благодарение на колегите от http://www.suzuki-club.ru , които ми пратиха чертежите за подложките, човекът контакт Йори и Голди за монтажа :-)
Преди монтажа... оригиналните гуми на тази кола са 215/65/16 аз сложих 225/75/16, които наложиха лифта защото при максимално сгъване на окачването гумата опираше в горният край на калника. Вече не е така :-)
и фланците:
общо взето трябваше да разглобим всичко...
подложката на предната пружина:
от зад сложихме само на пружините. Остана да сменя амортисьорите с млако по-дълги и евентуално да удължавам "А" рамото, което държи задният диф. защото ограничава хода на задният мост...
Влади не поропусна да демонстрира малките 35" гумички от УАЗ-а как стоят на Сузукито ми ама "ни влааа"
спрямо мойте:
и след като сглобихме колата резултатът беше 2 см.
следваха малко реглажи
резултатът беше перфектен :-)
след като покарах колата, мога да споделя, че няма промяна в стабилността в завой, не ми опират гумите в калниците и вече прилича на джипка. Седа продължение:
махане на излишни пластмаси, малко защитни кори от долу и подходящи гуми.
Преди монтажа... оригиналните гуми на тази кола са 215/65/16 аз сложих 225/75/16, които наложиха лифта защото при максимално сгъване на окачването гумата опираше в горният край на калника. Вече не е така :-)
и фланците:
общо взето трябваше да разглобим всичко...
подложката на предната пружина:
от зад сложихме само на пружините. Остана да сменя амортисьорите с млако по-дълги и евентуално да удължавам "А" рамото, което държи задният диф. защото ограничава хода на задният мост...
Влади не поропусна да демонстрира малките 35" гумички от УАЗ-а как стоят на Сузукито ми ама "ни влааа"
спрямо мойте:
и след като сглобихме колата резултатът беше 2 см.
следваха малко реглажи
резултатът беше перфектен :-)
след като покарах колата, мога да споделя, че няма промяна в стабилността в завой, не ми опират гумите в калниците и вече прилича на джипка. Седа продължение:
махане на излишни пластмаси, малко защитни кори от долу и подходящи гуми.
Коментар