Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

    Колеги,от всичко изчетено до момента за жипките,като за семеен автомобил,на по ниска цена,излизащ за много малко от асфалта и можещ да се търкаля със 130-140км без проблем се спрях на тераното дълга база.
    Сега помагайте-днес в Самоков гледах едно за 8000 лв,178 000 км,внос от Италия,но всичко в купето е ток,като нов,личи си,ама волана е доста износен,чак изстърган,гледам и на други терана е така,но не на всички,отдоло добре но като го погледнах отдоло от предпод маншоните на полуоските влизащи в главината,на долния носач/незнам дали така се казва/има събрано такова като сталъктит прах и масло,грес нещо накова виждали сте такива омаслявания.Полуоска ток,маншон ток,амортисьо ток,абе от къде е това масло или грес,има ли гресьорка там за главините,споделете,навит съм му но това ме разколебава,а и какво значи това SE на предните калници,до сервото няма блок за АВС,но продавача ми твърди че има,иначе ми харесва но тези сталъктити ме притесняват.Кажете споделете!!!
    имах и Toyota Rav 4 2006g.
    Mitsubishi Lancer 2008g.
    Honda CR-V 1998г.
    Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

  • #2
    До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

    Ако беше снимал в пещерата, нямаше да е зле.

    Коментар


    • #3
      До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Ако беше снимал в пещерата, нямаше да е зле.
      Ясене,не се бъзикай,щях да снимам,но в Самоков към 15,00 часа беше люта виелица с -6 градуса,едва остисках да я видя тук таме,навявя постоянно,та в пещерата беше много снимачнонепригодно,кажи ако имаш подозрения от какво може да е,до това не стигнах да изчета из форума.На 02.02.2010г.на непочистен навят участък на магистрала Тракия с нисана л.а.скъсах мантинелата и твърдо реших да се присъединя към семейството на джипките.Ще съм ти благодарен ако помогнеш.!
      имах и Toyota Rav 4 2006g.
      Mitsubishi Lancer 2008g.
      Honda CR-V 1998г.
      Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

      Коментар


      • #4
        До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

        До колегите,какво ме светнаха до момента приятели,оказа се ,че автоджамбазите от Самоков,купуват автомобили от Дупница и с горница от 500 лв ги предлагат като нов внос,леле ужас,как щях да налетя,но все пак ми кажете за тези течове,ако съм успял да обясня.Благодаря!
        имах и Toyota Rav 4 2006g.
        Mitsubishi Lancer 2008g.
        Honda CR-V 1998г.
        Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

        Коментар


        • #5
          До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

          Ако няма абс помпата значи няма фронтерите ги продават с абс уж а пък половината нямат не че е фатално но все пак си е заблуда.Като си го харесал караш го в някой сервиз да го пегледат ще изгориш с едни 50-60 лева но си заслужана риска срещу това да вземеш нещо за което след това ще се изшиеш някоя и друга хилядарка.и освен късмет при избора друго немога да ти кажа.
          vw passat B5 1.9tdi 1997 110 hp
          Suzuki GSR600 98 hp
          Nissan Pathfinder 174 hp
          0878222 три 3 шест

          Коментар


          • #6
            До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

            Без снимка няма как, приятелю. покрай главината, носачите, полуоските, няма нищо сложно и скъпо, като изключим каретата.

            Гресьорки има на шарнирите - горен и долен. На главината няма. За да се гресира, трябва да се разглоби. В тоя мисъл, може да пуска семеринг, или просто някой да е гресирал шарнирите, например. Но без снимка не мга дори предположения да дам.

            Помпата на ABS-а е от десно на спирачната помпа, близо до калника и въздушния филтър. Вижда се отдалече. Ако търговеца твърди че има, а ти не я виждаш, кажи му да не се прави на луд.

            Гледай за странни шумове по трансмисията. Опитай на 4х2, 4х4 и 4х4 бавни. Шумове не трабва да има никакви, освен евентуално при включването на предните хъбове. Отпред вероятно ще имаш луфтове по окачването и/или кормилната уредба. Горен шарнир е около 45лв качествен, долен пак някъде там, но специално долните са 2 вида, като единия се намира трудно и е скъп, понеже читави са само оригиналните. Другия го има масово от няколко производителя и е евтин, както казах. Тъй че, ако ще купуваш долни шарнири - отиваш в магазина и гледаш. Единия е изнесен с 1-2 пръста по-навън. Кормилните накрайници също не са скъпи. Ако имаш луфт в паразитния хебел се сменят втулки. Биалети FLENNOR не купувай. Пълни боклуци са.

            Общо взето това е за отпред. Двигателя трябва да пали безпроблемно и да не пуши грам, освен евентуално съвсеееееем лекичко докато е студен и на празен ход. Шумничък е, особено студен. Като позагрее се укротва малко. Иначе е железен, в пряк и преносен смисъл - чугунени блок и глава, долен разпределителен вал, зъбни колела вместо ремък или верига. Стар и улегнал мотор с отдавна изчистени проблеми, ако въобще някога е имало такива.

            "SE" то е вариант на комплектация. Мойто е SE, късо. обаче не знам какво конкретно значи, понеже мойта например е с ABS и два AIRBAG-а.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #7
              До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Без снимка няма как, приятелю. покрай главината, носачите, полуоските, няма нищо сложно и скъпо, като изключим каретата.

              Гресьорки има на шарнирите - горен и долен. На главината няма. За да се гресира, трябва да се разглоби. В тоя мисъл, може да пуска семеринг, или просто някой да е гресирал шарнирите, например. Но без снимка не мга дори предположения да дам.

              Помпата на ABS-а е от десно на спирачната помпа, близо до калника и въздушния филтър. Вижда се отдалече. Ако търговеца твърди че има, а ти не я виждаш, кажи му да не се прави на луд.

              Гледай за странни шумове по трансмисията. Опитай на 4х2, 4х4 и 4х4 бавни. Шумове не трабва да има никакви, освен евентуално при включването на предните хъбове. Отпред вероятно ще имаш луфтове по окачването и/или кормилната уредба. Горен шарнир е около 45лв качествен, долен пак някъде там, но специално долните са 2 вида, като единия се намира трудно и е скъп, понеже читави са само оригиналните. Другия го има масово от няколко производителя и е евтин, както казах. Тъй че, ако ще купуваш долни шарнири - отиваш в магазина и гледаш. Единия е изнесен с 1-2 пръста по-навън. Кормилните накрайници също не са скъпи. Ако имаш луфт в паразитния хебел се сменят втулки. Биалети FLENNOR не купувай. Пълни боклуци са.

              Общо взето това е за отпред. Двигателя трябва да пали безпроблемно и да не пуши грам, освен евентуално съвсеееееем лекичко докато е студен и на празен ход. Шумничък е, особено студен. Като позагрее се укротва малко. Иначе е железен, в пряк и преносен смисъл - чугунени блок и глава, долен разпределителен вал, зъбни колела вместо ремък или верига. Стар и улегнал мотор с отдавна изчистени проблеми, ако въобще някога е имало такива.

              "SE" то е вариант на комплектация. Мойто е SE, късо. обаче не знам какво конкретно значи, понеже мойта например е с ABS и два AIRBAG-а.
              Жив и здрав Спарки,ех ама готини сте,точно от тебе очаквах отговор спазвам правилото не питай старило,а патило,но този принцип не изключва и останалите колеги на които също благодаря,както и на модераторите,един от които си и ти.Значи нещо повече-кофти беше ,че като се обадих от София,докато стигна до Самоков ми мина през ума,че може да го подгрява и като ида там да пали от четвърт.В интерес на истината си казах,че ако е топъл двигателя въобще няма да го гледам и така си беше двигателя бе топъл.Излезе ми с номера,че всички коли дизели сега ги бил палил заради студа.Като го запали от зад,от ауспуха излизаше пара,форсирах,го пак прозрачен пушек като пара,но това е нормално за студовете,поне и другия ми дизел Нисан Примера 2,0 ТДИ го правеше.Озадачи ме обаче това,че зад и под ауспуха снега стана постепенно черен от сажди,това може да се дължи на одавна непален двигател,не продухано гърне или за второто не ми се мисли.Спарки хвърли му едно око в мобиле ВГ. 1998година цена 7990 лвв.дълга база,сив металик ,178 000 км. Самоков.В понеделник ще ходя да го карам,защото днес нямаше нито документи,нито номера-каза,че ги чакал с автовоза в неделя.АВС определено няма,всички системи ,фарове,ел стъкла,ел огледала,стопове,габарити,халогени и т.н. работят перфектно.Климатика като го включиш копчето не свети,но оборотите се вдигат леко което ми показва ,че компресора работи.Дали има фреон незная.Найстина трябваше да снимам,но не бях сигурен дали Модераторите ще ми позволят да публикувам иначе много и от давна чета из форума.Благодаря ти още веднъж и чакам отговор ако не те натоварвам.Благодаря и на другите.Пешете до понеделник,че вече не мога да спя от мерак да яхна такова.Снощи някъде из темите за терано пак беше четах за колега който решил да си подкара стария опел л.а.вектра и като се качил олеле мале аз съм седнал на земята,веднъж джип винаги джип,е хайде де УБЕДЕТЕ МЕ!!!Искам и аз да се присъединя към голямото семейство.
              имах и Toyota Rav 4 2006g.
              Mitsubishi Lancer 2008g.
              Honda CR-V 1998г.
              Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

              Коментар


              • #8
                До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                Провери дали изпълва оборотите добре и плавно. И на какво мирише белия пушек/пара.

                Коментар


                • #9
                  До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                  Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнение
                  На 02.02.2010г.на непочистен навят участък на магистрала Тракия с нисана л.а.скъсах мантинелата и твърдо реших да се присъединя към семейството на джипките.
                  Изобщо не си прави илюзии, че джипката ще те спаси от скъсани мантинели. Нито спира по-добре от лека кола, нито се управлява по-точно от лека кола, нито се обръща по-трудно от лека кола. И това всички джипки, да не помислиш, че само Терано. Цяла отделна тема е как се овладява хлъзгане, като си включил предното.

                  Няма лошо да си с джип, просто не очаквай да е по-стабилен на хлъзгаво от лека кола. Не е.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                    Парата е нормална. Като загрее, ще спре да излиза. И това с черния сняг също е нормално. Все пак ауспуха става черен от същото.

                    Покарай, и гледай за нещата за които ти казах. Обърни внимание и при завой дали някое предно каре не чатка - малко вероятно, но не и невъзможно. Омасляване откъм шофьора е нормално. Филтъра е на гадно място, и като се сменя масло, няма начин да не олееш. Турбото не трябва да се чува, или по-скоро може да се чува почти недоловимо от кабината със затворен прозорец. Омасляване около клапана/маслотделителя, също е нормално. Има един опръстен там, и той пуска по малко. Това чудо е едно черно пластмасово цилиндърче, в което влизат мархуча за маслените газове от главата, маркуча за картерните газове, и излиза маркуча, който отвежда тия гадости в ръкава между филтъра и турното. Нещо, което може да те заблуди - като го настъпиш рязко, както си е на празен ход, вдигайли оборотите може леко да попрекъсне и поизпавка синьо-бяло отзад. Нормално е, всички с компютър го правят. Има някаква защита, която сработва. Като го настъпиш по същия начин, но на първа скорост, да речем - там не трябва да го прави, а да ускорява плавно. Евентуално ако на скорост го настъпиш по-рязко и си под 1500 оборота, ще "падне" в турбодупката, може би и ще изпуши леко черно отзад, после (след секунда-две) , като достигне малко над 2000 оборота, ще дръпне, както си е и редно, след като сработи турбото. Друго, което може да направи, е като поработи на място, да речем 4-5 минути на празен ход, после като го настъпиш отзад да изпуши, ама яката. И това ще го направи само веднуж след палене и споменатия престой. Поради някои особености на картерната вентилация (оная система, за която ти говорих по-горе) се случва ако е напулнен с масло до горния бешег на щеката и системата е позацапана, да позасмуче повечко масълце. Това явление приключва, когато маслото спаден до към средата между белезите - там се и закротва, или когато системата се изчисти, например карайки 1-2 смени с хубава полусинтетика 10W40 или пълна синтетика 5W40. При мен спря да го прави едва след като сипах пълната синтетика след 12000км.

                    Повече от това, от разстояние няма как.
                    Последно редактирано от sparkybg; 10-02-10, 22:10.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Парата е нормална. Като загрее, ще спре да излиза. И това с черния сняг също е нормално. Все пак ауспуха става черен от същото.

                      Покарай, и гледай за нещата за които ти казах. Обърни внимание и при завой дали някое предно каре не чатка - малко вероятно, но не и невъзможно. Омасляване откъм шофьора е нормално. Филтъра е на гадно място, и като се сменя масло, няма начин да не олееш. Турбото не трябва да се чува, или по-скоро може да се чува почти недоловимо от кабината със затворен прозорец. Омасляване около клапана/маслотделителя, също е нормално. Има един опръстен там, и той пуска по малко. Това чудо е едно черно пластмасово цилиндърче, в което влизат мархуча за маслените газове от главата, маркуча за картерните газове, и излиза маркуча, който отвежда тия гадости в ръкава между филтъра и турното. Нещо, което може да те заблуди - като го настъпиш рязко, както си е на празен ход, вдигайли оборотите може леко да попрекъсне и поизпавка синьо-бяло отзад. Нормално е, всички с компютър го правят. Има някаква защита, която сработва. Като го настъпиш по същия начин, но на първа скорост, да речем - там не трябва да го прави, а да ускорява плавно. Евентуално ако на скорост го настъпиш по-рязко и си под 1500 оборота, ще "падне" в турбодупката, може би и ще изпуши леко черно отзад, после (след секунда-две) , като достигне малко над 2000 оборота, ще дръпне, както си е и редно, след като сработи турбото. Друго, което може да направи, е като поработи на място, да речем 4-5 минути на празен ход, после като го настъпиш отзад да изпуши, ама яката. И това ще го направи само веднуж след палене и споменатия престой. Поради някои особености на картерната вентилация (оная система, за която ти говорих по-горе) се случва ако е напулнен с масло до горния бешег на щеката и системата е позацапана, да позасмуче повечко масълце. Това явление приключва, когато маслото спаден до към средата между белезите - там се и закротва, или когато системата се изчисти, например карайки 1-2 смени с хубава полусинтетика 10W40 или пълна синтетика 5W40. При мен спря да го прави едва след като сипах пълната синтетика след 12000км.

                      Повече от това, от разстояние няма как.
                      Спарки още веднъж хиляди благодарности,да!така е от разстояние и по телефона работа не се върши,но и това е нещо.Имам предложение,в понеделник ще ходя да го видя отново и го тествам-предлагам,транспорт от место до место,храна,мокър бар,мокри дами/за последното шега,да не го прочете съпругага ти пък и мойта/,срещу компетентин приятелски оглед и при резултат ПАК-мокър,мокри и Т.Н. в София.Фирмата ми предлага извинителни бележки пред работодател и всички други органи в държавата до 72 часа,така че можеш да разчиташ!Сериозно,ако имаш възможност нека го погледнем заедно-тел. ми е 0898 80 99 80.Павле!Притеснява ме ,че уж е нов внос,а има секретен болт,да не е някой търкалян из България и сега са го отписали от регистрация и ми го пробутват?Кажи ми нещо и за волана,ако имаш наблюдение-гледх и една бензинка в Благоевград и тука в Казичане,ама отврат волани,толкова ли се късат,е има и запазени,като твоя например,но това ме учудва???
                      имах и Toyota Rav 4 2006g.
                      Mitsubishi Lancer 2008g.
                      Honda CR-V 1998г.
                      Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                      Коментар


                      • #12
                        До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Изобщо не си прави илюзии, че джипката ще те спаси от скъсани мантинели. Нито спира по-добре от лека кола, нито се управлява по-точно от лека кола, нито се обръща по-трудно от лека кола. И това всички джипки, да не помислиш, че само Терано. Цяла отделна тема е как се овладява хлъзгане, като си включил предното.

                        Няма лошо да си с джип, просто не очаквай да е по-стабилен на хлъзгаво от лека кола. Не е.
                        Не определено съм нямал такива очаквания,да е по стабилен,на лед спасение няма,но съм и леко ловец,пък и скъсах с примерата три чифта гуми от дупки изненадки.Едно обаче,не мож отрече от джипа се виждат по от горе и по навреме,другото е въпрос на реакция и шанс!
                        имах и Toyota Rav 4 2006g.
                        Mitsubishi Lancer 2008g.
                        Honda CR-V 1998г.
                        Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                        Коментар


                        • #13
                          До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                          На моята шарнирите нямат гресйорки.
                          Смятам че няма никакво значение - нов - стар внос, важно е моментното състояние, а понататъшното, изцяло зависи от новия пациент.
                          На минусуви температури , особенно пръвите няколко секунди след първо палене е нормално да не работи равномерно и да поприпушва-не е нов, все някоя дюза не пръска по правилата.Ако мотора се кротне след примерно първите 4-5 секунди-не е проблем.Много е сърдит като е студен-предкамерен дизел, дава си аванс.Като се постопли се кротва.Ако примерно поработи 30 секунди и го изгасиш, при последващото палене ще си нареди цилиндрите от воле, т.е няма да притриса , ще работи равномерно.
                          На място като го форсираш, би трябвало да си изключи горивото при 2700 оборота/защита/.Докато е много студена при форсиране на отворен капак се чува звук подобен на турбото-не е от него, а от перката на радиатора, защото е зацепена.Като позагрее и стопли силикона, този звук намалява, а в последствие като загрее още пак ще се появи-защото виското ще зацепи.
                          Спарки е казал повечето необходимо, има и тема за оглед на джип на старо.
                          Бих добавил-обърни внимание на педалите-ако са много износени -неможе да е на 120000 к.м, че те всички в автосалоните са на толкова,независимо от възрастта.Ако са много нови и не съответстват на останалото състояние на купето-вероятно са сменяни.Колана на шофйорското място трябва след откопчаване да се прибира отревисто , а не да остава разгънат и да го застъпваш с вратата.Мотора не е сложен, рядко създава грижи-достатъчна е "диагностика на слух"-ако работи правилно-ок, но пак всичко е късмет, ако е подреждан - трудно ше разбереш.Гледай дали е отварян мотора-силикончета висящи от гарнитурките фабрично няма.Проверявай всичко , не приемай нищо на доверие.Хубаво гледай и гумите , щото ако са заминали , инвестия от поне 1000 лв те очаква-сваляй от цената.В момента пазара е страшно свит, никой не купува-така че ти си баровеца.Ако нещо те притеснява-предложи да я закарате в сервиз за оглед, ако вземе да ти мрънка-не е твоята джипка, следващата.
                          Баснички от типа"тя една баба я карала , само в неделя до черквата, ама си счупила крака, а докато се оправи , пред гаража и пораснало дърво, че го рязахме да изкараме каталяската от гаража....", чували сме ги.
                          Ръжди , а особенно гнило не трябва да има,купето е двустранно подцинковано, ако има -ползвана е в много агресивна среда-ще береш ядове в бъдеще.Всички фуги между отделните детайли-калник-врата и т.н трябва да са равномерно широки.Обърни внимание на тавана,трябва да е идеално опънат, в противен случай е търкаляна.
                          Ако е мръсна - хич не я гледай, дори и мако прахоляк , много успешно прикрива следите от нескопосана бояджийска работа, ако е така , то вероятно и извършената тенекеджийска е подобна.Има още много , но....всичко си е и голяма доза късмет.
                          Успех и да се похвалиш!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                            За волана - италианските изгарят от слънцето. Нормално е. И моя е поолюпен, пък я взех на 70 и няколко хиляди км, оказали се в последствие реални, макар да не ми се вярваше.

                            За съжаление нямам възможност за оглед. Извинителна бележка не ми е нужна - пред себе си няма какво да се извинявам. Просто в момента не мога да отсъствам от работа, защото точно сега ни е силния период в годината.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Помагайте за Терано 2-1998г.2,7ТДИ

                              Ето тук доста подробно е описано кое ниво на какво отговаря:
                              http://www.parkers.co.uk/cars/review...93.aspx?page=7

                              Воланът е нормално да е изгорял, и моят е така. За другото, мисля че Спарки е бил достатъчно изчерпателен

                              Поздрави!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X