Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Само за компетентни-въпрос-(масло Щил, свещи)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Само за компетентни-въпрос-(масло Щил, свещи)

    колеги имаме спор:
    2Т моторите затягат ли с масло Щил?
    Свещите пробиват ли буталото като кълвач?
    Нека да обсъдите темата за да решим тук кой греши.Явно само форума ще покаже кой какво е наблюдавал с практиката.
    много разбирам !!!

  • #2
    Re: Само за компетентни-въпрос-(масло Щил, свещи)

    Първоначално публикуван от МАГАРЕТО
    колеги имаме спор:
    2Т моторите затягат ли с масло Щил?
    Свещите пробиват ли буталото като кълвач?
    Нека да обсъдите темата за да решим тук кой греши.Явно само форума ще покаже кой какво е наблюдавал с практиката.
    2Т моторите на резачките ЩИЛ не затягат с масло Щил

    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #3
      Стояне, що не питаш Иван от Н.Загора? Нали знаеш, че той знае всичко?! Ако пък не искаш, изчакай Митков да намери къде е Стара Загора, че току-що ми се обади от с. Ветрен, че объркал пътя от Бургас за насам.
      Утре ще ти отговори. Той е цар на двутактовите
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #4
        Re: Само за компетентни-въпрос-(масло Щил, свещи)

        и аз така му казах ама каза че маслото не става за мотоциклети.
        Свещите пробивали буталото като кълвач и т.н.

        Коментар


        • #5
          "Щил"-ката работи перфектно с това масло, а както знаете те са с високоооборотни двигатели /мойта работи на 12500 об/
          При мотоциклетите нямам наблюдения за това масло
          обаче чак свеща да пробие буталото и то само заради 2т масло "Щил"

          Коментар


          • #6
            свещтта ако не отговаря като топлинно число или е по ниско отколкото трябва може да пробие бутало ако се кара обаче на много яка газ на ниски щте бръмчи без проблем
            аз например карам с едно число по ниска свещт от спецификациите за да отговаря по добре мотора и да не избива свещта лесно като обогати някъде мотора /например скочиш в река и се намокри филтъра/
            маслото щтил е полусинтетично доколкото знам много хора го слагат на двутактови мотоциклети не е имало проблем
            мисля че отговаря на API TC което е висок стандарт
            все пак това че щтила работи на 12 000 оборота не значи че е много натоварен двигател
            важна е всъщтност средната скорост на буталото която при късоходови двигатели не е много голяма даже и при високи обороти
            а и тези двигателчета всичко им е нагласено да работят на точно такива обороти така че няма проблем освен това охлаждането им е почти константно и не може да се получи локално прегряване
            а и литровата им мощтност не е много висока и за сегмента има достатъчно контактна площт

            Коментар


            • #7
              МИТКОВ за свештите си апсолютно прав, но за маслото проблема е 4е двигатела на реза4ката е със друг режим на работа идруги допуски между самите 4асти във него. Това масло е полу синтетика и няма толкова добро изгаряне и задръства клапите ина4е смазване има.Това го знам от МИТАКА от ТРОЯН.
              много разбирам !!!

              Коментар


              • #8
                с митака сме стари дружки
                ами нали и аз тва казвам в общти линии
                а иначе не всички от маслата за резачки задръстват клапите
                има и такива разбира се
                все пак резачките нямат клапи /power walwe / имам предвид
                е освен тия от шампионата на щтил за бързо рязане на дървета те са с водно охлаждане и май имат някои от тях и клапи

                Коментар


                • #9
                  Защо изобщо го задавате тоя въпрос ?

                  Карайте си моторите с масло за мотори и резачките с масло за резачки За какво му е на някой да слага масло за резачка на мотора си ?? Ако е някое балканче - може , но като си купиш моторетка за ххх хиляди лева по-добре си я зареждай със свястно масло.
                  2010 CRF 250 R

                  Коментар


                  • #10
                    точно така
                    здравината на филма на маслото не е най важното
                    има и много други важни качества за маслото
                    който не е чистил клапи от нагари е пропуснал голяма веселба
                    а и мотора като е с зацапани и трудно подвижни клапи въобщте не нърви както трябва
                    е на сузуки са частично самопочистващти се и трудно се цапат
                    а на кавазаки е най хубава системата но е капризна към нагара трябва редовно да се чисти щтото е с зъбни колела и рейки и като се набие нагара по тях
                    аз ги чистя по химичен начин не ги разглобявам щото после е тънка работа да се сглобят правилно

                    Коментар


                    • #11
                      Еи ЛАМЯ снощи като ти казах 4е си много прост и некомпетентен съм бил прав. Сега да благодариш на МИТКОВ за информацията, на мен да се извиниш, дакажеш на ЛОКУМА да про4ете форума и като си оправи строшените клапи, бутало. и цилиндар да си купи двутактово масло за МОТОРИ а с това за штил да си маже виригата ако няма реза4ка
                      много разбирам !!!

                      Коментар


                      • #12
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • #13
                          Що не оставите тия играчки за гимназистките бе ...
                          Ей глей тука кво правят мъжете! Значи Дружба, тунингована! Трион!! Резачка!!! Къса вилка, кутия от "Тайга", мазане на веригата, зелен резервоар!!!!
                          Още не е било мадама с къса пола да мине, да види и да не се препъне! Ценят значи мачизма. Тва нормален човек не може и да го дигне от земята, камо ли да го кара.
                          Мамка му. Като го гледам сега, май верно не мога да го вдигна. А беше една гладна година някога си, то ме и хранеше ... Че и за сирене имаше. Имахме и една джобна Хускварна, режехме мъчни дървета в старите квартали, дето не може да се вмъкне вишка. Тогава го нямаше лафа промишлен алпинизъм и нямахме конкуренция даже, само кинти))
                          Трябва да то запаля утре, носталгия ...

                          Коментар


                          • #14
                            Еи ЛАМЯ снощи като ти казах 4е си много прост и некомпетентен съм бил прав. Сега да благодариш на МИТКОВ за информацията, на мен да се извиниш, дакажеш на ЛОКУМА да про4ете форума и като си оправи строшените клапи, бутало. и цилиндар да си купи двутактово масло за МОТОРИ а с това за штил да си маже виригата ако няма реза4ка
                            момчета за кво става въпрос бре
                            по принцип нагара не се трупа за два три дена
                            а и двигателя ако не го напъвате много би трябвало да издържи поне известно време с качествено масло за резачки
                            даже ако е някое ендурце може и бая да си го карате не вярвам да му стане нещто
                            между другото маслата за резачки доколкото знам имат едно предимвство пред другите което не е кой знай какаво но може да е полезно
                            западва си качествата разредено с бензина даже и да стои по дълго време има майче стабилизатори които стабилизират и бензина и маслото иначе за рейсинговите масла и бензини по принцип ги дават че трябва да се опотребят по най бързия начин след като са приготвени тоест да се изгорят
                            а сместа да се приготвя непосредственно преди да се кара
                            е аз съм ги даржал и по повече време няма проблем

                            но наистина че като постои една седмица в резервоара и като че ли вече почва да се усещта че не е много добър бензина почва и да пуши и да миришат на цепеници пушаците отзад

                            Коментар


                            • #15
                              абе Магарето е голям специалист ....голяма работа ама няма техническо обяснение на нито един спор та все звъни на Митака да пита за щяло и нещяло.Ама защо свеща изгаря буталото неможе да каже.Аз на такива специалисти им казвам МАГАРЕТА

                              Митков му написа някои долу горе верни работи и се подриска.Ей Магаренце я да си ходиш на лов да не се занимаваш с мотори

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X