Настоящото писмовно описание е на базата на собствен опит (и грешки) и няма претенции за изчерпателност.
Необходими условия и инструменти:
0. Лазар
1. Канал (без канал е малко по-трудно)
2. Каса бира
3. Ново окачване
4. Флекс малък (ако нещо се опъва - ГОЛЯМ)
5. Чук - 500 грама и нагоре
6. Hi-Lift (Джек)
7. Хидравличен крик (за осигуряване)
6. Гаечни ключове - 3-4 размера (не повече)
Това е комплект ново окачване +2" на Bearmach с амортисьори ProComp и комплект удължени спирачни маркучи
Детайлни номера на амортисьорите
От другата страна
Това е правилното място за измерване на ефекта от смяна на окачването.
И отпред
Външни измервания - отзад
И отпред
След като 1-ви ред от касата бира свърши е време за начало на работата
Най-важния инструмент
След като гайката не иска по нормалния начин да се развие, стигаме до употребата на най-важния инструмент ...
С флекса решението е много бързо ...
От другата страна също не искаше, ама за кратко ...
Това беше излишно ...
Сравнение. Обаче забравих да сложа рулетката
Ето така се сваля пружината. Вдига се с джека докато излезе сама. В дълбочина се вижда хидравличното крикче за задължително осигуряване. Джека има навика да пада.
Осигурителното крикче в близък план.
Новата пружина се поставя на мястото на старата без никакви напъни и усилия.
Заслужена глътка
Тука дойдоха и други кибици да дават акъл и срока за смяна на окачването рязко се разтегли ...........
Така добре ли е а?
Показвам приставката към джека, с която много удобно св повдига от към задната броня. Поставя се под бронята - точно на роговете.
От тази страна е повдигнато и без веригата.
Тук вече задните пружини и амортисьори са сменени и извършваме с бат Лазо качествен контрол.
Тук демонстрирам как при напълно разтегнато окачване, пружината не може да се извади. Вижда се много ясно.
Ето как точно джека хваща задницата.
Героите са щастливи и сядат да допият последния ред от касата бира.
След като изпихме бирата, решихме че за предното окачване няма време. На другия ден го водих при Влади 333 да го довърши.
И накрая едно много важно филмче: https://htftp.offroad-bulgaria.com/R...9/131_3108.AVI
Необходими условия и инструменти:
0. Лазар
1. Канал (без канал е малко по-трудно)
2. Каса бира
3. Ново окачване
4. Флекс малък (ако нещо се опъва - ГОЛЯМ)
5. Чук - 500 грама и нагоре
6. Hi-Lift (Джек)
7. Хидравличен крик (за осигуряване)
6. Гаечни ключове - 3-4 размера (не повече)
Това е комплект ново окачване +2" на Bearmach с амортисьори ProComp и комплект удължени спирачни маркучи
Детайлни номера на амортисьорите
От другата страна
Това е правилното място за измерване на ефекта от смяна на окачването.
И отпред
Външни измервания - отзад
И отпред
След като 1-ви ред от касата бира свърши е време за начало на работата
Най-важния инструмент
След като гайката не иска по нормалния начин да се развие, стигаме до употребата на най-важния инструмент ...
С флекса решението е много бързо ...
От другата страна също не искаше, ама за кратко ...
Това беше излишно ...
Сравнение. Обаче забравих да сложа рулетката
Ето така се сваля пружината. Вдига се с джека докато излезе сама. В дълбочина се вижда хидравличното крикче за задължително осигуряване. Джека има навика да пада.
Осигурителното крикче в близък план.
Новата пружина се поставя на мястото на старата без никакви напъни и усилия.
Заслужена глътка
Тука дойдоха и други кибици да дават акъл и срока за смяна на окачването рязко се разтегли ...........
Така добре ли е а?
Показвам приставката към джека, с която много удобно св повдига от към задната броня. Поставя се под бронята - точно на роговете.
От тази страна е повдигнато и без веригата.
Тук вече задните пружини и амортисьори са сменени и извършваме с бат Лазо качествен контрол.
Тук демонстрирам как при напълно разтегнато окачване, пружината не може да се извади. Вижда се много ясно.
Ето как точно джека хваща задницата.
Героите са щастливи и сядат да допият последния ред от касата бира.
След като изпихме бирата, решихме че за предното окачване няма време. На другия ден го водих при Влади 333 да го довърши.
И накрая едно много важно филмче: https://htftp.offroad-bulgaria.com/R...9/131_3108.AVI
Коментар