Вчера ми смениха едно клапанче на нафтовата помпа, че губеше налягане и след дълъг престой се налагаше да въртя дълго, докато качи нафта. Дотук всичко е ясно - клапана е сменен (50 лева с труда), сега пали от четвърт оборот дори и като е стояла дълго.
Обаче - след като я взех от майстора, ми направи впечатление, че няма ряз, ускорява мудно, реагира забавено на натискане на педала на газта, автоматика се чуди и се мае кога да превключи, абе все едно половината коне са си взели отпуска
Чудя се - тоя модел дали се обучава след сваляне на акумулатора, щото за да стигнат до помпата, майсторите са сваляли алтернатора и акумулатора и е стояла без ток доста дълго, може би над 12 часа. Щото някои модели след сваляне на акумулатора за дълго се нуждаят от обучение, докато си натрупат "статистиката". Дали и при 3.1 ТД е така?
Обаче - след като я взех от майстора, ми направи впечатление, че няма ряз, ускорява мудно, реагира забавено на натискане на педала на газта, автоматика се чуди и се мае кога да превключи, абе все едно половината коне са си взели отпуска
Чудя се - тоя модел дали се обучава след сваляне на акумулатора, щото за да стигнат до помпата, майсторите са сваляли алтернатора и акумулатора и е стояла без ток доста дълго, може би над 12 часа. Щото някои модели след сваляне на акумулатора за дълго се нуждаят от обучение, докато си натрупат "статистиката". Дали и при 3.1 ТД е така?
Коментар