Тъй като този автомобил ме влече,се разрових малко и намерих доста интересни неща. Предвид раздела,не очаквайте свръхестествени неща. Говорим за Партнер/Берлинго 4х4 до 2001 година. Не сегашните виско-куплунгови изгъзици,а една много хубава раздатка с 3 дифа. Тероретично какво представлява:
Заменят предния диференциал с преден и среден,сменят СК и добавят бавни предавки,задния и средния диференциал могат да се блокират. Предния,средния и задния диференциал,както и картера и резервоара имат метални защити.
Има въртящо се копче с 4 режима на 4х4-то.
4х2- Предно предаване.
4х4-фул-тайм с три диференциала
DC-блокиран среден диференциал
DA- представлява DC и блокиран заден диференциал.
Отделно на панела с това копче има и един бутон,работи до 40км/ч и сваля предавателното число с още 0.7,независимо от режима (4х2,4х4,DC,DA). Например ако си натоварен много и искаш да качиш стръмна улица,без да мъчиш съединителя,обаче същевременно е сухо и няма нужда от 4х4- натискаш само копчето за бавните и катериш. На теория много хубаво,обаче: изключително рядка версия. Повечето Партнер/Берлинго са с новата раздатка с виско-тъпа работа. Аз карах виско Партнер по едно време-еми добре беше,ама докато не прегрее-след това седиш и чакаш да изстине.
Да се върна на старата версия- намерих едно дето се продава,първи собственик всичко ОК,ама няма бавни предавки.
Питам някой има ли опит специално с този модел,как мислите-издръжлив ли е? Ако съдя,че е малко по-капризен (откъм поддръжка) от щатния Партнер,значи не е толкова зле. Задното окачване е с торсиони,дали са сменени или са презацепени само? За предното окачване знам,че го сменят.
Копчетата,малко инфо за режимите. Мизерни ходове-всъщност даже ги няма,ама има пневматични блокажи за сметка на това.
Малко геометрия. Клирънса от 25см под праговете е добре за модифицирана лека кола.
Данни за модфикациите. 2.0HDi дизела е само с виско,затова липсва.
----> Ето това са превключвателите. Колата на снимката е в режим 4х4 със заден и среден блокирани дифове.
П.П. Моля въздържайте се от коментари как и номралния Партнер не ставал за нищо и да не се заблуждавам. Като собственик на такъв (4х2) за почти 9 години,мога да кажа че става и то много. Другото са митове и "...ама,една жена на пазара каза...".
Заменят предния диференциал с преден и среден,сменят СК и добавят бавни предавки,задния и средния диференциал могат да се блокират. Предния,средния и задния диференциал,както и картера и резервоара имат метални защити.
Има въртящо се копче с 4 режима на 4х4-то.
4х2- Предно предаване.
4х4-фул-тайм с три диференциала
DC-блокиран среден диференциал
DA- представлява DC и блокиран заден диференциал.
Отделно на панела с това копче има и един бутон,работи до 40км/ч и сваля предавателното число с още 0.7,независимо от режима (4х2,4х4,DC,DA). Например ако си натоварен много и искаш да качиш стръмна улица,без да мъчиш съединителя,обаче същевременно е сухо и няма нужда от 4х4- натискаш само копчето за бавните и катериш. На теория много хубаво,обаче: изключително рядка версия. Повечето Партнер/Берлинго са с новата раздатка с виско-тъпа работа. Аз карах виско Партнер по едно време-еми добре беше,ама докато не прегрее-след това седиш и чакаш да изстине.
Да се върна на старата версия- намерих едно дето се продава,първи собственик всичко ОК,ама няма бавни предавки.
Питам някой има ли опит специално с този модел,как мислите-издръжлив ли е? Ако съдя,че е малко по-капризен (откъм поддръжка) от щатния Партнер,значи не е толкова зле. Задното окачване е с торсиони,дали са сменени или са презацепени само? За предното окачване знам,че го сменят.
Копчетата,малко инфо за режимите. Мизерни ходове-всъщност даже ги няма,ама има пневматични блокажи за сметка на това.
Малко геометрия. Клирънса от 25см под праговете е добре за модифицирана лека кола.
Данни за модфикациите. 2.0HDi дизела е само с виско,затова липсва.
----> Ето това са превключвателите. Колата на снимката е в режим 4х4 със заден и среден блокирани дифове.
П.П. Моля въздържайте се от коментари как и номралния Партнер не ставал за нищо и да не се заблуждавам. Като собственик на такъв (4х2) за почти 9 години,мога да кажа че става и то много. Другото са митове и "...ама,една жена на пазара каза...".
Коментар