Здравейте,някой може ли да ми каже как действа тази система и какво губя ако я изолирам.Конкретният мотор е Honda MTX125.В момента мисля ,че неработи и мотора ми се струва малко муден на ниски обороти ако я поправя ще има ли коренна разлика?Понеже досега не съм карал 125 и нямам база за сравнение всичките ли са така мудни на ниски обороти,иначе като мине 7500 се изтрелва,но в по сериозен баир трябва до го държа на полусъединител.Мерси
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Honda ATAC System
Свий
X
-
Re: Honda ATAC System
МТХ 125 би трябвало да ускорява след 5 000 оборота нали е до 10 000 не ми се вярва високите да са и 3 000 . Тук на тази е така и силно се усеща че след 5 000 оборота ускорява , на моя по не се усеща прехода от ниски на високи обороти и е по-бърз като че ли . Вчера карах и една Априлия 125 Ендуро ( шосейно ) тя ускоряваше след 7 000 , но много бавно ги качваше от ниски на високиПоследно редактирано от Димитър; 26-02-07, 08:55.
Коментар
-
До: Honda ATAC System
Здравеи колега аз имах преди 4 години такава хонда МТХ 125 беше модел 87 година само отпреде с дискова спирачка, та на това моторче ако му махнеш атаката по точно незнам какво ти е развалено по нея то ще стане като колело.Моята отваряше на 6 500 и се чувства едно по твърдо работене на двигателя и ускорение.Ако можеш да си я направиш изобщо не си мисли да я махаш.Двутактов мотор без тази система просто не е мотор говоря за тези дето са саздадени да имат.0888 074 049
Коментар
-
До: Honda ATAC System
Първоначално публикуван от Георги Преглед на мнениечовека е писал преди година,сигурно вече е намерил проблема
Наистина би ни било от голяма ползаSuzuki TS 200R - 1996, Suzuki Dr 250 SHC - 1991, Suziki RMZ 450 - 2007, Yamaha YZ 450F - 2010...
Коментар
-
От: Honda ATAC System
ATAC-Automatic Torque Amplification Chamber.Системата работи чрез ефективно увеличаване или намаляване на обема на изпускателната система, с малки дроселова клапа намира точно преди изпускателната връзка. При ниски обороти центробежна коляновия вал задвижвани съоръжения отваря клапа в малка камера и увеличава обема на изпускателната като позволява на изгорелите газове да преминават през камерата. При високи обороти на вентила ATAC е затворен и изпускателната просто излезе в разширителна камера. По-голям разширителна камера дава възможност за повече мощност при ниски обороти
Коментар
-
От: Honda ATAC System
Значи общо взето да видим дали съм разбрал правилно.Първоначално има нещо като допълнителна малка камера която стои отворена при по-ниски обороти и изгорелите газове минават през нея и колкото повече се повишават оборотите тази камерка се затваря от клапи и газовете излизат по бързо и това повишава оборотите и съответно мощността ?По-добре провален опит,от колкото да не си опитал. :)
Коментар
-
От: Honda ATAC System
Не ги повишава.
Всички тези системи с клапи, при всички производители, подобряват мощност и въртящ момент при ниски обороти.
Успоредно, когато в играта се намесят камерки достъпа до които се отваря или затваря, де факто се променя общата дължина и настройка на ауспуха, което пък може да помогне много при средни и средни-високи обороти.
При обороти близки до максималните единственото добро което подобни системи могат да направят е да не се пречкат. И не се пречкат, когато са в добро състояние.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар