Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

    Направих му 2-3 разходки на това Паджеро и ...
    нещо взе да умалява ?!

    Стартирайки преди една от разходките ми се стори че започна да работи като ... "трактор" ... доста шумно и отидох на "доктор"

    Та "доктора" ми казва много са ти зле дюзите и съответно ги сменяме с 4 нови, лекичко ми го "отваря" за да върви повече а да гори по малко и ...
    отивам на следващата разходка да го пробвам !

    Минавам 40-45 км пресечен терен и лека разходка без много цедене, видимо върви по добре, но нещо не ме задоволява напълно. Все още ми се струва, че не е както когато му се качих за първи път

    Карам си и си мисля ...

    ... едно леко байрче, вече по асфалт минавам от 5'та на 4'та и му давам газ ...

    и се започва ! чукане, ЧУКАНЕ, ч...
    пускам по инерция,спирам без да гася, слизам да огледам гася мотора и продължаваме групово да се чудим какво ли се случи ?

    Та сега е при "доктора" дето ми сменя дюзите и според него от пренатегнати клапани ( незнайно от кой ? ) се е получило напрежение в оста на кобилиците ( на клапаните ) и съответно тя се бе счупила !

    Междувременно се е поизносил и разпределителния вал, но по лошото е че при счупването на оста на кобилиците са се измъкнали 2 от закрепващите я болтове

    И сега колеги ...
    първо се питам, от каде да се сдобия с ВАЛ и ОС ?
    и второ, не ми дава мира, възможно ли е от пренатягане на клапани да се получи подобна беля ?
    www.4x4Trips.bg

  • #2
    До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

    Петьо, мАтор, скорости, амове, и мн. др. 1к. , Нали знаеш.
    Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
    Към модераторите-А изтрийте го сега.
    Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

    Коментар


    • #3
      До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

      Петьо, в момента правим едно Паджеро на колегата G_P_S с подобен проблем. Като чета обясненията ти, май ще излезе същото. Оказа се, че проблемът не е непознат. Разбива се резбата на закрепващия болт на ангренажното колело на коляновия вал. Оттам - разбива се шпонката и каналът за нея, започват да "хлопат" ремъчните шайби, поврежда се шийката на коляновия вал....хайде и нов вал. При споменатия колега, засега сме на 1500 лв части....
      Та, вижте как са нещата при теб, и ако има нужда - свиркай
      00359893488603

      ....нямам си вече LR...

      Коментар


      • #4
        До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

        Момчета защо не сложите направо по един друг мотор, ако проявявате интерес пишете. Довечера като се прибера от бачкане ще ви пратя един телефон на една база за авточасти, за която ви говорех на Бяло камине.
        Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
        Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

        Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

        Коментар


        • #5
          До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

          И все пак си мисля, че да си намериш оборудвана глава (втора ръка) готова за монтаж няма да е по дебело отколкото да търсиш ос, кобилици разпределителен вал а и 100% ще се наложи подмяна и на някой клапан. И ще имаш една глава за резерва.
          0877 83 30 90 - Жоро

          Коментар


          • #6
            До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

            http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...t=75984&page=2
            чети от пост 30 нататък
            00359893488603

            ....нямам си вече LR...

            Коментар


            • #7
              До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

              Колеги,
              за сега сме констатирали проблем само в разпределителния вал ( а не на коляновия ) и по точно тои е видимо износен, но здрав ! Основния проблем е в счупена ос на кобилицие ( наричана - кавал ).

              До тук успях да намеря разпределителен вал с доста добра отстъпка за 170 лв + доставка. Казват ми обаче, че било по добре да намеря запазен 2'ра ръка от японка, но до тук най-ниската цена е 220 лв за разпределителен вал. Все още не успявам да намеря добро предложение за "кавал"

              А честно казано ми се иска да намеря читава окомплектована глава и да е сменя комплект
              www.4x4Trips.bg

              Коментар


              • #8
                До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

                Първоначално публикуван от Lesov Преглед на мнение
                А честно казано ми се иска да намеря читава окомплектована глава и да е сменя комплект
                Няма да ти е трудно има една камара внесени такива по моргите. а може да хвърлиш едно око и в ebay.co.uk има доста и то на сносни цени.
                0877 83 30 90 - Жоро

                Коментар


                • #9
                  До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

                  Абе така да счупи кобилици и кавал ... май не е от пренатегнати клапани. Най-вероятно някое бутало се е "цункало" с клапаните си - тогава се чупи кавал или кобилица или и двете.
                  Я проверете по-добре зацепването на ангренажа, на коляновия вал не по белега на ремъчната шайба (може да е превъртяла в демпфера) а по белега на зъбното колело на ремъка на балансиращите валове. нищо чудно ремъка да е бил хлабав и като му е влязло малко вода или кал да в прескочил некой зъб.
                  Don't hunt IF you can't kill
                  първо 0883 после 333 накрая 448

                  LZ1BGD

                  Коментар


                  • #10
                    До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

                    Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнение
                    Абе така да счупи кобилици и кавал ... май не е от пренатегнати клапани. Най-вероятно някое бутало се е "цункало" с клапаните си - тогава се чупи кавал или кобилица или и двете.
                    Я проверете по-добре зацепването на ангренажа, на коляновия вал не по белега на ремъчната шайба (може да е превъртяла в демпфера) а по белега на зъбното колело на ремъка на балансиращите валове. нищо чудно ремъка да е бил хлабав и като му е влязло малко вода или кал да в прескочил некой зъб.
                    И аз съм на това мнение. Само от пренатегнати клапани не може да стане. Те ако са пренатегнати няма да затварят, а джипката няма да върви, ако въобще запали. Отворете главата според мен, и вижте по-подробно.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

                      Колеги,
                      на мен думите на въпросния майстор също не ми хващат вяра, но като не разбирам

                      Ако някои от Вас има опит и може да дойде да го погледне, ще съм много благодарен. Паджерото ми е в един сервиз на бул."Лиляна Димитрова" в Пловдив.
                      Последно редактирано от Lesov; 20-11-09, 17:22.
                      www.4x4Trips.bg

                      Коментар


                      • #12
                        Паджеро / 94г / 2,5 TD / от ПАРКЕТНИК към ...

                        От доста време не съм допълвал темата с развитията по моята машина

                        Но мисля, че би било добре да и сменя и името вече

                        След престоя при този НАБЕДЕН майстор се оказа, че машината ми е имала доста по сериозен проблем с мотора или по точно поради не добър монтаж на ангренажен ремък се стигнало до прескачане на 3 зъба и от там проблемите с разпределителния вал и ...

                        Но имаше един период благодарение на незнанието за същносттана проблема да не ни попречи на разходките !
                        И с двигател в подобно състояние дори правихме опити как ще се държи паджерото с малко по кални гуми.
                        Колегата Дечо - Нисана услужи с неговите каймани 31х10,5х15 качени на джанти менгелес ЕТ 0 и ...







                        честно да си призная ... голяма мъка беше ! на места на първа бавна се опитваше да гасне !

                        Та от въпросния набеден майстор се наложи да се преместя на истински и да направя т.н. основен ремонт на двигателя. Свалихме всичко и пълна профилактика на мотора. Оказа се че комплекта с нови бутала е доста скъпичък и затова предпочетох варианта с набиване на нови ризи и нови сегменти на старите бутала, нови клапани и всичко около тях, нов разпределителен вал, нов кавал ... с две думи - нов мотор ! ( за съжаление не успях да направя снимки )

                        Сега паджерото пали от четвърт ( първоначално не можех да повярвам че е възможно ) и реди едни нежни обороти ... приказка

                        И с едно леко прекъсване машинката ми започна отново да ходи на разходки, но отново със старите си гуми и единствената промяна която ми се струва, че забелязвам след ремонта е малко по ниската максимална скорост която успява да вдигне до около 145км/ч ( първоначално вдигаше над 160км/ч ) на магистралата ?!

                        След една от разходките, дойде време да преминем и в хард промяна на външния вид на машината
                        Междувременно всяка седмица от както я имам все пипам по нещо, било то добяване на липсващи елементи като птрдпазни тави под мотора или пък премахване на излишни като сваляне на степенките, отстраняване на теглича, демонтиране на калъфа за резервната гума и се стигне до оголване ...





                        Но по интересното преобразяване на машината тепърва предстои и се надявам да имам възможност да ви запознавам по етапно с промените, добавяйки и интересен снимков материал !
                        www.4x4Trips.bg

                        Коментар


                        • #13
                          До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

                          сигурен ли си,че ет-то е 0 на мангелса?
                          [SIGPIC][/SIGPIC]e-mail:[COLOR=blue]rrrois@gmail.com[COLOR=black];tel:[/COLOR]0886886686[/COLOR]

                          Коментар


                          • #14
                            До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

                            Първоначално публикуван от rois Преглед на мнение
                            сигурен ли си,че ет-то е 0 на мангелса?
                            Да сигурен съм, но забравих да спомена, че паджерото си го купих с 30мм фланци с които е и в момента

                            но това го причислявам към хубавите екстри с който си взех машинката: супер селект, заден блокаж, система за повдигане с въздушни възглавници, олекотено купе - кабрио, гумиран под и кожен салон за лесно почистване, останалото са глезотии макар, че от халогенните фар чета съм изключително доволен.
                            Последно редактирано от Lesov; 20-02-10, 11:43.
                            www.4x4Trips.bg

                            Коментар


                            • #15
                              До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

                              Я кажи къде набиват ризи за старите бутала и колко струва удоволствието? Също и цена на сегменти.
                              Мерси предварително.
                              Don't hunt IF you can't kill
                              първо 0883 после 333 накрая 448

                              LZ1BGD

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X