Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пак проблем с Хондата ми!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пак проблем с Хондата ми!

    Става въпрос за маслото?
    Смених и маслото миналия месец и и сипах мотул 300v 15w50
    но се оказа че след 1000км.каране с него щеката за маслото вече е суха(няма масло по нея)
    Какво да правя,явно го харчи а надали е за ремонт защото нито губи мошност нито някакви други проблеми с изключение на това че като го изфорсирам изпушва с тъмен пушек и докато не загрее гасне понякога като се върне ръчката за газта!
    Нямам си и на идея!
    Дайте савет? Ако е от маслото то тогава какво да сипа?
    Мотора е Хонда ХЛ600РМ!
    NO PAIN NO GAME!
    Kawasaki KMX125 / Jeep Cherokee Sport 2.5i
    gsm:0887 52 67 55/0878 52 67 55

  • #2
    До: Пак проблем с Хондата ми!

    Значи,
    Ако не се бъркам това месло е полусинтетично,ако е така сипи му минерално 20-50 от магазина при бабите 10лв литъра,като е заминал двигателят не губи мощност,знам го от личен опит и сигурен ли си че го мериш превилно че с хондите се случва да си крият маслото,И пушенето идва от там виж си гумичките на клапаните и сегментите,както и въздушният филтър.
    Чакаи че се обърках вече
    Значи първо си смени маслото,после възд. филтър,увери се че мериш маслото правилно,и чак тогава отвори двигателя.
    MG RACING

    Коментар


    • #3
      До: Пак проблем с Хондата ми!

      Първоначално публикуван от stanislav_7140 Преглед на мнение
      Значи,
      Ако не се бъркам това месло е полусинтетично,ако е така сипи му минерално 20-50 от магазина при бабите 10лв литъра,като е заминал двигателят не губи мощност,знам го от личен опит и сигурен ли си че го мериш превилно че с хондите се случва да си крият маслото,И пушенето идва от там виж си гумичките на клапаните и сегментите,както и въздушният филтър.
      Чакаи че се обърках вече
      Значи първо си смени маслото,после възд. филтър,увери се че мериш маслото правилно,и чак тогава отвори двигателя.
      Маслото е пълна синтетика
      Въздушния филтър скоро го почистих и прах
      А маслото го мерих при загрял и при студен мотор в изправено положение на мотора!
      NO PAIN NO GAME!
      Kawasaki KMX125 / Jeep Cherokee Sport 2.5i
      gsm:0887 52 67 55/0878 52 67 55

      Коментар


      • #4
        До: Пак проблем с Хондата ми!

        Сипи му 20-50 минерално,и мисля че ще се оправи,пълната синтетика е за други двитгатели,когато се правени наще паметници не е имало пълна синтетика,имаше тема във форума по въпроса,потърси.
        MG RACING

        Коментар


        • #5
          До: Пак проблем с Хондата ми!

          Първоначално публикуван от stanislav_7140 Преглед на мнение
          Сипи му 20-50 минерално,и мисля че ще се оправи,пълната синтетика е за други двитгатели,когато се правени наще паметници не е имало пълна синтетика,имаше тема във форума по въпроса,потърси.
          Благодаря ти за съвета
          Ще пробвам с 20-50 и дано се оправи
          NO PAIN NO GAME!
          Kawasaki KMX125 / Jeep Cherokee Sport 2.5i
          gsm:0887 52 67 55/0878 52 67 55

          Коментар


          • #6
            До: Пак проблем с Хондата ми!

            Аз от 5 години карам Honda и наливам 20w50 синтетика на Валволин и много съм доволен от него ! Старата ми 250-ка,като и се прецакаха сигментите започна като я паля студена да избълва бял дим.Черния дим на високи обороти е от горивната смес .Това може да се избегне с по малък жигльор но се намаля вървененето. Моторите с въздушно охлаждане според мен трябва да се карат със синтетични масла защото са по-устойчиви на високи температури !
            Стефан Дянков

            Коментар


            • #7
              До: Пак проблем с Хондата ми!

              Ти още като събираше мнения за масло, защо не ме послуша ами се изхвърли с тая скъпа и безполезна за бараки като нашите синтетика?

              Слушай сега какво ще направиш- отиваш на Оборище в представителството на Мотул, даваш на лелката 50 лева и получаваш туба 4 литра 20/50 МИНЕРАЛНО /цената е 42 лева/ + маслен филтър 8 лева. Аз моето ХТ го карам вече към 1300км. и съм долял само веднъж, и то малко....но на мен ми тече главата защото ме мързи да ремонтирам.
              Пре тебе работата сигурно ще се окаже по-дебела, щом пуши и харчи значи е за ремонт, най малко на гумичките на крапаните, но с този вискозитет ще сведеш до минимум харчовете на масло. Ако почне да харчи в разумни граници- карай си го още така, пък зимата ще го правиш
              2015 KTM EXC 450 six days Argentina
              Toyota Land Cruiser KDJ 125

              Коментар


              • #8
                До: Пак проблем с Хондата ми!

                Момчета мерси за идеите,но в крайна сметка какво масло да избера? То се разбра че ще е 20w50 но дали да е минерално или синтетично?
                NO PAIN NO GAME!
                Kawasaki KMX125 / Jeep Cherokee Sport 2.5i
                gsm:0887 52 67 55/0878 52 67 55

                Коментар


                • #9
                  До: Пак проблем с Хондата ми!

                  Прочете ли това http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...683#post191683
                  Май имаме сходен проблем!
                  "Do not correct a fool, for he will hate you;
                  Correct a wise man, for he will appreciate you."

                  Коментар


                  • #10
                    До: Пак проблем с Хондата ми!

                    Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                    Прочете ли това http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...683#post191683
                    Май имаме сходен проблем!
                    Прочетах темата и се оказва че наистина проблемите ни са сходни!
                    А ти от каде си взел това последното масло?
                    NO PAIN NO GAME!
                    Kawasaki KMX125 / Jeep Cherokee Sport 2.5i
                    gsm:0887 52 67 55/0878 52 67 55

                    Коментар


                    • #11
                      До: Пак проблем с Хондата ми!

                      От Благоевград от магазин Мотосвят. Собственика се казва Иво, адреса е ул." Васил Левски" №20! С последното ми ходене до София (днеска се прибрах в Сандански), станаха вече 1150 км. откакто го ползвам това масло! Обаче при последното пътуване доста го поизръчках мотора та днеска се наложи да му долея 100 милилитра за първи път!
                      "Do not correct a fool, for he will hate you;
                      Correct a wise man, for he will appreciate you."

                      Коментар


                      • #12
                        До: Пак проблем с Хондата ми!

                        ама ти май много обичаш да си даваш парите напразно Не се тормози повече с излишни проблеми- сипвай минерално и карай ! Мой познат си кара ДР-а с ПРИСТА откак се помня и двигателя е екстра. А ако ще го глезиш- сипи му нещо по-марково, но минерално
                        2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                        Toyota Land Cruiser KDJ 125

                        Коментар


                        • #13
                          До: Пак проблем с Хондата ми!

                          Първоначално публикуван от vladko33 Преглед на мнение
                          ама ти май много обичаш да си даваш парите напразно Не се тормози повече с излишни проблеми- сипвай минерално и карай ! Мой познат си кара ДР-а с ПРИСТА откак се помня и двигателя е екстра. А ако ще го глезиш- сипи му нещо по-марково, но минерално
                          Скъпо и евтино са две доста относителни понятия! Ето малко сметчици (така поне ми излиза на мене досега):
                          1. Минерално масло Мотул (от смяна до смяна 4000км). Първоначално налях 3л. и на всеки 1000км. по още 1л. (т.е. на 1000км. +1л, на 2000км. +2л, на 3000км. +3л, на 4000км. смяна на маслото) т.е. долял съм 3 л. - общо стават 6л. х 10,50лв.=63лв. дадени за масло при изминати 4000км.
                          2. Полусинтетично масло Валволин (от смяна до смяна 4000км). Първоначално налях 3л. и на всеки 1000км. по още около 0,5л. (т.е. на 1000км. +0,5л, на 2000км. +1л, на 3000км. +1,5л, на 4000км. смяна на маслото) т.е. долял съм 1,5л. - общо стават 4,5л. х 13лв. =58,50лв. обаче понеже смених марката масло та от Валволина ми остана 0,5л. неизползваемо 0,5л. х 13лв.=6,5лв. и с тази неизползвана половинка стават 65лв.
                          3. Полусинтетично на Яку - първоначално събра 2,7л. (не знам защо от предишните събираше по 3л. сменявам го винаги по един и същи начин) за първи път му долях вчера на 1150км. - 100милилитра от 300-тата милилитра, които ми останаха при първоначалното наливане. Предполагам че като се поизноси маслото ще вдигне разхода и затова съм си взел още 1л. резерва. Ако нещата вървят както досега, предполагам че този 1л. ще ми стигне за доливане! Така че общо 1бр. двулитрова туба - 26лв + 1бр. еднолитрова туба - 14лв. = 40лв. + 1бр. еднолитрова за резерва - 14лв. =54лв.
                          (Дано да не дръпна дявола за опашката с тия сметки)
                          Икономията в цифри е очевидна, а има и друго, като се ползва масло, което по-малко гори, се намалява количеството нагар а от там се улеснява работата на двигателя и се удължава живота му! Полусинтетиката издържа много повече на температурни аномалии от минералното!
                          А има и други добри и дори по-евтини полусинтетични масла - например полусинтетиката на Denicol продавана от магазина на БобиМХ, гледам че е 44лв. за 5л. туба! Това масло го хвалят доста, но аз лично не съм го пробвал все още!
                          А за това колко е скъп един мотор, и дали си заслужава да инвестираш в него - всеки сам си го решава! На мене моя мотор си ми е мнооого скъп щото имам да го изплащам до 2010г. и преди това не мога и да помисля за друг !
                          Последно редактирано от sl.daskalov; 29-08-07, 11:59.
                          "Do not correct a fool, for he will hate you;
                          Correct a wise man, for he will appreciate you."

                          Коментар


                          • #14
                            До: Пак проблем с Хондата ми!

                            Мисля да му сипа някаква 20w50 полусинтетика,защото май излиза че е най евтино а и в същото време най добре за този мотор,поне с такова впечатление останах от отговорите по темата
                            А някой дали може да ми препоръча майстор в София или близо до нея който да ми смени качествено гумичките на клапаните и сигментите?И дали някой има представа ориентировачно колко ще ми излезнат гумичките и сигментите и колко ще ми вземат за работа?предвидил съм този ремонт за края на септември/октомври!
                            NO PAIN NO GAME!
                            Kawasaki KMX125 / Jeep Cherokee Sport 2.5i
                            gsm:0887 52 67 55/0878 52 67 55

                            Коментар


                            • #15
                              До: Пак проблем с Хондата ми!

                              Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                              Скъпо и евтино са две доста относителни понятия! Ето малко сметчици (така поне ми излиза на мене досега):
                              1. Минерално масло Мотул (от смяна до смяна 4000км). Първоначално налях 3л. и на всеки 1000км. по още 1л. .....!
                              Бреййй, интересна работа ! Защо пък ще го харчи така ? Моя хич не го пипа минералния Мотул 20/50!

                              А това , от което си най- доволен, полусинтетиката, какъв вискозитет е , и от къде го взимаш?
                              2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                              Toyota Land Cruiser KDJ 125

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X