Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисана на Чуров

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нисана на Чуров

    Темата може да се счита като продължение на тази тема:
    Да се похваля и аз! (Nissan Patrol)

    =====================================

    Супер разходка отличен репортаж.Имам един офтопик въпрос към Чуров как си изрязал така праговете на Нисана
    Последно редактирано от Yaro; 29-08-07, 13:11.
    ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
    тел.088четири 9едно9 4нула4
    -------------------------------------------------------

  • #2
    До: Поход от Варна до........

    Първоначално публикуван от Дявол Коледа Преглед на мнение
    въпрос към Чуров как си изрязал така праговете на Нисана
    Не само праговете, ами и вратите си е "подстригал".
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #3
      До: Поход от Варна до........

      с отварачката за консерви
      Майтап! Отдавна исках да напиша тема за моя Нисан , но все нямам време. ето няколко снимки от ГОЛЯМОТО РЯЗАНЕ:
      Старите прагове бяха изрязани , вратите също , изработиха ми нови прагове-обърнати на горе.Идеята съм я откраднал от Пламен Тенев , а изработкта е на Веско и Емо ,,UNDER BRIGE SERVICE'' - Уникалниса двамата братя!
      ПС Май това не беше за тази тема
      Прикачени файлове
      PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
      КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
      0899187766

      Коментар


      • #4
        До: Нисана на Чуров

        Вече има и тема, само да има и кой да я пълни:
        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=17598
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #5
          До: Нисана на Чуров

          Венци има ли начин темата да е на името на Чуров не на мое все пак Нисана си е негов и той трябва да е един вид титуляр на темата
          ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
          тел.088четири 9едно9 4нула4
          -------------------------------------------------------

          Коментар


          • #6
            До: Нисана на Чуров

            Първоначално публикуван от Дявол Коледа Преглед на мнение
            Венци има ли начин темата да е на името на Чуров не на мое все пак Нисана си е негов и той трябва да е един вид титуляр на темата
            Е името и е Нисана на Чуров... повече от това...
            VPetrov.photography

            Коментар


            • #7
              До: Нисана на Чуров

              До колкото знам освен лифт на окачването си правил и т.н. "боди лифт" и сегашната ситуация е комбинация от двете.
              Ако не греша и не е тайна, кажи по-подробно как си постигнал крайния резултат.
              Като карахме по р. Велека, внимателно разгледах Нисана, и да си призная много ме изкефи (нали съм о.з. собственик на GR)

              Коментар


              • #8
                До: Нисана на Чуров

                Първоначално публикуван от Дявол Коледа Преглед на мнение
                Венци има ли начин темата да е на името на Чуров не на мое все пак Нисана си е негов и той трябва да е един вид титуляр на темата
                Не се притеснявай, темата и за моя джип е от тебе, явно ти върви да ги отваряш, а може и да си на късмет
                http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                Коментар


                • #9
                  До: Нисана на Чуров

                  Боди лифт нямам - върл противник съм на този вид лифтоване ( убеден съм ,че за случката на ,,Пътеката на гандолф''с Патрула на колегата е отчасти виновен неговият боди лифт). Окачването ми е 3" TJM -след време дублирах TJM амортисьорите с PROCOMP. Получих търсената стабилност при висока скорост.В последствие моята шантава идейност в комбинация с техн. гений на братята Веско и Емо , направихме такъв монтаж , че сега за 20 мин. свалям единия чифт аморт. и отново имам меко возене за разходки.Праговете на патрула ,както знаете ,,висят'' на доло от купето и честичко ги почуквах (Чавдар ще ме разбере )
                  Тогава се взе решението да се отрежат, да се направят нови и да се обърнат нагоре(вече споменах от къде е идеята ).Разбира се се наложи и ,,подстригване'' на вратите( около 15 см - и нямам вече централно заключване).Като краен резултат купето ми беше ,,прибрано'' на горе с около 20-25 см.- без да се измества центъра на тежеста , както се получава при бодилифт.Следващия етап е поставяне на тръбни прагове , заради високи камъни.Качването става с ритник в зад...а . Ще приложа подробни снимки , но сега МПС-то е в бокса за поредната щуротия - замяната на хидравлличните повдигачи на клапаните с механични.Надявам се тази неделя да успея да го изпробвам , преди да замина.Вътре много успешно монтирахме предпазна клетка, с демонтируема напречна тръба отзад.Така мога да използвам задната си седалка , а за състезания ,махам седдалката и поставям диагоналната тръба (за да отговаря на изискванията).Много хитро ми изпълниха и въздушната система за блокажа ( без бутилка,която заема място).А , щях да забравя - още в началото замених (работеше си) виско муфата с два ел. вентилатора(vectra 1.7d).Джипа промени чувствително мощноста си и изчезна притеснителния момент с нестабилната температура.Вентилаторите са с термо релета и работят в автоматичен и ръчен режим.Разбира се могат и да се изключват(за водни препятсвия).Решетките на предния капак не са за красота. Идеята за там я откраднах от австралийските сайтове(обичам ги щото карат много Патрули ).Това са охлаждащи отвори.Нали се сещате откъде излиза горещия въздух , когато затънеш в рядка кал и форсираш двигателя ,за да се измъкнеш - от никъде.Като казах ,,рядка кал'' се сетих , че заради нея изхвърлих подовата вата в купето (не изсъхва със месеци) и я замених с битомната изолация на Вюртц.И двата ми комплекта джанти CMS - AEGIS (Фулдата ме нави за тях и съм много доволен) са с 0 ЕТ и поради това съм с 38 мм фланци.Едните ми гуми са BF m/t -255/85/16 -добри за пясък и макадан (мразя тези гуми) , а другите ми са MALATESTA KAIMAN 235/85/16 и много си ги обичам .Това е почти всичко за което се сещам в момента.след 20 дена ще добавя и подробни снимки , ако предтавлява интерес.
                  Последно редактирано от churov; 28-08-07, 15:57.
                  PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                  КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                  0899187766

                  Коментар


                  • #10
                    До: Нисана на Чуров

                    Снимките определено са интерес,супер машина поздравления заслужава си труда и парите.
                    П.С. Йори вярно че и темата за твоя джип аз съм я почнал аз явно съм най-големия любопитко във форума
                    ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                    тел.088четири 9едно9 4нула4
                    -------------------------------------------------------

                    Коментар


                    • #11
                      До: Нисана на Чуров

                      Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
                      замених (работеше си) виско муфата с два ел. вентилатора(vectra 1.7d).Джипа промени чувствително мощноста си и изчезна притеснителния момент с нестабилната температура.Вентилаторите са с термо релета и работят в автоматичен и ръчен режим.Разбира се могат и да се изключват(за водни препятсвия).
                      А стигат ли ти тоците? Примерно при включени повече консуматори.

                      Що се отнася до "подстригването", може би ще е интересно да се видят две снимки, направени на едно и също препятствие.

                      Първо, Патрулът на Янко




                      и моят




                      Обърнете внимание на задния ляв калник.
                      Вярно е, че на снимките са хванати леко разминаващи се моменти от движението на всеки от джиповете, и че червеният Патрул имаше предимството на преден блокаж, но разликата се вижда достатъчно ясно. "Подстриганият" калник е над земята, а моят, заедно със задната броня вече е легнал на брега, при което задните гуми увисват във въздуха и губят сцепление.

                      Янко мина, аз опъвах лебедка ...
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Нисана на Чуров

                        Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                        А стигат ли ти тоците? Примерно при включени повече консуматори.
                        Незнам какъв е алтернатора на патрула но съм сигурен, че е по-добър от на Фронтерата а там съм с 4 допълнителни 55 ватови фара 2 предни духащи електрически вентилатора и един смучещ който е огромен и много мощен незнам колко ампера гълта но при първоначалното му включване 15 ампера бушон се изпарява.... с всичко включено алтернатора успява да се върши работата без проблем така че мисля че при теб няма да има никакви грижи с тока ако си сложиш доп. вентилатор.
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #13
                          До: Нисана на Чуров

                          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                          ... с всичко включено алтернатора успява да се върши работата без проблем така че мисля че при теб няма да има никакви грижи с тока ако си сложиш доп. вентилатор.

                          Тема "допълнителен вентилатор" сме обсъждали с Боби (CJ_7) и неговото възражение срещу това беше следното:
                          Допълнителният вентилатор освен радиатора ще ти охлажда и вискомуфата. При това е възможно да я охлади до такава степен, че основната перка да спира да охлажда ефективно и да останеш само на допълнителния вентилатор. Т.е. вместо подобрено, да се получи влошено охлаждане.
                          По замяна от типа на тази, която Янко е направил - 2 електрически вместо един с вискомуфа, имам притеснения доколко ще стига алтернатора при работещи вентилатори и др. големи консуматори като халогени и най-вече лебедката.

                          Във връзка с това възниква и въпросът какво правиш, ако лебедката ти убие алтернатора? На мене веднъж вече ми се е случвало - усилена работа с лебедката доведе до изгорял диоден блок на алтернатора. Тогава си се прибрах на собствен ход, което обаче нямаше да е възможно, ако охлаждането ми разчиташе само на електрически вентилатори ...
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Нисана на Чуров

                            Вентилаторите имат около 30амч (единия)пускова консумация и около 12-15 амч по време на работа.В нито един момент досега не съм има проблеми с тока.когато се включат не ми примигват и фаровете дори.Така че само при тръгване черпят колкото единият халоген.Освен това се включват рядко и то за малко време. На дълъг преход ,по равно въобще не сработват. Относно лебедката тя реално ползва тока от акумулатора - ако не греша тя черпи около 480амч , а алтернатора надали е повече от 70-80амч. Какво првиш ако ти умре алтернатора ? оставаш на акумулатор , като умре и той ,,..д...ш супата..."
                            Допълнителния вентилатор не би трябвало да преохлади виското ,защото той издухва същият горещ въдух ,който смуче и щатната перка- даже логически ,би трябвало да епо-горещ въздуха поради ускорения топлообмен.Може и да греша ,но съм виждал на няколко различни джипки тази схема и навсякъде е имало ефект.Освен това доп.вентилатор се включва при нужда.
                            ПС не се сетих - виското може да си го носиш в багажника - монтира се лесно.Нищо от закрепването не е осакатено (само въздухозаборника е махнат, но и без него внимателно ще се прибереш). А какво става ако ти се развали виското и нямаш с какво да го разпробиеш и зацепиш принудително?Май станаха много ,,ако''-та
                            Последно редактирано от churov; 29-08-07, 10:59.
                            PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                            КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                            0899187766

                            Коментар


                            • #15
                              До: Нисана на Чуров

                              Аз карах 1 година с 2 предни и виско отзад и нямаше грижи с виското ( явно ) а проблемът ми е бил в радиатора затова и махнах виското но беше толкова играчка че сега си оставих електрическите.
                              no signature no problems

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X