Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КАРБУРАТОР-АУСПУХ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • КАРБУРАТОР-АУСПУХ

    Смятам на доминатора да му сменя ауспуха и да му сложа отпушен такъв.
    Искам да ви попитам какво да променя,настроя и тн. на карбуратора,защото в една публикация пишеше че има съществена зависимост.
    Благодаря
    MG RACING

  • #2
    Сложи един номер по-голям главен жигльор
    offroad фен
    1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
    TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

    Коментар


    • #3
      а иглата да пипам ли,тази на гаста
      MG RACING

      Коментар


      • #4
        Какво значи един размер?
        Оригинална 128 да сложи 129 ли?

        Коментар


        • #5
          Re: КАРБУРАТОР-АУСПУХ

          Ще се опитам накратко да обясня

          1.За ниските обороти(вкл.празен ход) сместа се регулира от винтчето за реглаж на сместа и от размера на жигльора за ниски обороти (slow jet).Правилната комбинация и реглаж са от голямо значение за лесно палене.

          2. За средни обороти сместа се регулира от клипсчето на иглата на карб-а.Нагоре- по-бедна;надолу- по-богата

          3.За високите сместа зависи от размера на главния жигльор (main jet).Обикновено само той се пипа.Иглата и slow jet-а само при по-специфични изсквания.

          Какво значи един размер?
          Оригинална 128 да сложи 129 ли?
          Май бяха през 2 или през 3
          В крайна сметка добрия реглаж се прави с доста тестове!
          offroad фен
          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

          Коментар


          • #6
            Re: КАРБУРАТОР-АУСПУХ

            ето ти една схемичка кой жигльор къде действа

            т.е. в кое положение на навиването на масуря

            примерно main jeta виж че оказва влияние от средата до края на газта, респективно отваряне на клапата на входа на карбуратора

            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

            Коментар


            • #7
              До: КАРБУРАТОР-АУСПУХ

              Тъй като и аз си смених оригиналния ауспух със спортен такъв и вътре в комплекта си имаше жигльор които се препоръчва да замени заводския при смяната на ауспуха. Дотук добре, смених го и мотора полудя направо стана супер но започна да харчи двойно което е проблем при по дълги преходи. Но да не ставам голословен поради тази причина си поръчах кит на FMF за тунинг на карбуратор и понеже ми се налага да извърша тая манипулация се разрових из нета как става та реших да я споделя с вас може на някой да му се стори интересна и поучителна за бъдещи планове. Пожелавам ви успех.

              Това е въпросният КИТ с всичко необходимо


              А как става всичко това вижте от следващото видео:
              http://www.vbox7.com/play:f8c97245

              А ето и резултата поне такъв трябва да е
              http://www.vbox7.com/play:9d66114e

              Но ви предупреждавам , че още от ДЕДО ми знам пословицата за кучето дето седяло пред месарницата и цял ден гледало така, че не си правете прибързани изводи

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X