Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хидравлика!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Хидравлика!!!

    От извесно време ми се върти една идея в главата-смятам да сложа хидравлика на джипа(ГАЗ69),но тъи като нямам толкова пари за оригинална руска от УАЗ се чудя дали ще стане от от Мерцедес123 защото такава имам!!!
    Та мисълта ми е дали ще има достатъчно мощност да движи колелата или няма да и достига и след малко експлоатация ще си замине!
    А така като гледам мерцедеса и уаза са близки по тонаж,но пък има значение и щангите разбира се,защото те се явяват като лостове и силата се променя в зависимост от дължините и т.н,а пък и на уаза колелата са по големи и тежки !!!
    Та ако някои знае нещо по въпроса може да сподели а аз ще съм много благодерен за всеки един отговор!
    Благодара ви!!!
    Луд умора нема,само се поти!!!

  • #2
    )) Съображенията са странни)
    Тая хидравлика я слагат масово, има единствена особеност. Трябва да я обърнеш на 180 градуса, това, което е стояло в мерцедеса напред, при тебе трябва да е назад, иначе волана ще почне да завива обратно. По-хубава е от уазовската, щото има обратна връзка, и усещаш завиването.

    Коментар


    • #3
      За хебела ли говориш да се обърне на 180 градуса или цялата кутия?А усилието на волана като това на мерцедеса ли става или е по тегаво?
      А иначе на тежка експлоатация издържат ли?
      Благодара ви!!!!
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • #4
        .

        A аз съм на това мнение,обчаче реших да попитам а иначе ще пробвам пък каквото стане!!!
        Луд умора нема,само се поти!!!

        Коментар


        • #5
          Кормилната машинка трябва да обърнеш.
          Муцуната на тоя мерцедес е по-тежка от УАЗовата, еле па от ГАЗовата. И хидравликата му е правена за постоянно тежко въртене на тежки колела на гладък път с валяци от хубава лепнеща гума. Това е много по-натоварен режим от подскачащите дълбоки грайфери, те са майтап за тая хидравлика. Няма хидроакумулатор, ама живият живот показва че даже и механичен демпфер не трябва, в Русия си гонят из гората с това, и даже не помнят къде се долива масло...

          Коментар


          • #6
            Добре Стефане сега ще ти пусна едни снимки да видиш и да ми обясниш как ще стане тоя номер с кутията
            Джипа е УАЗ


            Ако може разбира се де





            Луд умора нема,само се поти!!!

            Коментар


            • #7
              Така като гледам тая кутия е елементарна за монтаж. Обаче аз не знам как са разположени щангите на Мерцедеса затова ще ти го обясня така: ако на Мерцедеса хебела сочи назад и кормилните щанги са зад оста на предния мост тази кутия ти върши работа. Ако хебела сочи напред и кормилните щанги са отпред също ти върши работа. Но ако хебела сочи назад а щангите на Мерцедеса са пред главините (или обратното) кутията няма да стане защото ще трябва да сложиш хебела да сочи назад на ГАЗ-ката и тогава съосието ще избяга с много.
              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

              Коментар


              • #8
                Снимай хебелите на двете кутий един до друг за да ти кажа как ще оправиш ъглите на завиване.
                И ако е възможно махни оная снимка дето се дублира.
                http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                Коментар


                • #9
                  Значи проблема е това кадето ти казваш-хебела сочи напред ама като въртиш волана например на ляво тои се мести на дясно,обаче Стефан казва как става номера и освен да го изчакаме да даде лъч светлина в тунела.

                  А иначе ще ти ги снимам щом мислиш,че можеш да решиш проблема ама ще е довечера.Междодругото хебела от Уаз става на шлиците не Мерцедесовата кутия ако нещо ти помага това.
                  Луд умора нема,само се поти!!!

                  Коментар


                  • #10
                    Да, затова го обръщат на 180 градуса. Иначе завива на обратно
                    Бе, мислех че има снимки в Уазбуката, ама явно съм ги гледал другаде. Сега ще ида да питам.

                    Коментар


                    • #11
                      Добре де като го завъртиш кка ще го закрепиш към рамата-ще заваряваш некакви ушета на корпуса на кутията ли?

                      А и като го обърнеш хебела не се ле качва прекалено на високо,да не кажа направо при мотора.

                      Питай твоите хора пък да видим какво ще кажат братята руснаци.
                      Луд умора нема,само се поти!!!

                      Коментар


                      • #12
                        Почти съм сигурен че трябва да забравиш за тая кутия.
                        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                        Коментар


                        • #13
                          Нее, гледал съм подобно нещо на една уазка и за да не завива на обратно беше монтиран един редуктор 1:1 на кормилния прът , който само обръщаше посоката на въртене.
                          http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                          Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                          Коментар


                          • #14
                            Не бе, Керг го беше преобърнал просто. Ама той сега е нещо друг човек, та честно казано не бързам да го търся ... За него се сетих със сигурност.
                            Ще мине някой друг, ще каже кво вече е измислено. Иначе ще го измислим сами.

                            Коментар


                            • #15
                              аз говорех за УАЗ-ката на Златко- ведъж се отбих при Митко -Фулда когато беше в Овча купел и там видях машината на крика и видях редукторчето над педалите, не знам каква му беше кутията и помпата, но помпата със сигурност беше от немска машина и мн приличаше на такава от стар Мерцедес (123)
                              http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                              Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X