Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двигателите на Yamaha YZ 450 F и Yamaha WR 450 F?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Двигателите на Yamaha YZ 450 F и Yamaha WR 450 F?

    Каква е разликата двигателите на Yamaha YZ 450 F и Yamaha WR 450 F? Много ми е интерестно да зная защото би трябвало да има доста разлика. Все пак едното е чист крос другото е ендуро . Ако може дайте ти ми пълна информация. Интересувам се особено много...

  • #2
    разликата не е толкова голяма колкото си мислиш и е по скоро в скоростите отколкото в двигателя

    Коментар


    • #3
      Ето спесификациите на двата мотоциклета. На практика в двигателите няма разлика, но скоростите им са различни и в констукциите има леки промени.

      General information
      Model: Yamaha WR 450 F
      Year: 2005
      Category: Enduro / offroad
      Rating: 69.6 out of 100. Show full rating and compare with other bikes

      Engine and transmission
      Displacement: 449.00 ccm (27.40 cubic inches)
      Engine type: Single cylinder
      Stroke: 4
      Compression: 12.5:1
      Bore x stroke: 95.0 x 63.4 mm (3.7 x 2.5 inches)
      Fuel system: Carburettor
      Valves per cylinder: 5
      Fuel control: DOHC
      Cooling system: Liquid
      Gearbox: 5-speed

      Transmission type
      final drive: Chain

      Physical measures
      Seat height: 996 mm (39.2 inches) If adjustable, lowest setting.
      Wheelbase: 1,483 mm (58.4 inches)
      Overall length: 2,169 mm (85.4 inches)
      Overall width: 826 mm (32.5 inches)
      Overall height: 1,300 mm (51.2 inches)
      Ground clearance: 371 mm (14.6 inches)

      Chassis and dimensions
      Front suspension: 46mm Kayaba inverted telescopic fork w/adjustable compression and rebound damping
      Front suspension travel: 300 mm (11.8 inches)
      Rear suspension: Kayaba single shock w/adjustable preload, compression and rebound damping and separate hi/lo-speed compression adjuster
      Rear suspension travel: 318 mm (12.5 inches)
      Front tyre dimensions: 80/100-21
      Rear tyre dimensions: 110/100-18
      Front brakes: Single disc
      Front brakes diameter: 250 mm (9.8 inches)
      Rear brakes: Single disc
      Rear brakes diameter: 245 mm (9.6 inches)

      Other specifications
      Fuel capacity: 9.84 litres (2.60 gallons)
      Color options: Team Yamaha Blue/White



      General information
      Model: Yamaha YZ 450 F
      Year: 2005
      Category: Cross / motocross
      Rating: 78.4 out of 100. Show full rating and compare with other bikes

      Engine and transmission
      Displacement: 449.00 ccm (27.40 cubic inches)
      Engine type: Single cylinder
      Stroke: 4
      Compression: 12.5:1
      Bore x stroke: 95.0 x 63.4 mm (3.7 x 2.5 inches)
      Fuel system: Carburettor
      Valves per cylinder: 1
      Fuel control: SOHC
      Cooling system: Liquid
      Gearbox: 5-speed

      Transmission type
      final drive: Chain

      Physical measures
      Seat height: 996 mm (39.2 inches) If adjustable, lowest setting.
      Wheelbase: 59 mm (2.3 inches)
      Overall length: 2,172 mm (85.5 inches)
      Overall width: 828 mm (32.6 inches)
      Overall height: 996 mm (39.2 inches)
      Ground clearance: 371 mm (14.6 inches)

      Chassis and dimensions
      Rake (fork angle): 27.2°
      Front suspension: 48mm Kayaba inverted telescopic fork w/adjustable compression and rebound damping
      Front suspension travel: 300 mm (11.8 inches)
      Rear suspension: Kayaba single shock w/adjustable preload, compression and rebound damping and separate hi/lo-speed compression adjuster
      Rear suspension travel: 318 mm (12.5 inches)
      Front tyre dimensions: 80/80-21
      Rear tyre dimensions: 110/90-19
      Front brakes: Single disc
      Front brakes diameter: 250 mm (9.8 inches)
      Rear brakes: Single disc
      Rear brakes diameter: 245 mm (9.6 inches)

      Other specifications
      Fuel capacity: 6.81 litres (1.80 gallons)
      Color options: Team Yamaha Blue/White
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #4
        Жоро, мерси много за информацията. Не знаеш колко съм ти благодарен.

        Коментар


        • #5
          Със сигурност има разлика и във валовете!
          offroad фен
          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

          Коментар


          • #6
            1. Има разлика в градусите на предният разпределителен вал.
            2. 1-ва скорост на yz-та е близка на 2-ра на wr-a.
            3. yz-a е с по лек магнет и няма генератор за фар и стартер естествено.
            4. yz-a е с отворен ауспух и филтърна кутия, поради което и карбуратора е с различни настройки.

            Коментар


            • #7
              А, Събине, може ли на yz450 f да се закачи фар с динамо, но с условието системата да е проста, без много електроники и просототии

              Коментар


              • #8
                Незнам да има лесен и елегантен начин

                Най доброто което съм срещал е:

                http://www.elineaccessories.com/lightingcoils.html

                Коментар


                • #9
                  петре няма смисъл да взимаш YZ и да му слагаш фар по добре направо взимай WR
                  YZ та се кара много по трудно на ендуро повярвай ми
                  1 ва та на YZ е толкова дълга че качването по технични и трудни пътеки с кросовия модел е трудно, и накрая ще му изпържиш съединителя някъде освен това WR а си има и стартер което е мнооого голям плюс по чукарите има си и фар и всичко останало
                  един приятел австриец преди все си взимаше YZ-F -и щтото кара мотокрос а и ендуро но от няколко години мина на WR и ми каза че повече кросов мотор няма да си вземе
                  според него късата първа и фара са много голям плюс
                  освен това според него WR -е с много по добро окачване
                  а трябва да знаеш че човека знае какво говори
                  даже и с WR-а участва на мотокросове и то много успешно а е на 40-41г последното състезание в хърватска завършил директно след нашия Куманов а Куманов го знаеш кой е и къде участва

                  Коментар


                  • #10
                    а и 19" отзад е кофти, защото трябва да я караш много напомпана за да не я спукаш...

                    Митков, разликата е в $$$. Yz може да се намери много по евтино от WR

                    Коментар


                    • #11
                      абе то така ама като си купиш и фарове и токоизправители и задна джанта и ауспух ииии.... и накрая пак няма стартер да имаш па щте си дал един куп пари
                      а и да ви кажа моя човек от едно място много евтини чисто нови WR -и
                      си зема и то не са крадени ами съвсем редовни

                      Коментар


                      • #12
                        Kolko vyrvi edin YZ 250 F na staro(izvinete za kirilicata) ot daskaloto sum.

                        Коментар


                        • #13
                          те в България на старо ги няма а на запад тези на старо струват колкото тия дето в Пловдив ги продават чисто нови
                          па и от по старите модели и на запад ги няма много много а и не са за взимане от първите модели щото имат много конструктивни недоизпипани неща които при по новите са подобрени
                          все пак тези мотори от 2001г първо ямаха ги пусна другите фирми едва от миналата година предлагат 250 4т има още много неща които ще търпят развитие

                          Коментар


                          • #14
                            Пловдивчаните имат ли сайт?

                            Коментар


                            • #15
                              ...

                              http://www.offroad-bulgaria.com/view...978&highlight=

                              Първоначално публикуван от tatkobarba
                              http://bikeandsleds.com/Bulgaria.htm

                              Като гледам има данни за доставчика ...
                              Ако за това става дума ...

                              А чували ли сте за Еди от Хотел-Ресторант Еди в Симеоново (или нещо такова)... занимавал се с внос на нови мотори по поръчка и ги внасял сравнително тънко ...
                              Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X