Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mediterranean sun dance или Отново Крит & Санторини

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Mediterranean sun dance или Отново Крит & Санторини

    Знам, че вече тук има няколко репортажа за тези два екзотични средиземноморски острова, но ще се опитаме с помощта на колегата Гълъбин Колев да ви представим обектите на трипа ни в малко по-различна светлина, тъй като претендираме, че сме основоположници на един нов вид ендуро-туризъм, а именно този със спортни мотоциклети. Отдавна имахме идея за това, но след експеримента вече сме убедени, че това е "свободата да стигнеш навсякъде, където си пожалаеш", дори и сред милиони тонове камъни, с каквито ще ви посрещне остров Крит.
    Какво ви трябва за целта ? Един шибан пикап, какъвто е Тойота Хайлукс , два спортни ендуро мотоциклета каквито са КТМ 450 ЕХС и Бета 450, около две хиляди евара в джоба, няколко еднолитровки "Джак" и разбира се гуми ... всякакви.
    Чакайте, да не забравя и съекипниците !
    Те трябва да са на един акъл, пък може той и да е по-малко, с еднакви интереси, да се допълват взаимно и да се разбират. Такива сме аз и Гълъбин ! С Гъби имаме няколко годишно приятелство като трасе-координатори на шампионата по ендуро и се разбираме само с по една тънко изречена майна.
    Бих ви препоръчал също, ако искате да направите сечено на жена си, да я заведете на островите именно през март ! Водата е все още студена, няма никакви развлечения, повечето заведения са затворени, магазините - също и тя би си прекарала "чудесно", докато вие кръстосвате джандемите наоколо.
    А да, щях да забравя !
    Ако имате нова приятелка или любовница, харесвате я много, а нямате навик да се задържате с една и съща, заведете я на Крит в някое китно, усамотено комплексче с частен плаж и с три-четири малки хотела наоколо. За седмица я скъсайте от ... водни ски ! Гаранция, че ще ви дойде до гуша !
    До тук със съветите, взимам евтино за тях ! Дамите са tax - free !
    Започвам разказа в картинки, но искам предварително да поясня, че дамите които очакват да видят по стар Crazy job-ски обичай голи мъжки задници или предници, ще останат разочаровани. Ние, като едни истински естети не се повтаряме никога ! ... в нищо !


    Коя дата и кой ден беше и.ъ ли маа му, но беше студено, особено в София ! Трябваше да тръгнем рано, за да избегнем трафика в столицата, че да не пътуваме до Атина толкова, колкото до Перник и затова бяхме натоварили още в 6:30. Аз бях спал вечерта само 2 часа, но от Стара Загора до София по магистралата си доспах. Нито си спомням Пловдив, ни Пазарджик, ни тунела даже !


    Споменах вече за гумите. Ето външните !
    Гълъбин носеше вътрешните. Аз бях само с един мус отзад и толкова. дано не се наложеше да правим гуми, че и двамата както обичаме ...


    Много як пикап е хайлукс-а ! Вижте на колко оборота с колко върви !
    Ха-ха, това се оказа повреда в километража, която понякога се появяваше в движение, понякога - не. Стрелката засядаше и не помръдваше. Точно правехме клип на повредата за пред гаранционния сервиз, Гълъбин обясняваше, че при 4500 оборота стрелката пак си стои на същото място и ни спряха с надвишение от 60 км/ч.
    Показахме на полицая заседналата стрелка и той заключи философски: "Ами да 170, защо не карате по бавно ?"


    Пихме по един морков и ... напред към Пирея !


    Дори след Сандански обстановката беше такава. Очаквахме снегът да премине в дъжд, но не би. Както си личи от по-предната снимка, карахме бавно и внимателно !


    Като стари навигатори с традиции, бяхме оборудвани с два гармина. Единият работеше на 1.2 км, а другият на 300 м. Няма лабаво ! Само дето Нувито постоянно ни прекарваше за по-направо по западния бряг на Гърция.


    Не спря да вали до Атина. На всичко отгоре, сигурно отново за да ми направят на мен сечено, гърците бяха отбили пътя покрай Олимп чак до морето. Винаги става така като пътувам из Византия ! Или ще ми приберат номерата или ще ме отбият да обикалям орталъците.


    Пътищата покрай планините се бяха превърнали в реки.


    Всичко ни беше нагласено като по турски часовник. Заобиколихме трафика в Атина от запад и учудващо бързо стигнахме до феритата в Пирея. Това ни беше и целта, да стигнем по-рано, за да може да се спазарим за цената на билетите, както ни посъветва моят приятел Янко Чуров. Пазарихме се с Гълъбин на почивки, изкарахме 25% намаление и когато се качихме на кораба се оказа, че са ни взели 25% отгоре ! Заканихме се на ферито за Санторини да отидем още по рано, че да можем да се спазарим вече както трябва.


    Явно в Пирея не сме наблегнали достатъчно на пазарлъка за билети, тъй като ни остана време дори да вечеряме ... разбира се, че сувлаки. Какво друго може да се яде в Гърция набързо освен освен гюрус - пита или шишчета ?


    Тука гледам като тряснат, ама Гълъбин ме изненада с кадъра и не успях да си докарам леко глупавата стандартна физиономия.


    Както всичко в Гърция и на фериботното пристанище уж има ред, а всъщност няма никакъв. Всеки влиза и излиза от където му падне и кара със 120 покрай навързаните на кея лодки.


    Изразявам се с думата "лодки" за 4 етажните фериботи, защото съм свирил в чужбина на 11 етажни и тия ми се струват като рибарски корита.


    Разбира се, за наш късмет, ние пътувахме за Крит с най-старта и очукана барака, пребоядисвана около 116 пъти и се наложи да се приберем в уютната си и просторна каюта, та да се утешим с "малка" бутилка Джак и превъзходни прясно печени ядки, които продаваха на една сергия точно до коритото ни. Явно гърците след като са разбрали с колко уиски пътуваме са домъкнали сергията нарочно !


    Представете си само колко пъти съм наливал на Гълъбин в тая малка чашка от кафе ! Решихме на "леката почерпка" да начертаем плана за другия ден. Начертахме нещо, ама не си го спомням ...


    Το πρωί - което ще рече "на сутринта" , вторият по големина град на Крит (Ханя) ни посрещна неприветливо. Беше валяло и влажни мъгли се стелеха по склоновете на планината.


    Трябваше да се отправим към селцето Chora Sfakion (няма да ви го пиша на гръцки), което бяхме избрали за база, тъй като наоколо имаше най-много природни чудеса. По стар гръцки обичай обаче и сега ни отклониха от главния път. Навъртяхме бая километри екстра, но пък видяхме страхотни пейзажи като този ! Ашколсун ! (μπράβο!)


    Слънцето се бе издигнало над облаците, ние - също с пикапа и двата мотора.
    Не нзам как да ги наричм ... критени или критияни местните жители, но тамошният "пътстрой инженеринг" изобщо не се е съобразявал с наклони и градуси, когато се е развихрил да асфалтира. Серпентини, та серпентини да видите !


    Точно на билото на планината видяхме 10 сантиметрова табела, която ни кандърдисваше, ако си падаме по страшни панорами да се отклоним по черния път вляво. Разбира се, че си падахме !


    Панорама нямаше, но пък Гъби изпита качествата на пикапа и това дали ще може да го обърне на 5 метра тесен път.
    Точно тук направихме кратък творчески консулт и в хор решихме да тръгнем да видим най-якия плаж в света, че да не се разкарваме пак до там утре с моторите, тъй като се кара прекалено много асфалт.


    Местните разказват, че в Крит на човек се пада по църква.


    Сигурно и вятърните генератори са така ...


    Те са нацвъкани по билото един до друг, но ние като минавахме си почиваха.


    Това е типичната картина на Крит ! Кози - по хубави от жените, малки овце (тип траялки) и камъни на корем.
    Абе камъни, камъни, ама си имат чар, не като нашенските !


    ... и много портокалья ! Не се учудвайте на думата портокали, така се произнася на грицки, когато става въпрос за множествено число. По тая логика се чудехме дали на Крит съществува дума за ед.число на камънья ?!


    На Крит беше пролет в разгара си. 20 градуса outside, цветята са цъфнали, тревата - зелена, водата - синя, овцете - боядисани ... всичко както си е редно !


    Маслините вече са обрани навсякъде и се обработват.
    В Крит няма май нито едно голямо предприятие (както в България). Най-серозното производство е добиването на зехтин !


    Ето я и нашата цел - плажът Елафониси ! Най-якото на тоя плаж било, че можеш да стигнеш от по-големия остров на по-малкия пеш. Голям праз !


    След телефонна консултация за около 100-тина лева с колегата от форума Кро, за което му се извиняваме, хванахме черен път, който ни водеше по още по-засукани серпентини до морското ниво. По пътя щракахме ... разбира се, че кози.


    Коя от коя по-симпатични.


    В равното видяхме за пръв път овце, които не бяха траялки, а с нормално окачване, като нешенските.


    Вече сме на плажа. Романтика, малко пясък и за радост на Чинела, лодка с двигател "Хонда".


    Гълъбин е уморен от карането и докато го снимам, явно е заспал ...


    Ами, това е прехваляният плаж и освен зеленикавата и чиста вода, не виждах чак толкова вълнуващи неща, пък знам ли, може и да съм се изчанчил и аз вече, като художник - авангардист.


    Още един поглед към култовото място, едвам прокаран между камарите скали.


    В съседство се намира селцето Мони ... к'во беше там ... няма значение. Красиви, малки хотелчета от типа. Няма билдинги, няма резори ! Нищо не разбират критеяните от туризъм явно !


    Караме по западния бряг на Крит, гладни сме, изнервени и изведнъж ... нашата таверна в нищото ! На всичко отгоре и работи ! Кеф !


    Собствениците спряха да доят козите, избърсаха си ръцете в крачолите и се захванаха услужливо да ни готвят. Аз пощраках малко цветя наоколо.
    - Италиано ? - обърнаха се те към нас.
    - Тц, булгариан - отговорихме засегнати ние.


    И тук плетат кошниците като нас, а от къде намират върба ?


    Алое ... вера.


    Типичен критски пейзаж ! Амфора (за зехтин), характерно дръвче и ... разбира се, че на бакграунд - камъни.


    Чакаме обяда все още ... На масата са разположени най-нужните аксесоари.


    Аз се забавлявам с бира. Горещо е на обяд !


    Еха-а, истинска гръцка салата ! ... само, че без маслини. Срамота ! Трябваше да си останем явно италианци и да кажем едно "Си-и !"


    Имаше пак от омразните ми сувлакья, но за десерт ядохме чудесно пържено козе сирене, полято обилно с мед от частното стопанство на домакините ни.


    Не ни сервираха и лимони, та трябваше да ставаме и да се присягаме чак от дъвото над нас ! Мошенници !
    Предполагам, че на кръчмарката в края на краищата и е станало съвестно за дето не сме италианци и ни черпи for free с по една ракия и кисело мляко, което трудно се реже с лъжица, отрупано със сладко от портокали. Беше "The best", както казват в Харманли.
    Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 23-03-10, 04:24.
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

  • #2
    До: Mediterranean sun dance или Отново Крит & Санторини


    Отправихме се отново на път, за да затворим западния кръг.
    Няма да ви разказвам за село Сфинари, че звучи много ... нали така, но трябваше да спрем все някъде за да изпием следобедното си кафе. Това селце изглеждаше гуд. Имаше дори и дървета !


    Имаше и портокалия.


    Избрахме си това кафене, защото просто нямаше друго, ама свърши работа ! На Крит много се учудват, когато не си поръчаш фрапе, та чак им идва да те набият, ама ние като се инатим за еспресо ?! Луда работа ! И еспресото не е лошо, но се налага да стоиш до "бармана" (барман е този, който прави кафето) и да му казваш "Стоп !", иначе ти пълни чашата с чорба като за фрапе.


    След кафето вече карах аз, защото на колегата му се приспа и се канех да спра до първото портокалово дърво, че да си откъснем два портокала за проба, но така и не го направихме.


    Още някое и друго по-ексзотично цвете от района ...




    Китайците са били и тук явно ...


    Отново пресичаме планината и чудо ! Равна като тепсия долина без камъни и по зелена тревичка пасат овчици, като в рая ! Всъщност трябва да питам някой приятел дали така е в рая, но не се сещам за такъв дето има път натам ...
    Без ташак, в Крит има такива места между склоновете на планината, където водите в продължение сигурно на милиони години са влачели грам по грам оскъдна почва надолу, после това е било вероятно дъно на езеро докато се заформи все пак някакъв по-плодороден почвен слой. Богат край - богати хора !


    Вижте само к'во нящо !
    В интерес на истината този "рай" ще продължи само още най-много месец, докато започнат горещините. Така е по всички острови в Средиземно море. После тревата изсъхва, раят изчезва и настава пустош. Това е положението !


    Вече преваляме билото и се спускаме към южния бряг на Крит, където ще търсим и нашата база. Наистина тук е красивата част на острова ! Уверете се сами !








    Пак камънаци, но изгледът и симбиозата на планината с морето е невероятен ! Обширнте пространства те кефят ! Красота !


    Ето го "нащо село". Не е много малко за тукашните представи и 600 хил. жители на Крит, пръснати на територия от 8336 кв.км.
    Паркирали сме, както е редно на кея и чакаме хазаинът ни, който ще ни отведе до хотела. Отново благодарим на находчивият ни колага Кро, който направи резервацията ни от България !


    Още малко снимки на екзотични за нас цветя ...








    Хотелът ни е приличен ... с легла и с тераса към морето.
    Какво повече му трябва на човек, щом в ръката си стиска Ънкъл Джак ... само може би вечеря ?!


    Ето я и нея - вечерята ! В изискан ресторант на пристанището (единствения работещ извън сезона). Няма значение, важното бе да хапнем по нещо, да избягаме от гюрултията, която вдигаха спокойно говорещите критяни и да се прибираме да лочим уиски, защото бяхме ужасно каталясали !
    Така мина първият ни ден на Крит.
    Вече е 5 сутринта, каталясах и аз и останалите дни ще ги разкажа в други серии ! Ще стане малко дълъг сериал, но все ще е по-къс от един турски например ...
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #3
      До: Mediterranean sun dance или Отново Крит & Санторини

      Браво ЖОРО,на такъв меден месец с кеф и аз бих тръгнал!!
      Кога щее сватбата,че да видим и сватбеното пътешествие.
      Ама много не го показваите че Б Б и сие замислят някъкъв данък лукс
      Най-добре е да имаш богати приятели!!!
      Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

      Коментар


      • #4
        До: Mediterranean sun dance или Отново Крит & Санторини

        Жоро, в медийното ти съществуване направо ще те прекръстя на
        Жером К. Жером !
        / Ползвам тази транскрибция за да запазя първите букви./
        Много го умееш хумористичния разказ.
        Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

        Коментар


        • #5
          До: Mediterranean sun dance или Отново Крит & Санторини

          Страхотно преживяване. През цялото време се чудех к'во търсят тези сурови мъже из пролетните романтични плажове на Крит, та чак се замислих дали да не поръчам да разхвърлят листа от рози из стаята им и бутилка шампанско Ама после си викам "бе я стига" тук ще се ражда нещо голямо ... я "Крейзи Рейсинг", я " MG Джоб"
          Чакам с нетърпение следващия епизод.
          ______2
          Е = MZ

          Коментар


          • #6
            До: Mediterranean sun dance или Отново Крит & Санторини

            Димо .... въпроса е дълбоко филисофски ......

            Знаеш, древните гърчуля..... не са долюбвали особенно жените си .... то, к'ви ли жени ... като козите от снимките. ....... Другото само траялки ..... с вдигнато окачване на макс.
            Та се обичали хората .... един друг ......

            Трябвало е да им поръчаш розови листенца из стаите .....

            Аз вече броя девет месеца, ....... и чакам ......
            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

            Коментар


            • #7
              До: Mediterranean sun dance или Отново Крит & Санторини

              Офф топик
              Жоро, чичко ти Джак ти е оставил специален музикален подарък в Янчо Терзиев, взе ли си го вече?
              И да пишеш по на често и обилно, не да се скръндзаш като за Гренландия с един снимки в гардероба
              LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
              www.ADV-Bulgaria.com

              Коментар


              • #8
                До: Mediterranean sun dance или Отново Крит & Санторини

                Браво страхотни кадри и репортаж.

                Коментар


                • #9
                  До: Mediterranean sun dance или Отново Крит & Санторини

                  Гледам, че са се навъртели тук все колеги, които обичат ташаците и това ми дава стимул да издам втора серия колкото си може по-бързо.

                  Бяхме решили през вторият ден да се опитаме да проникнем в известният каньон "Самария Джордж", да се качим колкото си може по-високо в планината "Лефка" и да идем там, където с друго превозно средство, освен с ендуро нямаше как да се стигне.


                  Хубаво питие е джакът. На сутринта се чувстваш ОК, колкото и да си злоупотребил с него предишната вечер. За пръв път съм с вътрешни наколенки и съм леко притеснен от това ...
                  Предстои на "италианците" да пият кафе на мегданя на селото и да поемат към чукарите. В кафето обаче една изпусната реплика: "Ей бунак, искаш ли захар?" ни издаде. Оказа се, че от 100 жители на селото 50 били българи, които бачкат там.


                  Тук вече нещата стават сериозни. Поехме по асфалтирания път към националния парк. Когато няма туристи тук можеш да караш спокойно, в което платно си искаш и я срещнеш превозно средство на 10 км, я не. Всички критяни са заети да боядисват къщите си в очакване на новите курортисти, че да ги издоят хубаво.


                  Огледахме се, огледахме за някакъв директен подход към каньона, но уви ! Най-малките камъни наоколо са такива. От страна на морето пък островът е набразден от каньони, в които може да се проникне само с хеликоптер.


                  Разказах ви вече за по-равните места. Има ги тук таме, но в този район площта им е далеч по малка. Иначе напролет е красиво. Ако не са портокали, ще са маслини, ако не са маслини отгатнете какво ?
                  Естествено, че камъни.


                  Ето го и първият по-голям каньон. Имахме предчувствие, че няма да успеем да слезем в "Джордж" и решихме, ако това не стане, да се върнем да пробваме този. Бреговете му са високи в долната част само около 300 метра. Нищо не е !


                  Тук е кпял живот някога. За това свидетелстват десетина полупорутени къщи, но критяните вече са разбрали, че да боядисаш 2-3 стаи в жилище до морето е много по-игоден "бизнес", отколкото да садиш и цедиш маслини из чукарите и са се изселили към брега.
                  Дълго стоях тук и се чудех как е възможно да се живе изобщо на тия камъни ! Ами лятото на +45 ?!!!




                  Мдам, този каньон изглеждаше подходящ за ендуро и на всяка цена щяхме да го пробваме ! Дъното май е равничко ... Така изглеждаше поне от 200 м височина.


                  Шегуваме се ние с гърците, но я си представете да живеете тук 100 години само с една жена и 100 кози ... Освен това за жена богатият избор навярно се е свеждал до 0,5 броя на мъж ...
                  Може да няма село, но пък църквата е на ниво ! Разказват, че на Крит за всеки празник си има точната църква. Отиваш само в нея и това е. Другите почиват. На тях, като им дойде времето.


                  Достигнахме до табелата указваща в коя посока е каньона. Ние го знаехме чудесно, тъй като на GPS-ите разполагахме с подробна карта на острова. Подходът от към морето минаваше през нац.парк, като денивелацията при тези големи канари си беше приключение. Имаше и охрана на парка от двата му подхода.
                  Решихме да не рискуваме да си навличаме беля на главите, че знаеше ли се, ако ни хванат ... при тия кози само наоколо ... Най-вероятно на местните италианците им бяха слабост ...


                  Видяхме на картата черен път, който се отправяше към средата на каньона. Решихме да го хванем с надеждата да влезем от там.


                  Ново изоставено село по пътя. Сега е красиво, но както казах след месец, като изсъхне тревата ...


                  Закатерихме се нагоре по серпентините. Опасенията ми за наколенките се оправдаха. Започнаха да ми белят коленете ... Мадъ факъ и ...


                  ... вече са закачени на един бор.
                  Голям рахат ! Олекна ми и продължихме нагоре.


                  Черните пътища на планините в Крит са отврат ! Изглеждат равни, но са посипани с малки камъчета и все едно караш през цялото време по заледено. На доста завои, като по чудо останах на мотора. Шибана работа !


                  Гълъбин: "К'во стаа, брът'чет ?"
                  Аз: "Шъ им е ......................., .................. !!! .................. ?!? ............. !!! ................,.................. на тия шибани наколенки !!!


                  Тук се кара значително по-лесно. Поне повечето камъни са застопорени в земята.


                  WC - добре звучи за реклама.


                  Тук даже има и коловози. От къде тая вода ?


                  Всичко хубаво, ама ... до тук. Достъп до каньона няма !


                  "Е-ей там би трябвало да се намира. Ще сляза да проверя."


                  "Брът'чет, няма да стане ! Слезем ли, ще трябва да чакаме още две седмици корабът да ни вземе откъм морето."


                  Ами, к'вото тва ! Поне развалихме дисциплината, влязохме в парка и видяхме тази култова скала.


                  Снимка за спомен и отново нагоре по планината.


                  Иначе пътчето е хубаво.








                  Още малко ни остава ... Минаваме сред милиони тонове камъни край кози кошари и "уютни заслони" като този. Интересно е ! Бил съм и на други острови в Средиземно море, но толкова камъни не съм срещал никъде ! Опасявахме се и за кърлежи, които няма начин да нямаше при хилядите кози и овце наоколо.


                  Абе, всяка страна си има своя чар. Комбинацията на кафяво-червеникаво, зелено и синьо в облаците наистина е красиво !


                  Да, но всичко приключва до тук. Пътищата на Крит завършват до някоя кошара в планината и толкова. В случая това са извори - кладенци, които служат за поене на козите и овчарите предполагам. Водата по островите е голям лукс !


                  Върхът оставаше на още 500 м нагоре, температурата беше 10 градуса. Пробвахме без път, но беше кауза пердута. По средата имаше висок каменен ръб, който дори Кокера нямаше да може да мине !
                  Нямаше време за губене, чакаха ни още места да посетим, както и каньонът-утеха.




                  Снимки за спомен от билото и пак по серпентините надолу.


                  Пощракахме малко из изоставеното село.




                  Сега ми идва на ум, че можехме да посетим една функционираща все още къща, в която живееше една баба, но при натоварената програма, кое по-напред ?!
                  Запрашихме към другия каньон, като разсъждавахме, че най-лесно е да навлезем в него от към морето.


                  Тук щях да направя познатия номер с бариерата от Родопите.
                  Пътят беше преграден с дебело стоманено въже, което едвам видях в последния момент. Дълга "контра" и ... предната гума се опря в него, но за щастие бях вече спрял !
                  Извод: В непознати райони не бива да се кара бързо !


                  Отново попадаме на изоставено село сред камънаците.
                  Чудя се, защо критяните не са си строили селищата до морето, а нагоре в камънаците ?! Навярно заради многото пиратски набези навремето. То пък какво ли има да им вземеш, ама ...


                  Тук разбрахме защо овцете в Крит са тип "траялки" Нормална овца няма как да мине праговете по пътеката. Пътека ли написах ?


                  Не им е било лесно и на козите навярно ...


                  Гълъбин си пробива път напред, а това вляво е църква. Може да няма и един жител, но църквата се подържа ! Браво !


                  - Брът'чет, излязох, ама натам си е ... мамата ! Представяш ли си тук да отвориш бизнес с кариери за камъни ?
                  - Ами да, все едно да продаваш хладилници в Антарктида !


                  Гледам планината и не вярвам, че само преди минути сме били най-горе ! Стръмни са склоновете на Лефка планина на юг.


                  Голямо лазене беше, докато Гълъбин щракне тези цветенца, поникнали ей тъй, от нищото !


                  Тук почва на практика няма !


                  Спускаме се към морето. Маслините наоколо са сигурно на по 1000 години. Някой вече дори са умрели.


                  Попадаме на малка групичка хотели, до които достъпът е само по много каменист черен път. Кой ли идва тук и от къде ? Навярно се стига само с лодка.


                  Мярнахме останки от крепост на съседния хълм и решихме да отскочим и до там. Още повече, обещаните от пътеводителите древни гръцки и римски забележителности не срещахме никъде.


                  Тук не изглежда стръмно, но козята следа по хълма си беше приключение ! КТМ-ът ми за минути остана без съединител.


                  Ето я и крепостта. Голяма почти колкото клозет, ама си е крепост де.




                  Отново разни снимки за спомен ...


                  Времето не беше спряло, както се твърди за такива места, защото е късно следобед и навлизането в каньона отложихме за другия ден. Още повече имахме уговорка с барманката на кафето от мегданя да правим тайфа и да гостуваме вечерта на друга българка, съдържателка на най-вървежната кръчма в региона. Трябваше да се изкъпем и напарфюмираме, да си сложим тапи в ушите и ... така.
                  А, пропуснах да кажа, че освен църква, всяко запустяло село си имаше и таверна ! Може какмък върху камък да няма, но таверна и църква обезателно !
                  "Гала" вечерта беше интересна, но снимки от нея нямаме, защото за нещастие батериите на фотоапаратите ни свършиха и докато се заредят ... знаете как става.

                  Утре продължавам с трета серия, никъде да не мърдате !
                  Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 23-03-10, 16:32.
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #10
                    До: Mediterranean sun dance или Отново Крит & Санторини

                    Жоро, само 1 не ми е ясно от ендурото: как успяваш да щракаш с фотото толкова много и 'убави снимки?
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #11
                      До: Mediterranean sun dance или Отново Крит & Санторини

                      Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
                      Страхотно преживяване. През цялото време се чудех к'во търсят тези сурови мъже из пролетните романтични плажове на Крит, та чак се замислих дали да не поръчам да разхвърлят листа от рози из стаята им и бутилка шампанско Ама после си викам "бе я стига" тук ще се ражда нещо голямо ... я "Крейзи Рейсинг", я " MG Джоб"
                      Чакам с нетърпение следващия епизод.
                      Ще те видя, като ти дойдат разни неща до гуша, дали няма да искаш да изключиш телефона и да прекараш няколко дни в компанията на добър приятел и чичо му Джак.Така че ще останете разочаровани по отношение на рози и прочее романтики.Всъщност като гледам и ти Яна я оставяш в БГ този път.В Памир козите били май по яки от Критските .
                      offroad фен
                      1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                      TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                      Коментар


                      • #12
                        До: Mediterranean sun dance или Отново Крит & Санторини

                        То верно .... няма какво да правиш в тия камънаци ......само кози ....





                        Поне някой Сатир не намерихте ли ...??





                        На Жоро батерията вечерта му била свършила .....
                        Даа ....

                        Ама аз получих мат'риал от местото на събитието:


                        Дърпала се Афродита ....... ама .....
                        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                        Коментар


                        • #13
                          До: Mediterranean sun dance или Отново Крит & Санторини

                          Не знам, аз от кози не разбирам

                          Радват ме хубавите сними и природата, природата (не козите)
                          Все си мислех, че на Крит е супер яко за ендуро, но май камъните са в повече и това е проблем. Иначе това с каньона Самария си е голяма магария Добре, че сте се отказали да го изръчкате. Критяните много се гордеят с него и щяхме да ви пращаме колети после
                          А наистина селата са ги строили на високо заради непрекъснатите нападения на острова. Не само на пирати. Африканският бряг е близо, това египтяни после венецианци, турци, немци ... не им е било лесно.
                          А от високо се вижда надалече

                          Чакам с нетърпение трета серия.
                          ______2
                          Е = MZ

                          Коментар


                          • #14
                            До: Mediterranean sun dance или Отново Крит & Санторини

                            Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
                            Не знам, аз от кози не разбирам

                            Радват ме хубавите сними и природата, природата (не козите)
                            Все си мислех, че на Крит е супер яко за ендуро, но май камъните са в повече и това е проблем. Иначе това с каньона Самария си е голяма магария Добре, че сте се отказали да го изръчкате. Критяните много се гордеят с него и щяхме да ви пращаме колети после
                            А наистина селата са ги строили на високо заради непрекъснатите нападения на острова. Не само на пирати. Африканският бряг е близо, това египтяни после венецианци, турци, немци ... не им е било лесно.
                            А от високо се вижда надалече

                            Чакам с нетърпение трета серия.
                            Влизнето в Самария от горната част е one way, а ферито до Агия Ромели все още не вървеше.Това е единствената причина да се откажем, че и колети няма как да ни пратите.
                            offroad фен
                            1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                            TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                            Коментар


                            • #15
                              До: Mediterranean sun dance или Отново Крит & Санторини

                              Браво! Чакаме с нетърпение продължението.
                              Suzuki Jimny, 1.3, 2009

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X