Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТУРБО ПРОБЛЕМ!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ТУРБО ПРОБЛЕМ!!!

    Здравеите на всички фронтераджии имам голям проблем с моята фронтера.
    Имам Opel Frontera 2.5 TDI WM двигател 1997, некакъв супер изчанчен модел които нито един сервизен компютър не може да го разпознае или да се свърже. Директно към проблема: Турбото не се включва на 2000 оборота и гори ама много здраво нафта с един резервоар (80 литра) изминавам 550 км за пример един танк А1-B2 които е на въоражение в американската армиая изминава 740км с един резервоар. Самото турбо работи има си компресиа но компютара не го включва. Помогнете с каквото можете (ако можете да ми кажете от каде са си драпна некакъв сервизен софтуер щте сам ви много благодарен) или каквото и да било ще сам ви много благодарен.

  • #2
    До: ТУРБО ПРОБЛЕМ!!!

    Мъка.... Колегата Car Test спомена в една друга тема , че има
    EDC/MSA 15.5-5.4 - BOSCH ....
    , свържи се с него. А колкото до танка, неговия резервоар май е доста над 80 литра
    П.П. Предполагам вече си я видял: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=19744
    Последно редактирано от kuzdov; 19-10-07, 22:52.
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • #3
      До: ТУРБО ПРОБЛЕМ!!!

      Остави тези софтуери и компютри,ами отиди на майстор.Нека човека да го види,чуе и разглоби,накрая да каже присъдата.От модерните сервизи само ядове.Причината е че там са младоци на заплатка и не разбират.Печените бягат и си правят собствен бизнес.Вярно е че нямат компове и скъпи уреди но има много кадърни.От 90 -та година имам камиони и коли и майсторите ми са железни.Гаражи,гаражчета,кал и мизерия,но разбират и пипат.Веднъж в тема съм споменал че враг на турбото е молибдена и всякакви масла с добавки.Задръзтват ги и ги убиват.
      Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
      NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

      Коментар


      • #4
        До: ТУРБО ПРОБЛЕМ!!!

        Тука малко бъркаш. На един компютър какво има да му се разглобява... Вероятно става въпрос за някой датчик, който не си върши работа и за да откриеш точно какво (не)става си е нужен тестер. Както се казва: Не става само с ядене. Трябва и ........пиене !
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #5
          До: ТУРБО ПРОБЛЕМ!!!

          Аз пък си мисля че турбината се задеиства от изгорелите газове(или поне винаги съм си мислил така) има един клапан точно там който отваря и затваря байпаса на изгорелите газове така че когато не се подава газ турбото да не нагнетява!Та този клапан се управлява от помпата, най често с вакумен механизъм.
          та идеята ми е - провери си вакумите от помпата и до нея!!!Доста по рядко електрониката дава ядове!
          Просто една идея
          Успех
          Рак, мерак и простак не се лекуват!!!

          Коментар


          • #6
            До: ТУРБО ПРОБЛЕМ!!!

            При турбо дизели като моя, например, е точно както го описваш. Но при неговия байпаса може да се управлява и от компа....
            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
            Неизвестен мъдрец

            Коментар


            • #7
              До: ТУРБО ПРОБЛЕМ!!!

              колега а как измерихте компресията на турбото, икак компютъра него включва .данее извънземно туи турбо.
              boko
              Jeeep---KIA
              https://www.facebook.com/autoboko/

              Коментар


              • #8
                До: ТУРБО ПРОБЛЕМ!!!

                Ами с кофа се мери ....
                Ако има 2-3 кофи ... всичко е О.К. ...
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • #9
                  До: ТУРБО ПРОБЛЕМ!!!


                  Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                  Ами с кофа се мери ....
                  Ако има 2-3 кофи ... всичко е О.К. ...



                  имало начин значи
                  boko
                  Jeeep---KIA
                  https://www.facebook.com/autoboko/

                  Коментар


                  • #10
                    До: ТУРБО ПРОБЛЕМ!!!

                    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                    При турбо дизели като моя, например, е точно както го описваш. Но при неговия байпаса може да се управлява и от компа....
                    Не вярвам неговия двигател да има ел. boostcontroler, компа може да управлява само количеството гориво и то когато помпата му е с електронно управление.
                    А това за меренето на турбото е добро
                    Рак, мерак и простак не се лекуват!!!

                    Коментар


                    • #11
                      До: ТУРБО ПРОБЛЕМ!!!

                      fixemer, май имаме един и същ проблем. Чух се днес с Car Test и явно той може да помогне, но ми е много далеч. "Симптомите" на моята фронтера са абсолютно същите и се чудя какво да правя. Плевенския сервиз който ми препоръча Car Test не поема ангажимент с диагностиката и ...задънена улица. Какво мислиш да предприемеш ти?
                      Благодаря все пак на Car Test. Нищо чудно и да поемем към Ямбол, като остане време.

                      Коментар


                      • #12
                        До: ТУРБО ПРОБЛЕМ!!!

                        А ти как разбра че работи турбината, като не се включва!????
                        RANGE ROVER

                        Коментар


                        • #13
                          До: ТУРБО ПРОБЛЕМ!!!

                          Ако не бьркам тази фронтера е с дебитомер и с един колега бяxме попаднали на изгорял .бяxа я тествали в опел.
                          МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                          Коментар


                          • #14
                            До: ТУРБО ПРОБЛЕМ!!!

                            колега какво стана с фронтерата и аз имам сьщия проблем

                            Коментар


                            • #15
                              До: ТУРБО ПРОБЛЕМ!!!

                              На VM мотора турбото вклучва на от 2100 до 2200 нагоре.На моето чероки 2200 на 5 скорос са ми окло 130 км/ч.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X