Третото поколение на модела е със значително по-качествени материали, а вътрешното пространство е увеличено.
Премиерата на третото поколение Honda CR-V се състоя на тест-драйв, организиран от „Бултрако”, официален вносител на японската компания за България. Автомобилът дебютира на изложението в Париж. Техническата пресконференция води Владимир Илиев, организатор на оф-роуд трасето за теста, който се проведе до Луковит и пещера „Проходна”.
Всъдеходът e запазил спортното си излъчване. Стандартно той се предлага със 17-инчови джанти.
До появата на CR-V на изложението в Токио през 1995 г. Honda не разполагаше с всъдеход собствено производство. В Япония и САЩ се продаваше Honda Passport, но това в действителност беше Isuzu Rodeo. На пазара в Страната на изгряващото слънце CR-V стъпи през 1996 г., като моделът беше изграден на базата на седмото поколение Civic.
Размерите на новия CR-V са почти същите като на предишното поколение на модела. В сравнение с предишното поколение, новият CR-V е с около 100 мм по-къс (4530 мм), най-вече заради променената позиция на резервното колело. Той е с 40 мм по-широк (1820 мм), а височината му е свалена с 300 мм (1805). Колесната база е редуцирана от 2630 на 1620 мм, а следата отпред и отзад е увеличена с 25 и 5 мм съответно.
Новият автомобил обаче е създаден да бъде по-лесен за употреба. Задната врата вече не се отваря настрани, а нагоре.
На сериозни промени е подложен и интериорът. Предният панел е цялостно прекроен, а скоростният лост е изнесен по-напред на централната конзола. Воланът е изпълнен в стила на новия Civic и е в два цвята. Вътре в автомобила ни посреща гостоприемно и ергономично купе. Осигурено е гъвкаво решение за багажното пространство благодарение на кора, която може да се вдига до 330 мм над пода на багажника. Когато не е необходима, тя може да бъде прибрана на дъното. Предните седалки са по-широки и още по-удобни, а задните са делими в съотношение 40:20:40.
За задвижването се грижат 2,0-литров бензинов или 2,2-литров дизелов двигател. 1,8-литровият SOHC i-VTEC е станал още по-икономичен благодарение на интелигентната система за променливи фази на газоразпределението. Бензиновите двигатели се куплират с нови предавателни кутии - 6-степенна механична и 5-степенна автоматична.
Променена е геометрията на окачването, центърът на тежестта е понижен с 35 мм, а следата е станала по-широка с 30 мм.
Автомобилът е доразвил система Real Time 4WD, като тук инженерите са се концентрирали да оптимизират пътното поведение на асфалт, но без това да е в ущърб на качествата в пресечена местност.
Премиерата на третото поколение Honda CR-V се състоя на тест-драйв, организиран от „Бултрако”, официален вносител на японската компания за България. Автомобилът дебютира на изложението в Париж. Техническата пресконференция води Владимир Илиев, организатор на оф-роуд трасето за теста, който се проведе до Луковит и пещера „Проходна”.
Всъдеходът e запазил спортното си излъчване. Стандартно той се предлага със 17-инчови джанти.
До появата на CR-V на изложението в Токио през 1995 г. Honda не разполагаше с всъдеход собствено производство. В Япония и САЩ се продаваше Honda Passport, но това в действителност беше Isuzu Rodeo. На пазара в Страната на изгряващото слънце CR-V стъпи през 1996 г., като моделът беше изграден на базата на седмото поколение Civic.
Размерите на новия CR-V са почти същите като на предишното поколение на модела. В сравнение с предишното поколение, новият CR-V е с около 100 мм по-къс (4530 мм), най-вече заради променената позиция на резервното колело. Той е с 40 мм по-широк (1820 мм), а височината му е свалена с 300 мм (1805). Колесната база е редуцирана от 2630 на 1620 мм, а следата отпред и отзад е увеличена с 25 и 5 мм съответно.
Новият автомобил обаче е създаден да бъде по-лесен за употреба. Задната врата вече не се отваря настрани, а нагоре.
На сериозни промени е подложен и интериорът. Предният панел е цялостно прекроен, а скоростният лост е изнесен по-напред на централната конзола. Воланът е изпълнен в стила на новия Civic и е в два цвята. Вътре в автомобила ни посреща гостоприемно и ергономично купе. Осигурено е гъвкаво решение за багажното пространство благодарение на кора, която може да се вдига до 330 мм над пода на багажника. Когато не е необходима, тя може да бъде прибрана на дъното. Предните седалки са по-широки и още по-удобни, а задните са делими в съотношение 40:20:40.
За задвижването се грижат 2,0-литров бензинов или 2,2-литров дизелов двигател. 1,8-литровият SOHC i-VTEC е станал още по-икономичен благодарение на интелигентната система за променливи фази на газоразпределението. Бензиновите двигатели се куплират с нови предавателни кутии - 6-степенна механична и 5-степенна автоматична.
Променена е геометрията на окачването, центърът на тежестта е понижен с 35 мм, а следата е станала по-широка с 30 мм.
Автомобилът е доразвил система Real Time 4WD, като тук инженерите са се концентрирали да оптимизират пътното поведение на асфалт, но без това да е в ущърб на качествата в пресечена местност.
Коментар