Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

    Настоящото писмовно описание е на базата на собствен опит (и грешки) и няма претенции за изчерпателност.

    Необходими условия и инструменти:
    0. Лазар
    1. Канал (без канал е малко по-трудно)
    2. Каса бира
    3. Ново окачване
    4. Флекс малък (ако нещо се опъва - ГОЛЯМ)
    5. Чук - 500 грама и нагоре
    6. Hi-Lift (Джек)
    7. Хидравличен крик (за осигуряване)
    6. Гаечни ключове - 3-4 размера (не повече)


    Това е комплект ново окачване +2" на Bearmach с амортисьори ProComp и комплект удължени спирачни маркучи


    Детайлни номера на амортисьорите


    От другата страна


    Това е правилното място за измерване на ефекта от смяна на окачването.


    И отпред


    Външни измервания - отзад


    И отпред


    След като 1-ви ред от касата бира свърши е време за начало на работата


    Най-важния инструмент


    След като гайката не иска по нормалния начин да се развие, стигаме до употребата на най-важния инструмент ...


    С флекса решението е много бързо ...


    От другата страна също не искаше, ама за кратко ...


    Това беше излишно ...


    Сравнение. Обаче забравих да сложа рулетката


    Ето така се сваля пружината. Вдига се с джека докато излезе сама. В дълбочина се вижда хидравличното крикче за задължително осигуряване. Джека има навика да пада.


    Осигурителното крикче в близък план.


    Новата пружина се поставя на мястото на старата без никакви напъни и усилия.


    Заслужена глътка


    Тука дойдоха и други кибици да дават акъл и срока за смяна на окачването рязко се разтегли ...........


    Така добре ли е а?


    Показвам приставката към джека, с която много удобно св повдига от към задната броня. Поставя се под бронята - точно на роговете.


    От тази страна е повдигнато и без веригата.


    Тук вече задните пружини и амортисьори са сменени и извършваме с бат Лазо качествен контрол.


    Тук демонстрирам как при напълно разтегнато окачване, пружината не може да се извади. Вижда се много ясно.


    Ето как точно джека хваща задницата.


    Героите са щастливи и сядат да допият последния ред от касата бира.
    След като изпихме бирата, решихме че за предното окачване няма време. На другия ден го водих при Влади 333 да го довърши.

    И накрая едно много важно филмче: https://htftp.offroad-bulgaria.com/R...9/131_3108.AVI
    Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
    LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
    Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

  • #2
    До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

    Това се нарича разказ в картинки с хубав край Евала за снимковият материял, особенно последната фаза
    Range Rover 2.5 TDS 1997г.
    И нека Рейнджът бъде с вас...
    [COLOR=#3b5998]Живота е болест предавана по полов път![/COLOR]

    Коментар


    • #3
      До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

      Настоящото писмовно описание е на базата на собствен опит (и грешки) и няма претенции за изчерпателност.

      Необходими условия и инструменти:
      0. Лазар
      1. Канал (без канал е малко по-трудно)
      2. Каса бира
      3. Ново окачване
      4. Флекс малък (ако нещо се опъва - ГОЛЯМ)
      5. Чук - 500 грама и нагоре
      6. Hi-Lift (Джек)
      7. Хидравличен крик (за осигуряване)
      6. Гаечни ключове - 3-4 размера (не повече)

      Точка 7 я задраскай бързо. Има си стойки. По точка 8 също не съм съгласен. Иначе всичко е перфектно. А и с Лазо е весело. Продължавай в същия дух.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #4
        До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

        А по т.0, Лазо условие ли е, или е инструмент? Или е КТК
        А кибиците понякога помагат. Иначе щеше да си караш и досега без прашки
        За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

        Коментар


        • #5
          До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
          Настоящото писмовно описание е на базата на собствен опит (и грешки) и няма претенции за изчерпателност.

          Необходими условия и инструменти:
          0. Лазар
          1. Канал (без канал е малко по-трудно)
          2. Каса бира
          3. Ново окачване
          4. Флекс малък (ако нещо се опъва - ГОЛЯМ)
          5. Чук - 500 грама и нагоре
          6. Hi-Lift (Джек)
          7. Хидравличен крик (за осигуряване)
          6. Гаечни ключове - 3-4 размера (не повече)

          Точка 7 я задраскай бързо. Има си стойки. По точка 8 също не съм съгласен. Иначе всичко е перфектно. А и с Лазо е весело. Продължавай в същия дух.
          Аз на Радо в указанията не видях никъде точка 8, по която не си съгласен.??????
          Така че това отпада.
          А относно стойките аз ползувам дрЪвени трупчета. Излизат ми по ефтино, а вършат работа.
          А че с Лазо е весело нема никъФ спор.
          И сега един въпрос. Аз в момента съм със същите пружини, но незнам защо доста често /поне един път месечно/ пружините, обикновено задни, но веднаж и предна лява ми изскачат от мястото си ???
          Е това разбира се не ми се случва на хасвалтя.
          Тази земя, по която тъпча сега,
          тази земя, която пролетен вятър пробужда,
          тази земя – не е моя земя,
          тази земя, простете, е чужда.

          Коментар


          • #6
            До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
            Настоящото писмовно описание е на базата на собствен опит (и грешки) и няма претенции за изчерпателност.

            Необходими условия и инструменти:
            .....
            7. Хидравличен крик (за осигуряване)
            8. Гаечни ключове - 3-4 размера (не повече)

            Точка 7 я задраскай бързо. Има си стойки. По точка 8 също не съм съгласен. Иначе всичко е перфектно. А и с Лазо е весело. Продължавай в същия дух.
            Добре де.
            Това имах - това ползвах, даже имах 2 броя - единия от които на Лазар.

            И да не забравя.
            Специални благодарности на баце Лазар за подкрепата.
            Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
            LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
            Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

            Коментар


            • #7
              До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

              Първоначално публикуван от Радослав Райчев Преглед на мнение
              Добре де.
              Това имах - това ползвах, даже имах 2 броя - единия от които на Лазар.

              И да не забравя.
              Специални благодарности на баце Лазар за подкрепата.
              Честно да си кажа и аз до скоро ползвах квото има, ама не си струва риска. Сега правя едно диско на една вила и в петък щеше да ми стъпи на вратлето. От едната страна на трупче дебело около 20 см, от другата на винтов крик. Като почнах да развивам тръгна върху мен. Малко остана. Пази се, че сакатлъците стават много бързо и баш когато не очакваш.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #8
                До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                Пази се, че сакатлъците стават много бързо и баш когато не очакваш.
                Мамка му, но тука си изключително прав, за съжаление.
                Но моето питание беше друго. Защо понякога пружините ми изскачат на отбелязаното с бяло място ???????
                И трябва ли в тоя случай да слагам там конуси или каквото и да било друго ?

                П.С. Предна пружина ми е изскачала само веднъж, писал съм в една друга тема, когато помлях задната кормилна щанга и кормилния демпфер /който с помощта на Руси, още не съм преместил отпред/
                Прикачени файлове
                Тази земя, по която тъпча сега,
                тази земя, която пролетен вятър пробужда,
                тази земя – не е моя земя,
                тази земя, простете, е чужда.

                Коментар


                • #9
                  До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                  Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
                  Мамка му, но тука си изключително прав, за съжаление.
                  Но моето питание беше друго. Защо понякога пружините ми изскачат на отбелязаното с бяло място ???????
                  И трябва ли в тоя случай да слагам там конуси или каквото и да било друго ?

                  П.С. Предна пружина ми е изскачала само веднъж, писал съм в една друга тема, когато помлях задната кормилна щанга и кормилния демпфер /който с помощта на Руси, още не съм преместил отпред/
                  Стига си се оплаквал, излизат ми пружините...
                  Ами като го караш по разни гори тилилейски - така ще е. Виж ме мене - в София няма къде да ми излезнат.

                  Сега сериозно. Щом ти излизат - направи си конуси. Има ги и готови.
                  Имаше във форума много проста схема - от 2 шини и при първия заварчик и си готов.
                  Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
                  LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
                  Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                    Първоначално публикуван от Радослав Райчев Преглед на мнение
                    ........

                    . Виж ме мене - в София няма къде да ми излезнат.


                    ....................
                    Изобщо не си прав! Аз в Сф съм ги изкарвал барем 5 пъти. Та и крепежната планка отдолу счупих. А твойто муле го кара жена. Това между другото е най-скъпият начин да не изкарваш пружините По-скъп и от въздушни възглавници

                    Бързите решения за следните:
                    1. Свински опашки / по ЗЗлатев/
                    2. Завъртане на задните пружини на 90-180о. Тука - малко експерименти се правят, но може да се уцели и от раз.
                    За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                      Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                      Изобщо не си прав! Аз в Сф съм ги изкарвал барем 5 пъти. Та и крепежната планка отдолу счупих. А твойто муле го кара жена. Това между другото е най-скъпият начин да не изкарваш пружините По-скъп и от въздушни възглавници

                      Бързите решения за следните:
                      1. Свински опашки / по ЗЗлатев/
                      2. Завъртане на задните пружини на 90-180о. Тука - малко експерименти се правят, но може да се уцели и от раз.
                      А-а-а-а мойте са си със свински опашки - от онези с ширина по 1 см още от следващия ден, след монтажа.
                      Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
                      LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
                      Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                        Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                        Изобщо не си прав! Аз в Сф съм ги изкарвал барем 5 пъти. Та и крепежната планка отдолу счупих. А твойто муле го кара жена. Това между другото е най-скъпият начин да не изкарваш пружините По-скъп и от въздушни възглавници

                        Бързите решения за следните:
                        1. Свински опашки / по ЗЗлатев/
                        2. Завъртане на задните пружини на 90-180о. Тука - малко експерименти се правят, но може да се уцели и от раз.
                        Крепежната планка отдолу на едната пружина и аз я счупих. Но се чудя имали толкова здрави свински опашки, които да издържат на опъна и да не се скъсат ??? Или да слагам по няколко ?
                        Тази земя, по която тъпча сега,
                        тази земя, която пролетен вятър пробужда,
                        тази земя – не е моя земя,
                        тази земя, простете, е чужда.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                          Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
                          Крепежната планка отдолу на едната пружина и аз я счупих. Но се чудя имали толкова здрави свински опашки, които да издържат на опъна и да не се скъсат ??? Или да слагам по няколко ?
                          Хе хе.
                          Те се слагат свободни - незатегнати.
                          Аз съм ги сложил с луфт 2-3 см. Идеята им е не да задържат пружината да не се отлепи отгоре, а да не се измъкне настрани.
                          При това връзване (с луфт) пружината има ход 2-3 см, преди да опъне опашките, обаче не може да се измъкне.
                          Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
                          LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
                          Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                            Е хайде сложи снимки на опашките и правилното им поставяне, за да довършиш темата.
                            Тази земя, по която тъпча сега,
                            тази земя, която пролетен вятър пробужда,
                            тази земя – не е моя земя,
                            тази земя, простете, е чужда.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                              Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
                              ...
                              Защо понякога пружините ми изскачат на отбелязаното с бяло място...
                              Амовете са с голям ход, или пружините са се смачкали яко, или...
                              Дай повече подробности за окачването?
                              Иначе ето идея за водачи:
                              Прикачени файлове

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X