Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АСК в авариен режим при минусови температури

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • АСК в авариен режим при минусови температури

    Здравейте, колеги!

    Не бих започвал тази тема, но след като едни и същи симптоми се проявиха няколко дни вече, може пък някой да помогне със съвет.

    Последните няколко дни, когато запаля джипа (без значение сутрин или в друго време), светва check engine лампата. Интересното е, че колата загубва малко мощност, по бавно сменя предавките и стига само до 3-та. Усеща се, че АСК не сработва правилно. След известно време каране (всеки път е различно), лампата изгасва и всичко е нормално.

    Преди 10,000 км съм сменял масло и филтър на АСК в БС.

    Имате ли някаква идея?
    www.drivingoffence.co.nz

  • #2
    До: АСК в авариен режим при минусови температури

    Номер на кутията?Ниво на маслото и какво масло му сложиха и какьв филтьр?

    Ако говорим за джипа в подписа ти те сьветвам да провериш нивото на маслото,да си сигурен,че са ти сложили масло за тая кутия / те правилните масла са 2 вида само / и да провериш дали са сменили буксата и каква букса са ти сложили.Аз на подобни скорости втора букса сменям за нула време,и тая като предната беше пьлна с масло.


    Кажи за какво говорим обаче,номер на кутийката дай.
    Последно редактирано от BENZBOSS; 28-01-10, 17:20.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      До: АСК в авариен режим при минусови температури

      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=81180

      Виж и тая тема.За да не гадаем поне провери маслото да не я караш суха до сервиза и направо там за диагностика.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #4
        До: АСК в авариен режим при минусови температури

        Ще провери нивото ако намери щека.Разликата в нивото е около 50мм при топло и студено масло.Ако работи нормално като загрее, значи нивото е ниско.Маслото обикновенно изтича през буксата.Имал съм случаи когато и компютъра се пълни с масло.За три месеца съм сменил четири платки защото болтчето на преходника превърта превърта гайката в платката и се налага да се подходи грубо.
        Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
        Grand 3.1TD
        0898 620 306 Стоян

        Коментар


        • #5
          До: АСК в авариен режим при минусови температури

          Колега, когато купувах точно такъв автомобил, миналата година, имах същия проблем.При огледа и последвалата покупка го палиха с подаден ток-бил слаб акумулатора.Нямаше никакъв проблем със светеща лампа.Следващте два дни джипката палеше без проблем но светваше лампата....и същите проблеми както ги описваш.На третия ден купих акумулатор и проблемът с реши.След това ми обясняваха, че когато колата пали без проблем, но е слаб акумулатора скоростната кутия нещо "откачала" и влизала в някакъв нейн режим и т.н.Ако приемаш съвет от начинаещи първо виж акумулатора и след това се заигравай със скоростната кутия.Успех.

          Коментар


          • #6
            До: АСК в авариен режим при минусови температури

            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            Номер на кутията?Ниво на маслото и какво масло му сложиха и какьв филтьр?

            Ако говорим за джипа в подписа ти те сьветвам да провериш нивото на маслото,да си сигурен,че са ти сложили масло за тая кутия / те правилните масла са 2 вида само / и да провериш дали са сменили буксата и каква букса са ти сложили.Аз на подобни скорости втора букса сменям за нула време,и тая като предната беше пьлна с масло.


            Кажи за какво говорим обаче,номер на кутийката дай.
            Говоря за джипа от подписа- 2,7 CRD 2002. Маслото като гледам на фактурата е ATF+4 - 21,48 лв без ДДС за 1 л, за филтъра пише само "филтър АСК" - 30,33 лв без ДДС. Има и някакъв адаптер - 10,94 лв без ДДС - това може ли да е тази букса?

            Как да разбера номера на кутията?
            Последно редактирано от PHOENICIAN; 28-01-10, 23:59.
            www.drivingoffence.co.nz

            Коментар


            • #7
              До: АСК в авариен режим при минусови температури

              Първоначално публикуван от PHOENICIAN Преглед на мнение
              Говоря за джипа от подписа- 2,7 CRD 2002. Маслото като гледам на фактурата е ATF+4 - 21,48 лв без ДДС за 1 л, за филтъра пише само "филтър АСК" - 30,33 лв без ДДС. Има и някакъв адаптер - 10,94 лв без ДДС - това може ли да е тази букса?

              Как да рабера номера на кутията?
              На мен когато ми сменяха маслото на скоростите чух майстора да казва " не,не, не от това червеното",донеси това за Мерцедесите,сипаха някакво Ессо 4х39лв+70лв за филтъра.А моя се оказа оригинален филтър с щампата на Мерцедес,никога не е сменяван.Егати и предишните собственици,а може и "сервизите"(готово всичко сменено,дай парите).
              JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

              Коментар


              • #8
                До: АСК в авариен режим при минусови температури

                Първоначално публикуван от PHOENICIAN Преглед на мнение

                Последните няколко дни, когато запаля джипа (без значение сутрин или в друго време), светва check engine лампата. Интересното е, че колата загубва малко мощност, по бавно сменя предавките и стига само до 3-та. Усеща се, че АСК не сработва правилно. След известно време каране (всеки път е различно), лампата изгасва и всичко е нормално.

                Преди 10,000 км съм сменял масло и филтър на АСК в БС.

                Имате ли някаква идея?

                Не знам за масло точно на тази кутия, ще ти кажа за друго. След като запалиш колата - недей да тръгваш веднага.... Изчакай стрелката на температура да премине поне първото деление. След това премести селектора два или три пъти през всичките положения, и само след тези манипулации тръгвай..... Просто по симптомите, коите описваш, ми прилича на студена кутия.... А автомати не обичат много да работят, когато не са се стоплили още.... То и ръчки не обичат много-много, ама.....
                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                Коментар


                • #9
                  До: АСК в авариен режим при минусови температури

                  Първоначално публикуван от PHOENICIAN Преглед на мнение
                  Здравейте, колеги!


                  Преди 10,000 км съм сменял масло и филтър на АСК в БС.

                  Имате ли някаква идея?
                  На старата си джипка,сменях първият път маслото на АСК в Балканстар Пловдив,и бяха забравили да завият два от болтовете,случайно го открих при проверка на сходимостта и долях течност+нова гарнитура. Тея са пълни смешници,сменяха ми и лентовият ремък+ролките,идиота,който беше извършвал операцията,така беше набил едната втулка,че беше разбил лагера на остта на виското и сменях и ос+лагер,остави,че носеше ремъка на криво и нов ремък,толкова ходене по мъките беше,че ми побеля косата. Казвам го отговорно на всички,от Балканстар само части,като краен изход,пълни некадърници !!!

                  п.с. незнам,дали тогава им бях първият джип на който сменяха маслото в дифовете,но изхабих сумати нерви,докато убедя приемчика,че се слага добавка и лично му изкарах номера на добавката,чрез връзки в софийският балканстар и то по тяхната номенклатура и му го дадох,съмнявам се да се е променило нещо от тогава.
                  TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                  Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                  Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                  Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                  Коментар


                  • #10
                    До: АСК в авариен режим при минусови температури

                    Първоначално публикуван от PHOENICIAN Преглед на мнение
                    Последните няколко дни, когато запаля джипа светва check engine лампата. След известно време каране лампата изгасва и всичко е нормално.
                    Не се занимавай с глупости - смени си акумулатора!!!
                    Най ме е страх от хора без мечти...

                    Коментар


                    • #11
                      До: АСК в авариен режим при минусови температури

                      Мерцедес мотор с Мерцедес кутия с номер 722.6 която иска минимум 3403 масло или номер по Мерцедес MB 236.10 Може да се замени с масло 4134 с Мерцедес номер 236.12/236.14 и с НИЩО ДРУГО.

                      АТФ+4 движат бензиновите мотори с другите скорости,Мерцедес...............я малко история.

                      1995 Мерцедес ислиза с напьлно електронната скоростна кутия с номер 722.6 която е 4 вида в зависимост от натоварването което трябва да дьржи.Една от особенности те е че движи с масло което не е електропроводимо Мерцедес MB 236.10.Заменя я Мерцедес трансмисия 722.9 през 2003 година като тая иска САМО масло 4134/134 с Мерцедес номер 236.12/236.14

                      Кратко казано - видиш ли Мерцедес автомат между 95 и 2003 кутията му е 722.6 и вьрви само с 2 различни вида масла.

                      Това кратко,дьлгото сьм се навил да го надипля в един друг форум.Може и да не сьм прав ма да не ми викат BENZBOSS


                      Преходника са го уцелили,буксата влиза в него.Филтьра може и да са го уцелили,но има и ментета,а електрониката не прощава.Маслото са ти го оплели и на теб и на колегата с ЕССОто.

                      Кажи им другия пьт да не четат само Гранд Чероки ми да гледат какво иска малкия дизел,а не големия бензин.Няма кутия на Мерцедес с електроника която да иска други освен изброените масла.



                      Кой иска да спори с мен


                      Одобрени масла по Мерцедес,кликай на 236.10 примерно за да видиш какво е изброено.

                      http://bevo.mercedes-benz.com/bevoli...&language_id=1

                      И аз се предавам,сега ако влезе някой и каже,че на тая кутия не се сменя маслото и сьвсем падам от коня.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #12
                        До: АСК в авариен режим при минусови температури

                        Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
                        На мен когато ми сменяха маслото на скоростите чух майстора да казва " не,не, не от това червеното",донеси това за Мерцедесите,сипаха някакво Ессо 4х39лв+70лв за филтъра.А моя се оказа оригинален филтър с щампата на Мерцедес,никога не е сменяван.Егати и предишните собственици,а може и "сервизите"(готово всичко сменено,дай парите).
                        4 литра сьбира ако само е отвил пробката,ако мрьдне малко мозька и източи торка и ще сьбере 8 литра,кажи му да си купи помпа за избутване на старото масло и да не мрьнка,че няма пробка.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #13
                          До: АСК в авариен режим при минусови температури

                          Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                          Не се занимавай с глупости - смени си акумулатора!!!
                          Преди две седмици го замерваха и зарежда на 100%. Не вярвам в това да е проблемът.

                          Днес нямах грижи, нито ми светна лампата.
                          www.drivingoffence.co.nz

                          Коментар


                          • #14
                            До: АСК в авариен режим при минусови температури

                            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                            Мерцедес мотор с Мерцедес кутия с номер 722.6 която иска минимум 3403 масло или номер по Мерцедес MB 236.10 Може да се замени с масло 4134 с Мерцедес номер 236.12/236.14 и с НИЩО ДРУГО.

                            АТФ+4 движат бензиновите мотори с другите скорости,Мерцедес...............я малко история.

                            1995 Мерцедес ислиза с напьлно електронната скоростна кутия с номер 722.6 която е 4 вида в зависимост от натоварването което трябва да дьржи.Една от особенности те е че движи с масло което не е електропроводимо Мерцедес MB 236.10.Заменя я Мерцедес трансмисия 722.9 през 2003 година като тая иска САМО масло 4134/134 с Мерцедес номер 236.12/236.14

                            Кратко казано - видиш ли Мерцедес автомат между 95 и 2003 кутията му е 722.6 и вьрви само с 2 различни вида масла.

                            Това кратко,дьлгото сьм се навил да го надипля в един друг форум.Може и да не сьм прав ма да не ми викат BENZBOSS


                            Преходника са го уцелили,буксата влиза в него.Филтьра може и да са го уцелили,но има и ментета,а електрониката не прощава.Маслото са ти го оплели и на теб и на колегата с ЕССОто.

                            Кажи им другия пьт да не четат само Гранд Чероки ми да гледат какво иска малкия дизел,а не големия бензин.Няма кутия на Мерцедес с електроника която да иска други освен изброените масла.



                            Кой иска да спори с мен


                            Одобрени масла по Мерцедес,кликай на 236.10 примерно за да видиш какво е изброено.

                            http://bevo.mercedes-benz.com/bevoli...&language_id=1

                            И аз се предавам,сега ако влезе някой и каже,че на тая кутия не се сменя маслото и сьвсем падам от коня.
                            BENZBOSS,

                            мерси за ценната информация. Сега говорих с тези от БС и ми казаха, че слагат на тези АСК само Mopar ATF+4. Има ли значение, кой е производителят, защото както се вижда от твоя линк, там е посочен - Shell ATF 3403-M 115?

                            От БС ми казаха също, както и колегата onufriz твърди, че аварийният режим може да е от слаб ток от акумулатора. Затова и след като поработи джипа, влиза в нормален режим.
                            www.drivingoffence.co.nz

                            Коментар


                            • #15
                              До: АСК в авариен режим при минусови температури

                              Кратка извадка от ръководството за WG/WJ 2.7 2002

                              1. Тип на ск. кутия MB W5J400 5-speed automatic

                              DESCRIPTION - AUTOMATIC TRANSMISSION FLUID - W5J400
                              NOTE: Refer to Service Procedures in this group for fluid level checking procedures.
                              Shellt 3403 Automatic Transmission Fluid is the recommended fluid for the W5J400 DaimlerChrysler
                              automatic transmission.
                              Dexron II fluid IS NOT recommended. Clutch chatter can result from the use of improper fluid.

                              Shell 3403 Automatic Transmission Fluid when new is red in color. The ATF is dyed red so it can be identified from other fluids used in the vehicle such as engine oil or antifreeze. The red color is not permanent and is not an indicator of fluid condition. As the vehicle is driven, the ATF will begin to look darker in color and may eventually become brown.
                              This is normal.

                              Тук идва генералния въпрос доколко ATF 4+ e съвместим със Shell 3403, защото те в сервизите си слагат каквото знаят, после ги ремонтират ск. кутии.

                              P.S.
                              Разгледах набързо ръководството само за ск. кутия (170 страници е) и там наистина пише, че системата следи дали има разлика в напрежението на системата (по-ниско или високо), но ако това е проблема не би трябвало да ти светва MIL индикация - лампата. Направи ми впечатление, че за правилната работа на тази ск. кутия се ползва информация и от ABS системата.
                              Най-правилното е да отидеш да направят една диагностика, за да се види каква е грешката. Още повече че там си сменил маслото и др консумативи.
                              Последно редактирано от klamat; 29-01-10, 15:31.
                              YJ 1995 Sport. 2.5, AX-5, Command-Trac (NP231)
                              XJ 1996 Sport, 4.0. AW4, Selec-Trac (NP242) - retired
                              WJ 2000 Limited, 4.0, 42RE, Quadra-Drive
                              KJ 2002 Limited. 3.7, 45RFE, Selec-Trac (NP242)

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X