Пичове, направих кратък тест на този мотоциклет, като бях сигурен, че ще задоволи напълно изискванията ми за съвременно и модерно ендуро.
Сигурно, защото очаквах много, да ви кажа честно: Разочаровах се!
На фона на тази мощност, която се съобщава, моторът тръгва тромаво и мудно. След средни обороти започва да тегли по-добре, но в гората по пътечките пъргавината в ниските обороти е много важна за да се навакса времето, когато внезапно ти се отвори по-дълга права
Окачването като цяло е твърдо и некомфортно при преодоляване на неравностите в off road-а.
Седалката - ужасна! Вярно е, че много малко време се сяда на нея при едно динамично каране, но понякога се налага по-дълъг престой на нея, както на състезанието в Бухово си посуках крака още на първите 10 км и почти през цялото време ми се наложи да карам седнал
Кокера също пробва този мотоциклет и неговото мнение се покрива 100% с моето!
Така, че конкретно аз, въпреки че съм голям фен на Хонда, няма да си купя точно този модел и ще чакам подобрения от фирмата през следващите години.
Изказвам само моето лично мнение, като не ангажирам никого с това
Най-вероятно моделът CRF 250 X е много по-добър, тъй като и Бучака и Кокера се изказаха ласкаво за него, а и теста на Dirt Riders го доказва.
Мисля все пак, че мнението ми съвпада с това от световното ендуро, тъй като там дори и аматьорите продължават да ползуват кросовата модификация на CRF 450, тунингован с фар - CRE 450
Сигурно, защото очаквах много, да ви кажа честно: Разочаровах се!
На фона на тази мощност, която се съобщава, моторът тръгва тромаво и мудно. След средни обороти започва да тегли по-добре, но в гората по пътечките пъргавината в ниските обороти е много важна за да се навакса времето, когато внезапно ти се отвори по-дълга права
Окачването като цяло е твърдо и некомфортно при преодоляване на неравностите в off road-а.
Седалката - ужасна! Вярно е, че много малко време се сяда на нея при едно динамично каране, но понякога се налага по-дълъг престой на нея, както на състезанието в Бухово си посуках крака още на първите 10 км и почти през цялото време ми се наложи да карам седнал
Кокера също пробва този мотоциклет и неговото мнение се покрива 100% с моето!
Така, че конкретно аз, въпреки че съм голям фен на Хонда, няма да си купя точно този модел и ще чакам подобрения от фирмата през следващите години.
Изказвам само моето лично мнение, като не ангажирам никого с това
Най-вероятно моделът CRF 250 X е много по-добър, тъй като и Бучака и Кокера се изказаха ласкаво за него, а и теста на Dirt Riders го доказва.
Мисля все пак, че мнението ми съвпада с това от световното ендуро, тъй като там дори и аматьорите продължават да ползуват кросовата модификация на CRF 450, тунингован с фар - CRE 450
Коментар