Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki KFX700 vs Renegade 800

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Kawasaki KFX700 vs Renegade 800

    Коя от двете машини мислите,че ще има по голям шанс да стане шампион в РШЕ през 2007г

    Лично аз съм за Кавазакито,причините са много
    • Нечупливо е / освен ако не го "излупаш" /
    • Най-проходимо от спортните АТВта т.е. №1 ЕНДУРО модел
    • Почти двойно по евтино от Ренегата
    • Модела е от 3 год и бъговете са изчистени
    • Усвоена е техниката на управление

    Кавазакито е 249 кг и е със задно преданане,автоматик

    Ренегата му дават 0 to maximum heart rate in 5.18 seconds
    4x4,275 кг
    240
    Kawasaki KFX700
    57.50%
    138
    Renegade 800
    42.50%
    102
    Последно редактирано от Краси Грудев; 06-02-07, 21:15.

  • #2
    Кавазакито е на ръба на максималното тегло което може да си позволи едно спортно АТВ. Дори за някои приложения е малко тежичко. Да се добавят 25 кила към 250те на кавазакито е лудост. В смисъл в спортни дисциплини. Според мен бомбардера ще е прекалено тежък за състезания. Може би ако се олекоти драстично, или ако битката се води на силно непроходим терен където 4х4 да влезе в работа, ще има приложение. Иначе някак не ми се вижда да стане.
    Ренегата има съотношение мощност/тегло 4.43кг/к.с, В-Форса е 5.18 кг/к.с. По-зле е но не е драстично. Всичко ще е до задкормилното устройство.

    Още веднъж - говоря за състезания, а не за други приложения. Иначе съм сигурен че бомбардера е интересна машинка.
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #3
      Днес подкарах РЕНЕГАТА и ми се струва 4е е доста подходящ за нашите сьстезания .
      много разбирам !!!

      Коментар


      • #4
        Според мен много зависи колко екстремни ще са трасетата.
        Множко са тия 275 кила, макар да са на 4Х4 ми се струва ?!
        Недай си боже туй нещо да те затисне или да тръгне да се търкаля!
        Но за рали може да е по-добро
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #5
          Наистина Кавазаки-то се оказа сериозна машина. Не знам, заради водачите ли, но много ми се "издигнаха в очите". В началото като ги видях не мислех, че са толкова проходими.

          Коментар


          • #6
            миналата година се утвардиха няколко машини
            но и се видя 4е не зависи само от тях да не казвам проценти
            мисля 4е трябва да се тарси максимална средна скорост
            основно вси4ко зависи от пилота и ако тои е добар рано или касно ще намери подходяштата машина
            за мене атв-то трябва да е стабилно и да ускорява барзо
            за ренегата

            Коментар


            • #7
              Магарето току-що пристигна с новия Ренегат на Crazy job !
              Ето малко снимки, които направих набързо с телефона. Красива машина е. Сега остава да намерим и някой да го кара !















              Току-що Магарето ми съобщи, че най-вероятно единия от четирите Ренегата, които чакаме да дойдат ще кара той, така че имаме вече достатъчно луд и напорист пилот в клуба за тези машини.
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #8
                Абе не е лош и Бомбардера.
                Колко пари струва

                Коментар


                • #9
                  И aз гласувах за Бомбардиера, щото с тоя 800сс двуцилиндров мотор направо не ми се мисли за каква мощност ще става на въпрос .
                  Последно редактирано от Smilen; 07-02-07, 18:01.
                  NGO "SPORTS CLUB ЕXTREME RACING"

                  Коментар


                  • #10
                    според мен Ренегата с това независимо ока4ване много ще убие скороста в завоите освем ако не иска някой постоянно да ги взема на кълбета на Polarisa излезна сходния модел миналата година/ за мене си е пълна 4икия/ така 4е по големия двигател не вярвам да даде предимство просто Кавазакито позволява с тоя шпер да подържа по добра средна скорост още пове4е се кара в гората а не на магистрала теглото също ще покаже негатив, а и по сложно устроените машини са по ненадежни ДОКАЗАНО Е
                    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                    Коментар


                    • #11
                      А пропуснах да кажа 4е единствения плюс на РОТАX-a така и не разбрах на колко континента го сглобяват тоя Бомбандер е 4е ще се прибереш по 4ист
                      Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                      Коментар


                      • #12
                        аз съм твърдо за кавазакито най-вече защото тези които го карат са се напаснали за една цяла година!!! като тандем човек машина и си занаят възможностите на човек-машина а на бомбардера освен че е нов модел и не се знае къде ще има греда това тепърва предстой но все пак да не забравяме че тази година ще има нов фактор наречен GPS и ще има едно тото кой се загуби кой не,ще става майтап но на темата с две ръце и два крака за KAWASAKI V-FORSE.
                        Николай Гогов 0898676912

                        НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

                        Коментар


                        • #13
                          Хммм. Ще видим как е тоя BPR!? мнооо оспорвано като се има навпредвид
                          колко Kawasaki-та има по състезанията, а и задкормилното устроиство е важно. ))

                          Коментар


                          • #14
                            Е, това е нова машина и тепърва ще видим дали ще се наложи или не. Труден въпрос. Поживем - увидим, както казват американците.
                            Аз нямах време да го покарам, но Магарето каза, че доста повече дърпало от Кавазакито, макар само това да не е достатъчно.
                            Ендурото и сексът не са шега работа !
                            -------------
                            Животът се измерва с броят на издишванията !

                            http://sixdayscrazyjob.com
                            http://crazy-job.com

                            Коментар


                            • #15
                              BPR/Ренегата/ си едно работно АТВ преобле4ено в спортни легени, нещата са ясни вси4ки знаят предимствата и недостатъците на работните също и на спортните мисля 4е Баята на BPR-A e по добра само къде няма задна
                              Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X