нешто неми е ясно от тия филтри някои да обесни разликата
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
каква е разликата между обикновенен филтър и спортен
Свий
X
-
спортния е така конструиран 4е да улесни притока на въздух/по голям обем/ и оттам обогатяване на горивната смес но само филтър не върши кой знае каква работа има още един бюлюк работи, Това е все едно да сравняваш двама 4овека със сходна физика само 4е единия е пуша4 а другия не , двамата бягат 2км. без прекъсване и спират единия диша по добре и си осигурява пове4е кислород в кръвта и се възстановява по бързо ,а пуша4а със запушени бели дробове не може да си осигори този достъп на кислород и затова хи4 и не си помисля да катери следващия баирСъвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
-
разликата е следната , спортните филтри обикновенно са изработени от много финна мрежа през която можеш да виждаш и не обират наи финните частици поради този факт за тях има и специарни спреиове с едно лепкаво масло които трябва да се пръскат.тези филтри са на практика вечни когато се задръсти сваляш почистваш пръскаш със спреичето и си готов за каране. Обикновенния филтър е направен от филтърта хартия и се сменя когато се задръсти . Има и дунапренени .
Коментар
-
Абе какви са тия спортни филтри Вие да не сте си намразили моторите Спортния филтър не е подходящ за крос и ендуро,то ако беше подходящ новите мотори щяха да са със спортни такива.Явно не си перете редовно филтрите та да видите каква мръсотия се събира за едно каране в група.
Коментар
-
Първоначално публикуван от павле Преглед на мнениеразликата е следната , спортните филтри обикновенно са изработени от много финна мрежа през която можеш да виждаш и не обират наи финните частици поради този факт за тях има и специарни спреиове с едно лепкаво масло които трябва да се пръскат.тези филтри са на практика вечни когато се задръсти сваляш почистваш пръскаш със спреичето и си готов за каране. Обикновенния филтър е направен от филтърта хартия и се сменя когато се задръсти . Има и дунапренени .
оба4е майката му е по редовно по4истване има и касетъ4ни филтри/с метални мрежи/ с разли4на пропоскливост които улавят по4ти вси4ко и осигуряват пак много голям приток на възздух за наште условия най добри според мен са дунапренените най лесно се обслужват и осигоряват нужния притокСъвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
Коментар
-
Абе как ги решихте тези неща дето ги пишете
Значи, спортни са всичките ни донапренови филтри дето си ги караме на моторите, то нашите мотори са си спортни така или иначе!
K&N за нас не става. Това е филтър които е направен да филтрира леки и дребни частици, които полепват по няколкото нишки марля между телената стена. Карал съм с К&Н и по маншона на карбуратора ми беше полепнал пясък, да не говорим в цилиндъра какво е било
Елементарен тест дали ти е добър филтъра е като с бял парцал си избършете гуменият маншон който е след филтъра, ако се изцапа парцала - зле!!!
Хартиените филтри са гола вода.
Изключително важно е да си намазниш филтъра с правилното масло! Потърси във форума има много теми по въпроса.
Коментар
-
като за твоя мотор-2 т . а и като няма друго..става
по принцип и по мануалите така го дават с 2 т за 2 т моторите-недостатъка е че е по рядко и се стича повече в долната част колкото и да се стараеш.но пък те го дават постоянно да се пере и омаслява а това отичане става не толкова бързо
а другите специални масла за филтри са по лепкави и не се стичат а и като исъхнат всъщтност стават нещо подобно на лепило по което полепя всичко
Коментар
-
Първоначално публикуван от rambo Преглед на мнениеколко често трябва да пера филтара да речем лятото
чистия филтър пропуска по-лесно въздуха и двигателя работи по-добре.
лятото има повече прахоляци и се чисти по-често отколкото зимата.
важното е да не се допуска да става много мръсен.2010 CRF 250 R
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар