Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Audi (A6) Allroad MKI, '+' и най-вече '-'

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Audi (A6) Allroad MKI, '+' и най-вече '-'

    Всъщност тази тема не е точно за тук, защото Ауди-то не е джип , не бях сигурен дали да я пусна в

    OFFRoad-Bulgaria.com > Основни форуми > Автомобили 4x4 > Дискусии по марки VOLKSWAGEN

    или в
    OFFRoad-Bulgaria.com > Основни форуми > Автомобили 4x4 > Дискусии по марки Други 4х4, екзотични автомобили, всичко извън горните марки

    Както и да е.
    Предназначението на автомобила ще бъде като за лек автомобил. Може би и някой друг язовир, море, палатки (т.е. леко неравен път, но не офроуд). Интересува ме първата генерация на Allroad, мисля, че е до 2005-та или и 6-та. 2.5tdi V6 и т.н.

    Мненията, които чувам са твърде противоположни, така, че ще ми бъде интересно да чуя мнения на хора оттук, с реален опит с такъв автомобил, точно тази генерация и модел. Интересуват ме предимно недостатъците естествено.



  • #2
    До: Audi (A6) Allroad MKI, '+' и най-вече '-'

    И на мен би ми било интересно. Също така ако сподели някой и впечатления сравнено със Subaru Outback.
    Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

    Коментар


    • #3
      До: Audi (A6) Allroad MKI, '+' и най-вече '-'

      За Outback-а (особено този след 2003г.) отзивите са по-добри, като изключим 2.5. 3-литровия най-вероятно е удоволствие, с тези 245к.с., но като икономия ще е по-зле от Аудито при всички положения. А аз вече имам коли, където разхода е в графата кеф...

      Субаруто е по-рядко (на пазара 2ра ръка), както и при всички положения по-скъпо за поддръжка. Доводите "е ти освен масло" няма какво да му правиш не са доводи в плюс в случая. Такъв довод касае и двете марки, ако се попадне на добри екземпляри. Но при една и съща селекция (като години, ниво на оборудване, цена) в Германия за Ауди излизат 350 автомобила, за Аутбек няма и 50.

      Коментар


      • #4
        До: Audi (A6) Allroad MKI, '+' и най-вече '-'

        Audi A6 AllRoad, Subaru OutBack, мисля че е редно да се добави и Volvo XC70, като алтернатива.
        За преки впечатления, ако някой е карал/притежавал да споделя.
        Особено ми е интересно за Volvo XC70.
        .

        Коментар


        • #5
          До: Audi (A6) Allroad MKI, '+' и най-вече '-'

          За мотора и скоростите мисля ,че си чул само неприятни неща и това е вярно .окачването бьрзо се скапва щанги шарнири и биалетки просто скьпо обслужване като изключим тези доста неприятни неща ,много хубава и удобна .навремето ми беше любим автомобил на след кратко каране от около 2 месеца повече не можех да го гледам.

          Коментар


          • #6
            Темата е за Аудито все пак, нали?

            Първоначално публикуван от nasko76 Преглед на мнение
            За мотора и скоростите мисля ,че си чул само неприятни неща и това е вярно .окачването бьрзо се скапва щанги шарнири и биалетки просто скьпо обслужване като изключим тези доста неприятни неща ,много хубава и удобна .навремето ми беше любим автомобил на след кратко каране от около 2 месеца повече не можех да го гледам.
            Добре, хайде малко по-конкретно.
            Кое по двигателя и скоростите при теб е създало проблем?
            Всяко окачване се скапва. Бързо какво ще рече? 2 пъти по-бързо от на нормалната А6-ца?
            Последно редактирано от cveti; 18-12-09, 21:26.

            Коментар


            • #7
              До: Audi (A6) Allroad MKI, '+' и най-вече '-'

              Имам двама познати с такова Ауди и са много недоволни. Едното бе купено ново от Германия, с по-слабия мотор (163 к.с.), другото е 180 к.с. Основните проблеми са двигателя, скоростните кутии (автоматиците май са по-издържливи) и ОКАЧВАНЕТО. Много слабо, сложно и ужасно скъпо - цифрите са просто ужасяващи, може би само при Туарег е по-скъпо, но не много. И двата Олроада имаха страхотиви проблеми с въздушното окачване, ремонта излиза над 10 000 лева - и пак не работело както трябва. Абе един амортисьор с въздушните камери или квото е там струвал над 3000 лева парчето. Смятай кво става ако трябва да смениш и четирите. Некви тънички алуминиеви носачи, с ужасно слаби шарнирчета. По германските пътища може би издържа по-дълго, но в БГ се ремонтира прекалено често. Единия Олроад имаше някакви драми с механичната скоростна кутия - нещо с понижаващите предавки, дето работят само при ниска скорост, но не можаха да я ремонтират и купиха на старо. А такива кутии са абсолютна рядкост и са ужасно скъпи - накрая едвам намериха в неква морга чак в Испания Цифромания най-страшна. Както и да е, след като почти фалираха, моите приятели бързо-бързо ги продадоха.

              За двигателя вероятно знаеш ква пръчка е и как за всеки ремонт се разглобява половината кола и двигателя се сваля на земята, дори и само за да се сменят агренажните ремъци (което също е цифромания най-страшна). Яде за закуска разпределителните валове, върви нелошо, но гори много, наистина много. А и трака като всяко старо TDI.

              Абе не е препоръчителна кола, освен ако не е в гаранция или не си бесен и всеопрощаващ фен на Ауди. Иначе е проходима, вози много добре, клиренса се променя от 21 (за офроуд, ама тогава друса яко и окачването няма никакви ходове) до 14 сантиметра (сантиметрите ги казвам по спомен, но беше нещо такова).

              Аз също преди време се бях замислил за Олроад, ама набързо ме разубедиха. И почти бях купил една Алфа Кросвагон, ама ми я отмъкнаха под носа. Сега пак си търся такава Алфа, ама тук трудно се намират. Освен това Алфата за съжаление не се предлага с автоматик. Иначе е много здрава и надеждна и затова държи много добри цени.
              ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
              Volvo XC90 D5 Executive '12
              Volvo XC60 D5 Summum '11
              Alfa Romeo Spider 2.0 '90

              Коментар


              • #8
                До: Audi (A6) Allroad MKI, '+' и най-вече '-'

                Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                почти бях купил една Алфа Кросвагон, ама ми я отмъкнаха под носа. Сега пак си търся такава Алфа, ама тук трудно се намират. Освен това Алфата за съжаление не се предлага с автоматик. Иначе е много здрава и надеждна и затова държи много добри цени.
                Ти си пристрастен сега. Не вкарвай хората във филм. Освен тва ако почнат да ги купуват алфите ще им се дигнат цените и тогава уошо
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #9
                  До: Audi (A6) Allroad MKI, '+' и най-вече '-'

                  Алфата е супер, малко е капризна, нали е италианка... Карах BMW X1 Xdrive 23 d. С лостчета на волана. Върви много, спира бързо, вози стегнато, гори малко, достатъчно високо, за да качвам тротоарите, късо за паркиране, и ускорява като змей... Това е колата. Вече го сънувам...
                  Георги Донев, 0889 437 687
                  Nissan Patrol Y60

                  Коментар


                  • #10
                    До: Audi (A6) Allroad MKI, '+' и най-вече '-'

                    Малее, тия нащте харчове, автоматично се превръщат в печалби след тия кошмари.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Audi (A6) Allroad MKI, '+' и най-вече '-'

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      Ти си пристрастен сега. Не вкарвай хората във филм. Освен тва ако почнат да ги купуват алфите ще им се дигнат цените и тогава уошо
                      Може и да съм пристрастен, ама като трябва да дам ~25 000 лева за употребявано комби, пристрастията остават на заден план. Правил съм проучвания за Кросвагон и за Олроад - и просто споделям какво съм научил.

                      Пък и досега не съм чул някой да е счупил 1,9 JTD 16V мотор - нито пък задвижването или 6-скоростната кутия на Кросвагон. Двойното задвижване знаеш от кво и е издържа до 400 к.с. Наистина, оригиналното окачване не е особено здраво, но с едни полиуретанови тампони става вечно и забравяш за проблемите. Проходимостта на Кросвагона също е впечатляваща - дори беше спечелил един германски тест срещу БМВ Х3.
                      ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                      Volvo XC90 D5 Executive '12
                      Volvo XC60 D5 Summum '11
                      Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                      Коментар


                      • #12
                        До: Audi (A6) Allroad MKI, '+' и най-вече '-'

                        Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                        Може и да съм пристрастен, ама като трябва да дам ~25 000 лева за употребявано комби, пристрастията остават на заден план. Правил съм проучвания за Кросвагон и за Олроад - и просто споделям какво съм научил.

                        Пък и досега не съм чул някой да е счупил 1,9 JTD 16V мотор - нито пък задвижването или 6-скоростната кутия на Кросвагон. Двойното задвижване знаеш от кво и е издържа до 400 к.с. Наистина, оригиналното окачване не е особено здраво, но с едни полиуретанови тампони става вечно и забравяш за проблемите. Проходимостта на Кросвагона също е впечатляваща - дори беше спечелил един германски тест срещу БМВ Х3.
                        Колата безспорно е много хубава. Просто като станат масови ще е кофти. Това ми е идеята.
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #13
                          До: Audi (A6) Allroad MKI, '+' и най-вече '-'

                          Това за алфата дето не се чупи е малко трудно за вярване.
                          Но темата е за Ауди Олроуд.
                          В Пловдив се продава едно с 4,2 мотор.За мен това е мотора.Ауди олроуд има и с друг бензинов 2,7 битурбо,доста мощен но за него не знам нищо конкретно.С тия 2 турбини едва ли ще е пример за надеждност.Дизела 2,5ТДИ на ФВ си е кофти и това е доказано!
                          Според мен идеалния като концепция лек автомобил.
                          Интересмо ми е ако е бензинов дали няма да е добър?
                          И друг факт странен за мен-Ауди недоразвиха тази концепция.Новия олроуд си е най обикнованно комби куатро.Защо ли?
                          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                          Коментар


                          • #14
                            До: Audi (A6) Allroad MKI, '+' и най-вече '-'

                            Първоначално публикуван от cxxc Преглед на мнение
                            Алфата е супер, малко е капризна, нали е италианка... Карах BMW X1 Xdrive 23 d. С лостчета на волана. Върви много, спира бързо, вози стегнато, гори малко, достатъчно високо, за да качвам тротоарите, късо за паркиране, и ускорява като змей... Това е колата. Вече го сънувам...
                            Ускорява като змей, ама после едвам спира...
                            Иначе за другото съм съгласен.

                            Относно Allroad, това което съм чувал от собственици е за много, разнообразни, досадни и най-вече скъпоструващи проблеми...

                            Коментар


                            • #15
                              До: Audi (A6) Allroad MKI, '+' и най-вече '-'

                              Специално с 2.5 ТДИ мотора не се занимаваи че ще береш големи и скъпоструващи ремонти.Този двигател има проблеми с глава,клапани и има случаи с скъсани валове,а те са си цифри,и то не малки.По възможнсот го избягваи този мотор ако е до 2005 година,за след това нямам инфо как са,но до тогава са кошове


                              Поздрави

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X