Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обучение на компютъра

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Обучение на компютъра

    Вчера ми смениха едно клапанче на нафтовата помпа, че губеше налягане и след дълъг престой се налагаше да въртя дълго, докато качи нафта. Дотук всичко е ясно - клапана е сменен (50 лева с труда), сега пали от четвърт оборот дори и като е стояла дълго.

    Обаче - след като я взех от майстора, ми направи впечатление, че няма ряз, ускорява мудно, реагира забавено на натискане на педала на газта, автоматика се чуди и се мае кога да превключи, абе все едно половината коне са си взели отпуска

    Чудя се - тоя модел дали се обучава след сваляне на акумулатора, щото за да стигнат до помпата, майсторите са сваляли алтернатора и акумулатора и е стояла без ток доста дълго, може би над 12 часа. Щото някои модели след сваляне на акумулатора за дълго се нуждаят от обучение, докато си натрупат "статистиката". Дали и при 3.1 ТД е така?
    ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
    Volvo XC90 D5 Executive '12
    Volvo XC60 D5 Summum '11
    Alfa Romeo Spider 2.0 '90

  • #2
    До: Обучение на компютъра

    Според мен проблема е в резултат от ремонта.Не мисля че адаптацията ще промени нещо.Моят го откачах два пъти но не виждам разлика.Кой клапан точно смениха във или извън помпата?
    grand cherokee 4.0 MY 2003 LAREDO.....love this car.

    Коментар


    • #3
      До: Обучение на компютъра

      Първоначално публикуван от robi Преглед на мнение
      Моят го откачах два пъти но не виждам разлика.Кой клапан точно смениха във или извън помпата?
      За колко време е стоял с откачен акумулатор? Щото и аз съм го откачал за по 15-20 минути, но сега е бил без ток значително повече.

      Ми не знам точно кой клапан е сменен, доколкото разбрах, бил на входа на помпата.
      ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
      Volvo XC90 D5 Executive '12
      Volvo XC60 D5 Summum '11
      Alfa Romeo Spider 2.0 '90

      Коментар


      • #4
        До: Обучение на компютъра

        [QUOTE=Carburettor;952904]За колко време е стоял с откачен акумулатор? Щото и аз съм го откачал за по 15-20 минути, но сега е бил без ток значително повече.

        Моя,когато беше при бояджията стоя без акумолатор цяла седмица,заради алармите.След това,ако се е обучавал, не съм и разбрал,освен че за ден,два вдигна разхода. Незнам за твоя модел дали е същото.
        JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

        Коментар


        • #5
          До: Обучение на компютъра

          Имах го същия проблем след откачане на акумулатора.След 50-ина километра градско влезе в час.Мисля че е нормално да загуби инфо и да иска малко каране докато се усети какво трябва да прави.Успех дано съм бил полезен.
          Mitsubishi Outlander

          Коментар


          • #6
            До: Обучение на компютъра

            "Невървенето" се оправи лесно, просто майстора и беше дал прекалено голям статичен аванс и над 2000 об./мин влизаше в сервизен режим. Настроиха аванса както трябва и вече си ускорява и върви нормално.

            Обаче се оказа, че причината за трудното палене след дълъг престой не е била в клапанчето. Последните няколко дни отново пали много трудно след по-дълъг престой - до 6-7 часа пали като кибрит, дори и навън на студ -5 градуса, но ако не е палена над 12 часа вече има проблем - все едно има таймер

            Всъщност отнякъде се нагълтва с въздух, защото околната температура няма никакво значение, дори направих следния тест - снощи я вкарах в гаража (Жипа иначе си нощува на двора) и от рано сутринта набримчих една печка-духалка 2 киловата (дори я бях насочил да духа към двигателя) - в гаража след 4 часа стана 28 градуса, двигателя си беше направо топличък, и пак не искаше да запали. Категорично не е от околната температура. Просто нема нафта и тва е.

            Днес я оставих в НН Сервиз до летището, според тях е от горивния филтър, утре сутринта щели да попадат нафта директно на помпата, абе ще я мъчат. Баси мистерията с тоя въздух
            ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
            Volvo XC90 D5 Executive '12
            Volvo XC60 D5 Summum '11
            Alfa Romeo Spider 2.0 '90

            Коментар


            • #7
              До: Обучение на компютъра

              Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
              Настроиха аванса както трябва и вече си ускорява и върви нормално.
              По какъв начин настроиват аванаса - с уред някакъв, на ухо...
              Най ме е страх от хора без мечти...

              Коментар


              • #8
                До: Обучение на компютъра

                Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                По какъв начин настроиват аванаса - с уред някакъв, на ухо...

                Нещо като микрометър е, поне на такъв прилича. Трябва да е 0,45-0,47 градуса за тоя матор. Ама първия път явно е било на ухо/око
                ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                Volvo XC90 D5 Executive '12
                Volvo XC60 D5 Summum '11
                Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                Коментар


                • #9
                  До: Обучение на компютъра

                  Заради таквиз мизери махам дизел и слагам бинзин
                  878511557

                  Коментар


                  • #10
                    До: Обучение на компютъра

                    Моя смучеше въздух покраи стеблото на ежектора.
                    Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                    Grand 3.1TD
                    0898 620 306 Стоян

                    Коментар


                    • #11
                      До: Обучение на компютъра

                      Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                      Нещо като микрометър е, поне на такъв прилича. Трябва да е 0,45-0,47 градуса за тоя матор. Ама първия път явно е било на ухо/око
                      Нещо такова ли?
                      Прикачени файлове
                      Най ме е страх от хора без мечти...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Обучение на компютъра

                        Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                        Нещо такова ли?
                        Същото
                        ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                        Volvo XC90 D5 Executive '12
                        Volvo XC60 D5 Summum '11
                        Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                        Коментар


                        • #13
                          До: Обучение на компютъра

                          Между другото, някой правил ли си е тест на дюзите - на колко отварят.
                          Не съм виждал някой да споделя - а пък е важно.
                          Най ме е страх от хора без мечти...

                          Коментар


                          • #14
                            До: Обучение на компютъра

                            Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                            Между другото, някой правил ли си е тест на дюзите - на колко отварят.
                            Не съм виждал някой да споделя - а пък е важно.
                            Прави се. Поне е желателно, при всяко съмнение и сваляне. Сменях разпръсквачи, и при мен го правиха. Новите трябваше да се настроят по умната новата умна.

                            За другото - ако има нафта - като въртиш ще пуши. Явно няма. Може да е всичко от помпата до резервоара. Може дори клапана за спиране на нафтата да се ебава. Чест проблем е например държача на горивния филтър и помпата за обезвъздушаване, ако имаш такава. Ама тогава ще припалва и ще гасне.

                            Абе тия заигравки са си гадна работа. Нещо, подгревни свещи, компресия мерихте ли? Може дори стартер да е, макар да ти се струва че върти нормално. На мен са ми се случвали и трите неща, и се държи по подобен начин. И аз мислих че няма нафта, че от някъде смуче въздух, ама нъц. В началото смених свещи, 2 години по-късно двигателя беше вече тотална развалина, а накрая спря да пали и лятото, и се оказа стартер. Със съвсем леко бутане обаче си палеше безгрижно. След оправянето на стартера си палеше нормално и така го и продадох. Но се държеше точно така - 2-3-4 часа - няма проблем. При повече престой обаче - йок.
                            Последно редактирано от sparkybg; 15-12-09, 00:18.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Обучение на компютъра

                              Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                              Между другото, някой правил ли си е тест на дюзите - на колко отварят.
                              Не съм виждал някой да споделя - а пък е важно.

                              Казах им да направят каквото е необходимо и намекнах, че няма да се пазаря за сметката, ако ми върнат перфектно палещ и потракващ матор

                              Но утре ще звънна и ще ги подсетя да погледнат и дюзите
                              ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                              Volvo XC90 D5 Executive '12
                              Volvo XC60 D5 Summum '11
                              Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X