Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2.5td загряване над 100 градуса

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 2.5td загряване над 100 градуса

    Здравейте, първо се извинявам че спама тук, но все осте не мога да отварям собствена тема ... (моля модераторите да направат несто по въпроса, явно е че не съм 10 годишно лапе без работа .. )
    имам състия проблем на ВМ 2.5 ТД двигател. до скоро сичко си беше ОК никога не бях виждал да дига над 95 градуса. но сега като карам по магистралата София Пазарджик дори само със 100км/ч температурата почна да надхвърля 100 градуса и единствениа ми вариант за сега е да пускам парното за да отнема темепратурата или да намала до 60 70 км/ч. ако не го права вече видях 105 градуса и малко ми стана страшничко като знам ВМ 2.5 ТД сто за стока е . ходих при майстор който исказа мнение че виско съединението на перката на охлаждането е свършила но при тест на място ( дигане на свободна оборотите на 3 3.5 к перката почва да се върти МНОГО по-бързо (тоест не е е там проблема). друго несто което ми направи впе4атление : конзолата (там където е скоростниа лост и до него лоста за предавките) е почнала да се нагряава СТРАШНО много, пари до степен която едвам се издържа с ръка) проверка на маслото в скоростната кутия - пълно си е . тези явления се пояавяват само като карам с висока скорост (над 65 70 км/ч ), дори при планински терен на 4Х4 Лоу ниама проблем но при скорост има. предполагам че може би има някакво запушване по охладителната система но нямам идея как да го оправа . .. помощ моля ..
    (ако трябва преместете поста ми другаде, благодаря предварително.)

    поздрави Свен

  • #2
    До: 2.5td загряване над 100 градуса

    здравеи колега. моя джип не е с мотор 2,5 тди. но като говорим за скоростния лост дето се нагрява..си мисля че нормалната температура да е около 70 градуса ..аз се опарих вече като смених скоростна кутияна семейния джип (2,1 тди).. и сега я проверявам даже когато пътувам.. но все пак.. които е запознат да каже колко е реалната температура на маслото в скоростната кутия при нормален режим на експлуатация... "2Н"
    понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
    ********************************
    JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
    Honda Shadow VLX 600 - 1999
    FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


    0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
    Влади

    Коментар


    • #3
      До: 2.5td загряване над 100 градуса

      Колата, Гранд ли е? От снимката? Кутита каква е? Автомат или? Кога за последно сменено масло на кутията, и с какво масло точно? Освен маслото, другите чорби наред ли са? Виското не се проверява като се гледа дали се върти бързо, ама дали нагрято се върти "трудно"....
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • #4
        До: 2.5td загряване над 100 градуса

        Колата е Гранд Чероки Ларедо 1997 година 2.5 ТД ВМ двигател, английска (тоест деснячка )
        ръчна скоростна кутия, ниамам никаква идея какъв модел е точно.
        маслата не са сменяни от мен въобще но ми предстои да му направа пълно обслужване със филтри и така нататък. моя въпрос беше по-скоро за това има ли някакви препарати които могат да се налеят във охладителната система с цел отпушване? и ако да откъде да ги купа?
        благодаря предварително.
        поздрави
        Св3н

        Коментар


        • #5
          До: 2.5td загряване над 100 градуса

          Първоначално публикуван от fade2hell Преглед на мнение
          Колата е Гранд Чероки Ларедо 1997 година 2.5 ТД ВМ двигател, английска (тоест деснячка )
          ръчна скоростна кутия, ниамам никаква идея какъв модел е точно.
          маслата не са сменяни от мен въобще но ми предстои да му направа пълно обслужване със филтри и така нататък. моя въпрос беше по-скоро за това има ли някакви препарати които могат да се налеят във охладителната система с цел отпушване? и ако да откъде да ги купа?
          благодаря предварително.
          поздрави
          Св3н
          колега карам 2.1тд и при мен загрява но ми предстои смяна на масло само него не съм сменял предполагам ще се оправи до ниво в което няма да ме дразни опитай със смяна на масалце по евтино излиза от сваляне цепене умуване и обратен монтаж без ефект успех
          http://www.vbox7.com/play:f7388cc7</a>
          0896415228

          Коментар


          • #6
            До: 2.5td загряване над 100 градуса

            Първоначално публикуван от fade2hell Преглед на мнение
            Колата е Гранд Чероки Ларедо 1997 година 2.5 ТД ВМ двигател, английска (тоест деснячка )
            ръчна скоростна кутия, ниамам никаква идея какъв модел е точно.
            маслата не са сменяни от мен въобще но ми предстои да му направа пълно обслужване със филтри и така нататък. моя въпрос беше по-скоро за това има ли някакви препарати които могат да се налеят във охладителната система с цел отпушване? и ако да откъде да ги купа?
            благодаря предварително.
            поздрави
            Св3н
            Не дей да се пробваш с препарати. Като начало и смени консумативи и антифриз. Ако проблема с температура остане - ще му мислим....
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #7
              До: 2.5td загряване над 100 градуса

              Провери капачката на разширителатемпературата на радиатора горе и долу да няма запушванетермостата да не е постоянно отворен или затворендали надува маркучитетурбинката на водната помпа да не превърта на високи обороти и накрая гарнитураза толко инфо това мога да кажа
              JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

              Коментар


              • #8
                До: 2.5td загряване над 100 градуса

                Според това което казваш и аз си мисля, че имаш нужда на първо време от профилактика на охладителната система.Смени си антифриза задължително,провери си гумените съединения за течове и капачката на разширителя дали е в ред.

                Коментар


                • #9
                  До: 2.5td загряване над 100 градуса

                  Значи капачката на разширителя е в перфектно състоиание, течове няма никакви. единственото намаляване на нивото на антифриза се забелязва САМО когато дига над 100 градуса има лек спад в нивото примерно след 200 300 км минати е паднало. когато карам само в града няма преминаване над 95 градуса, съответно няма и никаква загуба на охладителна течност. надявам се след смяната на маслата да има ефект и да престане да загрява. благодаря на всички за отговорите, след обслужването и тест драйв сте пиша дали е имало промяна.
                  поздрави на всички.
                  Св3н

                  Коментар


                  • #10
                    До: 2.5td загряване над 100 градуса

                    Първоначално публикуван от fade2hell Преглед на мнение
                    Значи капачката на разширителя е в перфектно състоиание, течове няма никакви. единственото намаляване на нивото на антифриза се забелязва САМО когато дига над 100 градуса има лек спад в нивото примерно след 200 300 км минати е паднало. когато карам само в града няма преминаване над 95 градуса, съответно няма и никаква загуба на охладителна течност. надявам се след смяната на маслата да има ефект и да престане да загрява. благодаря на всички за отговорите, след обслужването и тест драйв сте пиша дали е имало промяна.
                    поздрави на всички.
                    Св3н
                    При мен беше абсолютно същото - леко загряваше (до около 100 гр., много рядко повече) и след всяко загряване нивото на антифриза спадаше почти незабележимо - да не кажа никак. Просто при вдигане на 100 градуса сълзеше много слабо - но поне на видимо място.

                    Вероятно и при теб сълзи отнякъде при висока температура, но е на завряно място и не се вижда, като отвориш капака.

                    Ето в тази тема съм описал всичко

                    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=65305

                    Всичко се реши със смяната на капачката на разширителния съд - купих нова за 15 лева от Скорпионите и О, Чудо - престана да сълзи, и което е по-чудно - престана и да грее. Сега дори и в най-големите жеги си стои на 90 гр. и вдига до 100 само при дълго изкачване по баири с повечко газ и включен климатик. Но нивото на антифриза вече ИЗОБЩО не помръдва.

                    Старата капачка изглеждаше в перфектно състояние, но явно не е работела както трябва и не е отваряла при предписаното налягане - 16 lbs/1,1 атмосфери, съответно системата е надувала и антифриза се е опитвал да изтече. Не мога да си обясня защо двигателя престана да грее с новата капачка, но е факт. Абе с една дума - смени капачката и е почти сигурно, че нещата ще се оправят.

                    В тази тема също съм писал по въпроса

                    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=66179
                    ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                    Volvo XC90 D5 Executive '12
                    Volvo XC60 D5 Summum '11
                    Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X