Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лек тунинг на WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лек тунинг на WJ

    Значи,засега още не съм го измислил докрай и затова искам от по-рано да поразпитам.Идеята е да влезнат възможно по-големи гуми с възможно по-малък лифт с цел подобряване на визията.Не ми трябват големи ходове тъй като няма да ходя на кой знае какъв оф-роуд.А и той автомобила си има достатъчно(за моите нужди) възможности и в сегашния си вид.Моята инженерна мисъл е измислила някои неща,но разбира се искам да се допитам до хора с опит в това.Засега нещата в моята глава изглеждат така:

    1.Лифт не повече от 2 инча(засега не е ясно с подложки(моля за чертеж) само или нови пружини и тн.-аз клоня към пружини и амортисьори).Тук въпроса ми е трябва ли и нещо друго да се сменя(прави) с този лифт?

    2.Фланци 3 или 5 сантиметра.Ако някой има чертеж да ми пусне да си ги направя сам.А може и предложения от къде да си купя(вариант 2).

    3.Кът аут вежди...тези http://www.icelandoffroad.com/Wjfenderflares.html .От там ми писаха че с 2 инча лифт и тези вежди мога да вкарам до 33" гуми.Какво мислите за тях???Струва ми се че отзад стоят малко като кръпка за бронята а и отпред ще стоят така най вероятно като е с оригиналната броня.Може и други предложения за отваряне на място за гумите.

    4.33 инча гуми на мойте си джанти (20-ки)...засега имам само 4 но ще си купя още една.Предпочитам гумите да са по агресивни затова засега съм се спрял на Nitto Mud Grappler.Ясно ми е че това са гуми за кал а аз ще ги карам основно по асвалт и ще са тежки и шумни.Моля дайте съвети и за други подобни ако искате.И ако някой ги е ползвал да сподели как се държат на асвалт а и зимата тъй като мисля да ги карам през цялата година(ако успея да измисля как да заобиколя финския закон за шиповите гуми).

    Това е засега мисля че ще изглежда добре така.МОЛЯ помагайте.......

    ПП. Забравих да питам като се сложат толкова големи гуми дали трябва да се преправя нещо по предаването на Джипа(за да нямам проблеми после).Или да ми кажете най-големите гуми които мога да сложа без да има нужда от преправяне???
    Последно редактирано от Radosl81; 06-06-09, 17:10.
    Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
    0877стоидевет215–Радослав

  • #2
    До: Лек тунинг на WJ

    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=12660

    http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=7398

    Виж тези две теми - доста са интересни......

    Имам един въпрос: какво е целта на занятието?
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #3
      До: Лек тунинг на WJ

      Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=12660

      http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=7398

      Виж тези две теми - доста са интересни......

      Имам един въпрос: какво е целта на занятието?

      Тези теми съм ги чел многократно....

      Целта както писах по горе е подобряване на визията на Джипа.
      Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
      0877стоидевет215–Радослав

      Коментар


      • #4
        До: Лек тунинг на WJ

        Много поздрави да им пратиш на айсландофроуд от мене.
        На 2" за да вкараш по-големи гуми от 28см на 79см трябва да се наместят педалите , и да се сменят долните носачи с "твърди".



        Да не те плаша, ама влизаш в много дълго приключение. И скъпо.
        Като за начало вземи премери колко е разстоянието от центъра на джантата до калника. О тук го виждам 43.5 на 45.5.

        Коментар


        • #5
          До: Лек тунинг на WJ

          Значи ще кажа едно нещо, което няма да харесва на някои фенове на марката.

          Колкото по-рано разбереш, че караш едно много готино, луксозно и средно голямо СЕМЕЙНО КОМБИ, толкова ще ти е по-лесен живота.

          Не си усложнявай живота излишно. И един съвет - поинтересувай се, дали ще е необходима хомологация след направените интервенции, за да се движиш по пътната мрежа, да си взимаш годишните технически прегледи и прочее.

          Да, точно така като изглежда - искам да те откажа.
          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

          Коментар


          • #6
            До: Лек тунинг на WJ

            Аз все още не съм го разбрал. И живота ми е много лесен.
            Общо взето това на таблицата е истината. С малката подробност че Гранд Чероки WJ излиза от завода с височина на окачването която варира до 1".


            Последно редактирано от kinex; 06-06-09, 18:45. Причина: пг

            Коментар


            • #7
              До: Лек тунинг на WJ

              Охоо захапахте ме .Сега сядам да си пия ракията ама утре ще продължим дискусията.Ама аз все пак съм на мнение че ще стане .

              Айде наздраве....
              Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
              0877стоидевет215–Радослав

              Коментар


              • #8
                До: Лек тунинг на WJ

                Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                Значи ще кажа едно нещо, което няма да харесва на някои фенове на марката.

                Колкото по-рано разбереш, че караш едно много готино, луксозно и средно голямо СЕМЕЙНО КОМБИ, толкова ще ти е по-лесен живота.

                Не си усложнявай живота излишно. И един съвет - поинтересувай се, дали ще е необходима хомологация след направените интервенции, за да се движиш по пътната мрежа, да си взимаш годишните технически прегледи и прочее.

                Да, точно така като изглежда - искам да те откажа.
                Аз и не искам да е танк...то ще се движи пак само по пътя...

                Относно хомологацията-в момента се опитвам да го разбера това,следващата седмица ще го знам надявам се.
                Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                0877стоидевет215–Радослав

                Коментар


                • #9
                  До: Лек тунинг на WJ

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Аз все още не съм го разбрал. И живота ми е много лесен.

                  Е, ако построявяне, срещу много пари, на брутално изглеждащи анаболно/стероидни мутанти за теб ти е хоби / за което ти свалям шапката, между другото/, то за друг това начинание може сериозно да му вгорчи живота. Най-вече в страна, в която законите хем се спазват стриктно, хем ги има за всичко, за което можеш да се сетиш..... Хем за човек, който няма сервиз, и който ще го изпълнява със чужди ръце, по всяка вероятност, и при ставки заплащане за труд от порядъка на 40 ойро на час. Отгоре на всичко разбрах че има проблем и с коммуникация с аборигените. Абе картинката ич не е розова
                  Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                  Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                  Коментар


                  • #10
                    До: Лек тунинг на WJ

                    Да ама той пита КАК да го направи а не ДАЛИ да го направи.
                    И никой не твърди че тунингите са лесно и евтино нещо.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Лек тунинг на WJ

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      Да ама той пита КАК да го направи а не ДАЛИ да го направи.
                      И никой не твърди че тунингите са лесно и евтино нещо.
                      На въпроса КАК - ти си описал в двете теми за твоите Джипове, към коите дадох линка.


                      А на въпроси ДАЛИ и КОЛКО ще срува, по-добре да се замисли докато не е късно
                      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                      Коментар


                      • #12
                        До: Лек тунинг на WJ

                        Е браво ама се развихрихте.....Вижте сега...че ще го правя ще го правя,обаче не съм казал че ще е утре.Затова пуснах тази тема да имам възможност да преценя добре точно какво да е.Това с чука дето го е пуснал Пламен не искам да се случва на мойта кола.Какво е това за педалите бе Пламене нещо не разбирам дай пак на малко по прост език.Както виждате не съм казал че 100% ще е това което съм намислил-затова съм питал да давате съвети как да стане по-лесно и да се постигне горе долу този ефект.А за това къде да се прави още не е решено....може и в България...ако някой има добри оферти да пише(може и на лично).Аз все пак мисля че това което съм намислил не е толкова сложно.

                        Пия си ракията(от много време не съм виждал българска ракия) и само мисля как ли се развива тука темата.

                        Извинявайте малко че може вече и да бъркам правописа.Утре се надявам да си продължим дискусията.

                        Айде сега наздраве от северния полюс(тук още грее слънце като в България на обед).
                        Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                        0877стоидевет215–Радослав

                        Коментар


                        • #13
                          До: Лек тунинг на WJ

                          Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                          Значи ще кажа едно нещо, което няма да харесва на някои фенове на марката.

                          Колкото по-рано разбереш, че караш едно много готино, луксозно и средно голямо СЕМЕЙНО КОМБИ, толкова ще ти е по-лесен живота.

                          Не си усложнявай живота излишно. И един съвет - поинтересувай се, дали ще е необходима хомологация след направените интервенции, за да се движиш по пътната мрежа, да си взимаш годишните технически прегледи и прочее.

                          Да, точно така като изглежда - искам да те откажа.
                          +1!
                          Бях там... и се върнах! Вслушай се в съвета на Злой! Карай и не се занимавай с глупости. Няма подобно нещо като "лек тунинг на WJ" - почнеш ли - край няма!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Лек тунинг на WJ

                            Първоначално публикуван от Сашо Пунчев (Stuntman_Mike) Преглед на мнение
                            +1!
                            Бях там... и се върнах! Вслушай се в съвета на Злой! Карай и не се занимавай с глупости. Няма подобно нещо като "лек тунинг на WJ" - почнеш ли - край няма!
                            Вчера сложих подложките Терафлекс на едно дизелово. Видях къде си бил, разбрах защо си се върнал. И аз ще го върна. В заводски вид окачването беше бая високо - 46см хъб/калник. С +6см отпред и +4см отзад, стана бррррррррр .... високо колкото моето. И дългата щанга му сложих(при мен опира в брас-а) и пак блъска волана. Ама аз съм келеш, ще го направя. 48см хъб/калник му стигат за да вземе 265/70-16 с 3см фланци. За повече няма нито двигател, нито калници.
                            Ти 265/70-16 сложи ли.

                            Радо кое не е ясно бе братче. Желязо има там. Ако не се махне или смачка,,, гума по-голяма от 31", на 2"лифт, опира в него. А не може да се махне, щото ще се разглоби колата.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Лек тунинг на WJ

                              Значи......както писах и вчера не съм казал че това което съм намислил тръбва да стане на всяка цена.Това съм го измислил аз сам и затова ви питам вас дали е възможно да стане(на мен ми изглежда възможно).Само че явно истината е друга....Както казах това с чука не искам да се случва на мойта кола а и едва ли ще ми разрешат тука да му правя такива неща.Минавал съм тука два пъти преглед и вече ми става ясно защо само нови коли се движат по пътищата.Както писа колегата Злой тук си има закони за всичко и се спазват много стриктно без изключения(затова и разликата с България е светлинни години).

                              За сега стана ясно че 33" гуми няма да станат така ли? Аз си мислех че като монтираш тези вежди просто изрязваш малко калника и се отваря място за по голямата гума .То тогава какъв е смисъла да се слагат тези вежди-само да пазят от кал ли?

                              Мен и сега ми харесва джипа как изглежда просто искам малко да го пораздуя.Със сигурност не искам да влизам в големия филм не толкова заради парите колкото че не съм толкова запален по офроуда и няма да седна да се занимавам по цял ден с колата(имам си достатъчно работа).Искам да го направя наведнъж и да не се занимавам вече,само да му се радвам.

                              Никой ли няма чертеж на тези подложки и на фланците?
                              Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                              0877стоидевет215–Радослав

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X