-09, 15:26.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Рено Колеос 4х4

                      . ДеТВЪРД имаш:
                      1.Лека кола.
                      2.УАЗ.
                      3.Паркет.

                      Тракшън контрола работи доста добре и на 4WD LOCK повечето сувове биха правили чудеса,ако хората не ги беше страх и имаха повече опит.

                      П.П. Описано по точките на Alex Markov.
                      Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                      Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                      Volkswagen Bora AKL

                      Коментар


                      • #71
                        До: Рено Колеос 4х4

                        Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                        ... на 4WD LOCK повечето сувове биха правили чудеса,ако хората не ги беше страх и имаха повече опит.
                        А като насмелеят, започват да пишат такива работи ...

                        ... с доста висока за терена скорост. Един праг на пътя го изненада. В следствие рипна на половин метър от земята. Тон и осемстотин литнаха като цигарена кутия. При кацането кората под двигателя пое удара. Откърти се и се заклещи между левия носач и полуоската. Доведе до леки проблеми със завиването и това сложи край на частта с "разхождането". Последва 4 частова процедура по разтуряне на полетелият Голем зелен лУебед ...
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #72
                          До: Рено Колеос 4х4

                          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                          А като насмелеят, започват да пишат такива работи ...
                          Прав си! Аз затова и до сега не съм го извеждал извън пътя, а и Жената Пази като Тигрица това да не се случи
                          Което обаче не може да се отрече е, че в някой конкретни обстоятелства тези машинки се справят по-добре от УАЗ-ка например - лед - мощноста, автоматика и ЕСП-то биха били Неотценими; Диагонали кантари - отново, това задвижване има предимство пред свободните дифове

                          Но както козата си сака Пръч, така и Офроуда си иска ЗДРАВА Кола, за Която да не ти ПУКА, а Колеоса, не е точно това, така че всяка Жаба да си знае Гьола - УАЗ-ките в Гората, Колеоса - на Пътя!

                          П.С.
                          За да няма Засегнати искам да Уточня, че думата УАЗ я ползвам Фигуративно - за кратко да обрисувам - ЯК и непретнциозен, подготвен за гората "Джип", имал съм Две УАЗ-ки, Нива, Тойоти, така, че имам идея за какво говоря
                          Последно редактирано от alex_markov; 02-06-09, 17:45.

                          Коментар


                          • #73
                            До: Рено Колеос 4х4

                            Мда... и аз потвърждавам, че съвременния паркетник с ондеманд и тракшън контрол е способен на чудеса, които бих засрамили доста вседеходи, по сух пресечен терен... Проблемите идват, чак когато окаляш сензорите и системите спрат да работят . Това и причината все още да се наричат паркетници
                            Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                            Коментар


                            • #74
                              До: Рено Колеос 4х4

                              Колеги,сорри,че пиша точно в тази тема,но понеже с повечето от вас сме направили едакъв избор,относно Колеоса,може ли някой да ми каже защо немога да изпращам ЛС,и не мога да разглеждам профили на потребители примерно.
                              Благодаря предваритевлно,и още веднъж се извиниявам за ОФФ-а.
                              Последно редактирано от suhia_ribar; 02-06-09, 20:42.
                              Който пие бира не умира,но не трябва пил да шофира :!: ;)

                              Коментар


                              • #75
                                До: Рено Колеос 4х4

                                Първоначално публикуван от suhia_ribar Преглед на мнение
                                Колеги,сорри,че пиша точно в тази тема,но понеже с повечето от вас сме направили едакъв избор,относно Колеоса,може ли някой да ми каже защо немога да изпрашам ЛС,и не мога да разглеждам профили на потребители примерно.
                                Благодаря предваритевлно,и още веднъж се извиниявам за ОФФ-а.

                                Защото не четете достатъчно колега!
                                Използвайте търсачката, преди да задавате подобни въпроси
                                http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=8364
                                Per aspera ad astra.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X