Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем със загряването на опел фронтера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: проблем със загряването на опел фронтера

    Много мерси за мненията колеги.Доста съм зает ,но когато локализирам от каде идва проблема със студената фронтерка ще пиша обезателно.

    Коментар


    • #47
      До: проблем със загряването на опел фронтера

      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
      Колега, виждам желанието ти да помогнеш но това не е правилния подход. Ако е било нужно да се сложи по-голям радиатор, произжодителя щеше да го направи. Ако е трябвало да има жалузи е щял да сложи. Не превръщайте нещо добре измислено в побългарен кютук. Търсете причината за проблема не простото му решение.
      Предложи причина , ама първо прочети какво НЕ иска колегата да прави !
      Иначе - всички сме минали по въпросителната и знаем причината . Знаем и решението - всичко оригинално , ново в оторизиран сервиз и .... цялата заплата в сервиза !
      Човека за това пита - да види и други възможности , па макар и нетрадиционни за ОПЕЛ !
      Но пробвани и работещи на други по неоригинални марки !
      И моля всички - не се настройвайте против нечие мнение !Всеки има право да вземе участие в дискусията , дори за да събере акъл от по-знаещите .
      А дали нечие мнение ще заработи на практика или ще бъде подминато - питащия си избира ?
      Последно редактирано от bgbul; 28-01-09, 15:13.

      Коментар


      • #48
        До: проблем със загряването на опел фронтера

        Първоначално публикуван от Boby Преглед на мнение
        Здравейте, съжалявам, но не съм много съгласен с Вас. 100 градуса по Целзий винаги са 100 градуса било то отворена или под налягане система.
        Слаб (2) по физика .....! Колкото е по-високо налягането, толкова е по-висока температурата на кипене на водата .... 100 градуса е условна температура на кипене при 1 атм. налягане, т.е. на 0 м. надм. височина
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #49
          До: проблем със загряването на опел фронтера

          Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
          Знаем и решението - всичко оригинално , ново в оторизиран сервиз и .... цялата заплата в сервиза !
          Aз не съм от тия хора.
          Мойта фронтера е бензинова но съм сложил дизелов радиатор, 2 перки от климатик на Нисан Патрул, 1 перка от Волво 3000 м3, датчик от Лада и много ръчни преработки. Така че за мен решението с оригиналните части и сервизи не е задължително най-добро.
          Последно редактирано от fanatic; 28-01-09, 21:14.
          no signature no problems

          Коментар


          • #50
            До: проблем със загряването на опел фронтера

            Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
            Слаб (2) по физика .....! Колкото е по-високо налягането, толкова е по-висока температурата на кипене на водата .... 100 градуса е условна температура на кипене при 1 атм. налягане, т.е. на 0 м. надм. височина
            Зравейте, благодаря за добрата оценка, но 100 градуса са си 100 градуса. Водата кипва и при 90 но на по-голяма височина и какво от това? Аз имам предвид, че при 92гр термостата трябва да започне да отваря и да е напълно отворен при 102 и системата не кипи точно защото е под налягане. А точката на кипене на антифриза мисля е 120.
            На лека кола опел вектра 2000 с двигател С20NE, който карам от 6 години кабела на датчика за температура е снададен с парче произволен кабел и стрелката на уреда е на около 3мм под средната черта, която е работната температура
            Нищо лично " не стреляйте по пианиста той толкова може"
            Поздрави
            ОФА 2.0 Спорт "96
            Боян 0898642831

            Коментар


            • #51
              До: проблем със загряването на опел фронтера

              Първоначално публикуван от Boby Преглед на мнение
              ... С20NE...стрелката на уреда е на около 3мм под средната черта...
              C20NE....X20SE....C14NZ. Дотук три мотора с еднакви проблеми.....други наблюдения, колеги. Къде е проблема според вас. От 10 години ме занимава това, откакто карам Опел. Колега с Вектра имаше същия проблем, мотора си работи, парното топли, но зимата показва на първата черта, или малко над нея......да не би нещо да охлажда датчика, просто разсъждавам. Лятото си е нормално.

              Коментар


              • #52
                До: проблем със загряването на опел фронтера

                Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                Aз не съм от тия хора.
                Мойта фронтера е бензинова но съм сложил дизелов радиатор, 2 перки от климатик на Нисан Патрул, 1 перка от Волво 3000 м2, датчик от Лада и много ръчни преработки. Така че за мен решението с оригиналните части и сервизи не е задължително най-добро.
                Браво за ТНТМ ! Признавам - ти си истински Българин !
                Ние не се предаваме на оригинала , а го правим по-добро !
                Тогава му пиши какво да направи човека , за да му изчезне проблема !
                За радост подобни проблеми за мен са в миналото и слава Богу !
                Но никой не е застрахован от повторение на писаното тук !

                Коментар


                • #53
                  До: проблем със загряването на опел фронтера

                  Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                  Браво за ТНТМ ! Признавам - ти си истински Българин !
                  Ние не се предаваме на оригинала , а го правим по-добро !
                  Тогава му пиши какво да направи човека , за да му изчезне проблема !
                  За радост подобни проблеми за мен са в миналото и слава Богу !
                  Но никой не е застрахован от повторение на писаното тук !
                  Аз съм писал писал, ама няма кой да чете, та затова.
                  Ако има желание да прочете ще разбере сам.
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #54
                    До: проблем със загряването на опел фронтера

                    Първоначално публикуван от bodo Преглед на мнение
                    C20NE....X20SE....C14NZ. Дотук три мотора с еднакви проблеми.....други наблюдения, колеги. Къде е проблема според вас. От 10 години ме занимава това, откакто карам Опел. Колега с Вектра имаше същия проблем, мотора си работи, парното топли, но зимата показва на първата черта, или малко над нея......да не би нещо да охлажда датчика, просто разсъждавам. Лятото си е нормално.
                    Здравейте, при мен на вектрата съм сигурен, че е от кабелчето което свързва датчика с уреда в таблото. Преди 1 година оставих колата с жена ми във Варна при родителите и и там баща и решил да "оправи" на зета колата и го удължил та като я взех на края на лятото гледам промяна в показанието, слизам отварям капака и ИЗНЕНАДА човека "помогнал"
                    ПП Като я оставях беше с късо кабелче и коректно работещ уред а после с дълго кабелче и разлика в показанието
                    Поздрави
                    ОФА 2.0 Спорт "96
                    Боян 0898642831

                    Коментар


                    • #55
                      До: проблем със загряването на опел фронтера

                      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                      Аз съм писал писал, ама няма кой да чете, та затова.
                      Ако има желание да прочете ще разбере сам.
                      Като не иска да чете - поне ще се научи да пише хубаво на кирилица !

                      Коментар


                      • #56
                        До: проблем със загряването на опел фронтера

                        Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
                        Никой не ангажирам със своето мнение. Изказах мнение от гледна точка на страдал .Да не издребнявам ама след , като 100 градуса са си 100 градуса какво е положението ако системата вместо под налягане работеше в условия на вакум ?Имал съм случай , когато в чайника всичко е точно но в ДВГ не се получава и гарантирам , че проблема не е в монтажа . Аде със здраве .
                        Именно за това охладителните системи се правят да са под налягане, за да започват да кипят при много по-висока температура, защото мехурчетата, които се отделят при кипенето, значително намаляват охлаждащата способност на течността. Аз съм пробвал, при нас водата кипи на около 96-97 градуса, измерено с термометър. Ако качвам Шипка и съм с вода, ще сменям гарнитури през ден, защото сигурно там ще кипи на 92-93 и мотора ще се опича безпроблемно.
                        Ако системата работеше във вакуум, щеше да започва да кипи при 50-60 градуса.

                        Не знам антифриза при каква температура кипи, но ще направя теста с термометъра и ще пиша, не ми е идвало досега да пробвам.
                        Степента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.

                        Коментар


                        • #57
                          До: проблем със загряването на опел фронтера

                          Това е най-дългата тема за повреден термостат която съм чел.

                          Коментар


                          • #58
                            До: проблем със загряването на опел фронтера

                            Първоначално публикуван от koi4a Преглед на мнение
                            Това е най-дългата тема за повреден термостат която съм чел.
                            Напълно съгласен.
                            Кадет D 13S, Астра C16NZ, Фронтера 2.8TDI, с този проблем, и в трите случая - термостат. Само на фронтерата се оправи от третия.
                            п.с. Виж му градусите дали отговарят 10 градуса на термостата свалят с около 20 работната температура на двигателя - лично наблюдение.

                            Коментар


                            • #59
                              До: проблем със загряването на опел фронтера

                              Първоначално публикуван от koi4a Преглед на мнение
                              Това е най-дългата тема за повреден термостат която съм чел.
                              Да, но въпреки това не открих някои отговори.

                              "Мнение на bodo
                              C20NE....X20SE....C14NZ. Дотук три мотора с еднакви проблеми.....други наблюдения, колеги. Къде е проблема според вас. От 10 години ме занимава това, откакто карам Опел. Колега с Вектра имаше същия проблем, мотора си работи, парното топли, но зимата показва на първата черта, или малко над нея......да не би нещо да охлажда датчика, просто разсъждавам. Лятото си е нормално."

                              Бих добавил Х22ХЕ, при покупката стрелката почти не вдига от 1 во деление. След смяна на термостат, същата история като цитираното от "бодо". Вдига бързо до 1/4, парно има, но нагоре не вдига.

                              Коментар


                              • #60
                                До: проблем със загряването на опел фронтера

                                В ръководствата пише, както и колегите по-горе са писали, термостата се проверява с ТТ стенд за термостати (Тенджера и Термометър) освен това стана ясно, че истински термостат не се уцелва от първия път. Не на последно място е и датчика за показаниета на таблото.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X