Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спортен филтър има ли смисъл?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Спортен филтър има ли смисъл?

    Колеги питам, имали смисъл от спортен филтър на бензинов мотор, и джипката се кара основно в гората. Какво е вашето мнение по темата ?

  • #2
    До: Спортен филтър има ли смисъл?

    Първоначално публикуван от mir777 Преглед на мнение
    Колеги питам, имали смисъл от спортен филтър на бензинов мотор, и джипката се кара основно в гората. Какво е вашето мнение по темата ?
    Ами с един приятел коментираме точно това.Кара една Микра 2002 и се издразнил, да сменя въздушния филтър по 2-3 пъти на година и сега ще взима K&N. Спортен имам на предвид К&N филтрите, които се перат. То това им е благото. Караме бая в прах, камъни и мръсотия... едно пране на 1-2 месеца ,никък няма да му е зле. В същото време са по-отпушени(май) защото говорят там некви "хорс ПоВери"...

    Коментар


    • #3
      До: Спортен филтър има ли смисъл?

      Първоначално публикуван от Suzuki_Sj410 Преглед на мнение
      Ами с един приятел коментираме точно това.Кара една Микра 2002 и се издразнил, да сменя въздушния филтър по 2-3 пъти на година и сега ще взима K&N. Спортен имам на предвид К&N филтрите, които се перат. То това им е благото. Караме бая в прах, камъни и мръсотия... едно пране на 1-2 месеца ,никък няма да му е зле. В същото време са по-отпушени(май) защото говорят там некви "хорс ПоВери"...
      По-отпушени с цената на пропускане на по-едри частици. Съответно "хорц ПоВери"-те започват да сдават богу дух по-бързо.

      Според мен е по-добре просто да се сложи по-голям, обикновен, стига да има място.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #4
        До: Спортен филтър има ли смисъл?

        А дали може да се вкара вътре в купето, или ще е много шумно?

        Коментар


        • #5
          До: Спортен филтър има ли смисъл?

          Ще ти дърпа всичкия кислород ако е в купето.Не е добра идеята.Прозореца трябва да ти е постоянно отворен.

          Коментар


          • #6
            До: Спортен филтър има ли смисъл?

            Ами ако му се направи някаква кутия и накрая завършва с обеспрашител, дали ще стане?

            Коментар


            • #7
              До: Спортен филтър има ли смисъл?

              Какво е обезпрашител? Ако е циклонен филтър - язък за спортния.

              И какви са ползите от спортен филтър изобщо?

              - Увеличена мощност - да, ама във високите режими. В ниските не променя нищо.
              - Пере се вместо да се сменя - да, ама накрая пак се сменя след 10 или повече изпирания, а пък струва много повече. Някои имат и консуматив - масло. И то е с пари.
              - За намален разход на гориво - забравете. Не се изплаща.

              Недостатъци:
              - По-трудно опазване от вода
              - Пропускане на по-голяма част от праха (той в гората не е малко и без това)
              - Никакъв шанс за шнорхел. Не, не помисляйте да го сложите отгоре на шнорхела - клоните само това чакат.

              Коментар


              • #8
                До: Спортен филтър има ли смисъл?

                Ако ме питаш мен си карай с оригинала.Не случайно хвьрлих / подарих го на моя механик де / един такьв филтьр.Ако е много зор си сложи голяма кутия от друг модел кола или друг модел мотор,нещо дизелово примерно и си карай с оригиналните за модела филтри.

                Идейка - кутия от Мерцедес 300Д с филтьр за него.Цената..............не я знам,около 12-15$ тук,не знам и колко ти струва твоя оригиналния.Моя К&Н беше около 55 кинта.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #9
                  До: Спортен филтър има ли смисъл?

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Какво е обезпрашител? Ако е циклонен филтър - язък за спортния.

                  И какви са ползите от спортен филтър изобщо?

                  - Увеличена мощност - да, ама във високите режими. В ниските не променя нищо.
                  - Пере се вместо да се сменя - да, ама накрая пак се сменя след 10 или повече изпирания, а пък струва много повече. Някои имат и консуматив - масло. И то е с пари.
                  - За намален разход на гориво - забравете. Не се изплаща.

                  Недостатъци:
                  - По-трудно опазване от вода
                  - Пропускане на по-голяма част от праха (той в гората не е малко и без това)
                  - Никакъв шанс за шнорхел. Не, не помисляйте да го сложите отгоре на шнорхела - клоните само това чакат.
                  И да го сложиш отгоре на шнорхела като го нахвърля кал и го навали дъжда дали не му изчезва действието ?
                  [B]Mercedes Benz w123 [/B]
                  [B]Ford Escort xr3 [/B]
                  [B]Aro 10 [/B]
                  Плачи! Там близо край град София
                  стърчи, аз видях, черно бесило,
                  и твой един син, Българийо,
                  виси на него със страшна сила.
                  0896042536

                  Коментар


                  • #10
                    До: Спортен филтър има ли смисъл?

                    Мен пък ме дразнеше тенджерата на Мерцедеса и я изхвърлих. Не съм търсил подобрения от K&N филтъра. Знаеш ли колко е прегледно при двигателя?!
                    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                    Коментар


                    • #11
                      До: Спортен филтър има ли смисъл?

                      Спортен,незнам,ама има и маслени въздушни филтри...
                      Там се сменя маслото само...
                      Е,имат си и недостатъци но ги имаше като вариант.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • #12
                        До: Спортен филтър има ли смисъл?

                        Този си е баш за витара http://www.performance-filters.co.uk/p1508921.htm ама като го затворя в оригиналната кутия незнам дали ще има ефект. И май ще мина на варианта с по голям филтър от друг автомобил, но се чудя дали има значение колко е голям този филтър.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Спортен филтър има ли смисъл?

                          Няма значение,колкото по-голям толкова по-добре.

                          А смяната на оригинала с елемент на К&Н го играх вече както казах.Само засечи колко е филтриращата повьрхност на единия и на другия и пак си говорим.Ако имаш и МАФ сензор каквито имат някои от моделите на Мерцедесите и сьвсем става мазано дупе с тикви.

                          Филтьра 55,маслото за почистване с маслото за смазка още 25.............и после един МАФ сензор за 175 с врьзки и си седнах на гьзь.Добре,че не наковах на осмака едно от тия че там МАФа ми е около 500 кинта и сьвсем щеше да е Киро на кирия.А една мощ ти казвам,едни письци,а и харчи 0.001% по-малко.................бе аз сьм твьрдо пас.Да е драгстер или пистарка ОК,но поне аз сьм от бандата на Парен каша духа ако на едната кола още да сьм с такьв.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #14
                            До: Спортен филтър има ли смисъл?

                            ЪЪЪ, какво го бърка MAF-а? Той си мери какво минава, и толкоз. На доста джипки е след филтъра и е тръба с мрежичка, завита към филтъра с 4 болта, по средата на която е боцнат MAF-а.

                            Дай подробности. Да не би да е някъде на оригиналната кутия, която махаш или?
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Спортен филтър има ли смисъл?

                              Ако оригиналният филтърен елемент е много скъп донякъде има смисъл от "спортен" филтър.Ако е на поносима цена не се занимавайте.В България след около 10 000км. нормално каране е за пране.Според мен след около 9-10 пранета е за смяна.Имал съм проблеми с дебитомер на комън рейл автомобил.Зацапва се от маслото,с което се пръска филтъра след пране.Може би и аз съм се презастраховал с по-обилно пръскане.Иначе филтрите на К и Н в България започват от 110 лв нагоре.Комплекта за почистване и намасляване след това е 55лв ,като първо свършва течността за почистване /след около 2-3 пранета/,маслото стига за около 4-5 напръсквания.Това споделям от опита си аз.Успех на всички.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X