Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лифт ГрандЧероки 99-04

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лифт ГрандЧероки 99-04

    На последък в много теми се обсъжда тоя лифт за това реших да направя отделна. Още повече след като Яро каза че ще изглежда страно което се потвърди и от жена ми.
    Идеята на лифта е да влезнат гуми BFGoodrich All-Terrain T/A KO 285/55/20-(32.3"=82см.)
    Всяко мнение е от значение.
    Ето и предложенията.
    2"лифт/30гуми. С малки отклонения така изглежда в момента.



    3"лифт/31"гуми.
    На снимката е с 32"гуми и ако не се ограничи хода на горе опират.



    4"лифт/32"гуми




    6"лифт/32"гуми
    88
    2"лифт/30"гуми
    18.18%
    16
    3"лифт/31"гуми
    17.05%
    15
    4"лифт/32"гуми
    29.55%
    26
    6"лифт/32"гуми
    2.27%
    2
    6" лифт, ФЛЕКС Laughing и 37" гуми
    32.95%
    29

  • #2
    с 6" ми се вижда прекалено вдигнат... а и сигурно трябва да се смени цялата карантия отдолу
    аз бих се ограничил до 4" още повече, ако се кара всеки ден по асфалт...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #3
      6"лифт/32"гуми ,изглежда смешно
      B+

      Коментар


      • #4
        Моето мнение е че в стандартния си вид (имам в предвид трансмисията) 32" за този автомобил са прекалено големи и ще причиняват редовни неоправдани щети. Искам да кажа че предимствата които тази гума ще донесе ще са много по-малко от недостатъците...

        32" са общо взето максималния размер който понасят автомобили с доста по-сериозни диференциали. Например това е максималния размер който може да понесе Тойота LJ70 а сравнението между диференциалите на тази Тойота и Гранда изглежда така:



        Според мен максималния размер на разумния лифт който няма да изисква преправяния по трансмисията е 2"... със съответните му гуми не повече от 30"
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Венцислав Петров
          ...това е максималния размер който може да понесе Тойота LJ70 а сравнението между диференциалите на тази Тойота и Гранда изглежда така:
          добре че не сте снимали дифа на FJ-ката че ще има масова психоза
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #6
            Обаче има грешка! Това е Дана 35 малкия диф на старите Грандове ZJ. На Новия WJ дифа е Дана 44 и хич не е по-малък от този на Тойотката, даже може и по-големишък да идва от към някои размери. Да не говорим че в доста от тях има Хидра-лок. Стига бре хора, Гранда не е "по-новия модел на Чероки" както мислят някои, и WJ няма нищо общо с ZJ.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              Венци това на Тойотата предния диф ли е. Защото на снимката е показан Дана35 които на ГрандЧерокито е преден а на Вранглера заден. Ама и аз кво питам като ахмак като чили не е видно че единия е ЛСД.
              Всъщност големината не е от значение. И дифовете не са от значение. Аз карам бавно така че не мисля че ще е проблем.

              Вокел на 6" е смешно нали
              в началото като го видях и на мене ми беше смешно ама после колкото повече ги гледам по-добре ми се вижда. Както казва Савата Колкото повече - толкова повече.
              При ГрандЧерокито за да влезнат по големи гуми от 32" трябва да се сменят броните.

              Коментар


              • #8
                Този диференциал е на LJ70 заден а на FJ80 преден. Според моя опит а и наблюдавайки автомобилите около мен размера на гумите има основно значение за щетите по трансмисията. Но всичко в края на краищата си зависи от собственика и размера на кесията му...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #9
                  Извинявам се, но малко по-горе допуснах неволна грешка докато пишех съобщението. Диференциала от Тойота е преден за LJ70 т.е. 7" - най-малкия възможен. Задния на същата Тойота е 8" ... И не е LSD, най-обикновен отворен диференциал си е...
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Венцислав Петров
                    Този диференциал е на LJ70 заден а на FJ80 преден. Според моя опит а и наблюдавайки автомобилите около мен размера на гумите има основно значение за щетите по трансмисията. Но всичко в края на краищата си зависи от собственика и размера на кесията му...
                    По скоро до тежеста на кръчето му. Три години карах зверски офроуд с Голф1. Стандартно е с 21" аз го карах с 26". Никакви проблеми по трансмисията Даже лагер на главините не се разби. А отзаде беше с 7см фланци и беше над един милион км. Като се има в предвид че ГрандЧерокито никога няма да лети както Голфа мисля че от 30" на 32" няма да е фатално.

                    Коментар


                    • #11
                      Факт е че два инча над заводския размер не е много и е разумен компромис. В случая имам в предвид конкретната ситуация и двигателя на Гранда който е повече от добър и според мен доста oversized за тази трансмисия... Но разбира се с повече внимание и без резки движения с десния крак може и да поживее по-дълго...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #12
                        Лично на мене до към 4" с гуми 32-ки ми изглежда добре. 6" вече ми се вижда малко нещо прекалено. Естествено, то си е въпрос на вкус, ама на мене не ми харесва. Освен това:

                        а) Не ми се връзва особено големия лифт с АТ гумите. Голям лифт ти трябва да се завираш на кофти места, ама там с АТ-тата ...

                        б) Хубаво ще я вдигнеш, ама тогава: странични наклони? странични наклони + гъсто разположени дървета? Я питай Влади и Йори!
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #13
                          4"лифт/32"гуми



                          6"лифт/33гуми

                          Коментар


                          • #14
                            Искам да гласувам за 6" лифт, ФЛЕКС и 37" гуми но няма такава опция в анкетата
                            Пламене, погрижи се моля те
                            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от V93
                              а) Не ми се връзва особено големия лифт с АТ гумите. Голям лифт ти трябва да се завираш на кофти места, ама там с АТ-тата ...
                              Защо не ти се вързва на асвалт да не би да ти е приятно с МТ. За калта си има план Б.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X