Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От дизел към бензин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От дизел към бензин

    Имаме умрял "Черок" 2.1 ТД и трупен донор рено21 (мотор J7T)
    Като се навечерям ще коментирам......
    Прикачени файлове
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

  • #2
    До: От дизел към бензин

    Браво.
    Чакам с нетърпение, понеже вече съм се навечерял.

    Коментар


    • #3
      До: От дизел към бензин

      Я, окабеляването е напреднало. Сега, ако излеете и нафтата от казана, ...

      Коментар


      • #4
        До: От дизел към бензин

        Понеже днес не ми се стои в гаража пиша...Черока е на съфорумника " choko", дизела е предал богу дух, после възкръснал и продаден, понеже е слаб за целите на джипа. При визуален оглед двигателите 4L. американец и 2.1 ТД рено се захващат по коренно различен начин. Според "Куадрата" обаче купето е едно и даже ми показа едни дупки с гайки (заводски) пред тези на 2.1 мотора на които се завивали "лапите" на 4L и т.н. ама незнам дали биха паснали скорости и назад....и така донора е бензиново "рено21" в този случай мотор J7Т (слага се на 21, 25 и "Еспас" без да претендирам че съм точен) Първите проблеми се виждат на снимките:
        Генерацията е много близо до стойката на мотра и "временно" се разплесква с чук, докато се намери по-подходяща (ако има разбира се)
        От другата страна всмукателният тракт почти удря спирачната помпа, и се наложи (пак временно) изкривяване на спирачните тръбички. Върви слух че "Рено 20" си има перфектен за целта карбураторен всмукателен колектор (та и да е лесно газ/бензи)...ама "20"-ки карбураторни в Бг-то немъ
        На финала, кожуха на скоростната кутия няма място за датчика на запалването и се прави ТНТМ (снимки утре)....ама май не сме оцелили колко да "виси" над маховика и сега искра НЪЦ Запалването е "Реникс"...ама не като "Реникса" за 2.5L американски мотор, и не като схемата която аз имам....и сега търся начин да си проверя работоспособността на датчика (той с мултицет е здрав и кабелите до компютъра също), на бобината (и тя здрава при горните тестове) и да разбера кой кабел къде да си го заврЪ че си имам инжекцион компютъра, инсталацията от него до мотора, инсталацията на дизела .... и твърдо установена липса на релета и кабели , както и излишък от други.....
        Основно подновяване на военните действия срещу племето "Чероки" най-вероятно ще е съботно-неделно .....
        Последно редактирано от дядо владо; 07-04-10, 20:18. Причина: вечеря...ракия....и правописа замина :-(
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #5
          До: От дизел към бензин

          Знаете ли къде трябва да е над маховика точно този датчик? И, по-интересното, индукционен ли е? Ако да, трябва да е на около милиметър от маховика.

          А дали е срещу щифт или срещу вдлъбнатина?

          Коментар


          • #6
            До: От дизел към бензин

            Вероятно е иднукционен....ама може и да е индуктивен, че май реагира като да има постоянен магнит в него, с два извода, около 200 ома, горе долу е на вярното място на мотора, а срещу него има широки прорези (т.е. не брои всеки зъб на стартерното колело, а отделен венец с правоъгълни отвори примерно колкото все едно че си избил зъб на стартерния ) За сега борбата е да даде каква да е искра...
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #7
              До: От дизел към бензин

              Привет колеги !!!
              Най-накрая да има и такава тема. Дядо Владо..ако може качвай снимки по бързо че това ми е идейката-фикс .Че...аз съм го замислил това преди половин година...Вие знаете за неправилните двигатели от племето повече от мен Поне ще се радвам истински ,черокито да стане малко по динамично от стоковото дизелско изпълнение
              понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
              ********************************
              JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
              Honda Shadow VLX 600 - 1999
              FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


              0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
              Влади

              Коментар


              • #8
                До: От дизел към бензин









                Ето ви снимки

                Коментар


                • #9
                  До: От дизел към бензин

                  Първоначално публикуван от gun Преглед на мнение
                  Ето ви снимки

                  всичко разбирам.. ама какво общо ти и този джип ? да не би да си сменяш агрегата с малко по правилен мотор братле ..?))
                  понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                  ********************************
                  JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                  Honda Shadow VLX 600 - 1999
                  FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                  0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                  Влади

                  Коментар


                  • #10
                    До: От дизел към бензин

                    Яаа колко навреме ми доиде тази тема .
                    Моито дизелче по великден си пиина студена водица и умре.
                    Тамън днес го отстраних от джипа и го разглобих на части .
                    Сега умувам какъв по могъщ мотор да слагам и открих тази тема ще я следя с интерес.
                    Като гледам и вие имате с какво да се занимавате , особенно ми е истересно там при спирачната помпа как ще се решат нещата .

                    Коментар


                    • #11
                      До: От дизел към бензин

                      Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                      Яаа колко навреме ми доиде тази тема .
                      Моито дизелче по великден си пиина студена водица и умре.
                      Тамън днес го отстраних от джипа и го разглобих на части .
                      Сега умувам какъв по могъщ мотор да слагам и открих тази тема ще я следя с интерес.
                      Като гледам и вие имате с какво да се занимавате , особенно ми е истересно там при спирачната помпа как ще се решат нещата .
                      ...Аз бих решил нещата радикално...тйи или иначе има безвъзвратния процес - побългаряване,то тогава може да се смени спирачната помпа да кажем от митсъбиши- доста по финна е..но не и по слаба.Също така плюс е че изводите са от другата страна. а има и толкова много други чешити помпи -например форд сиера, техните изобщо излизат отдолу и отстрани..дето ти е кеф там навиваш...
                      Или трети вариант, може да се направят с ухо-болт съеднинеията и тогава изобщо не би пречило помпата да си остане оригиналната...Но,поне аз тъй си мисля .
                      Иначе браво... готина тема !!!
                      понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                      ********************************
                      JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                      Honda Shadow VLX 600 - 1999
                      FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                      0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                      Влади

                      Коментар


                      • #12
                        До: От дизел към бензин

                        Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение
                        ама какво общо ти и този джип
                        Просто България е малка
                        Само да допълня че запали, ама ще си дописвам утре, че съм поуморен и не ми остават сили за някои работи
                        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                        Коментар


                        • #13
                          До: От дизел към бензин

                          Каква е идеята на проекта за състезания ли я подготвяте или просто човека мрази френските дизели .
                          Малко завиждам че вашия проект върви а моя жип го нападнаха врабчетата да си правят гнезда по него .
                          Ако се сменя хидравличната помпа трябва да се сложи помпа със същия диаметър и ход на буталото иначе спирачките отиват на кино .
                          Последно редактирано от павле; 10-04-10, 17:21.

                          Коментар


                          • #14
                            До: От дизел към бензин

                            за спирачната помпа те си имат своите характеристики и в доста случаи са и взаимозаменяеми а най-важен е според мен дебита
                            Но тъй като гледам спирачната помпа на форд сиера е същата по размер а на форд транзит даже е с по голям диаметър
                            понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                            ********************************
                            JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                            Honda Shadow VLX 600 - 1999
                            FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                            0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                            Влади

                            Коментар


                            • #15
                              До: От дизел към бензин

                              Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                              Каква е идеята на проекта .....
                              Джип за разходка в гората с малко запас от мощност
                              П.П. а на твоя какво му е
                              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X