Направих му 2-3 разходки на това Паджеро и ...
нещо взе да умалява ?!
Стартирайки преди една от разходките ми се стори че започна да работи като ... "трактор" ... доста шумно и отидох на "доктор"
Та "доктора" ми казва много са ти зле дюзите и съответно ги сменяме с 4 нови, лекичко ми го "отваря" за да върви повече а да гори по малко и ...
отивам на следващата разходка да го пробвам !
Минавам 40-45 км пресечен терен и лека разходка без много цедене, видимо върви по добре, но нещо не ме задоволява напълно. Все още ми се струва, че не е както когато му се качих за първи път
Карам си и си мисля ...
... едно леко байрче, вече по асфалт минавам от 5'та на 4'та и му давам газ ...
и се започва ! чукане, ЧУКАНЕ, ч...
пускам по инерция,спирам без да гася, слизам да огледам гася мотора и продължаваме групово да се чудим какво ли се случи ?
Та сега е при "доктора" дето ми сменя дюзите и според него от пренатегнати клапани ( незнайно от кой ? ) се е получило напрежение в оста на кобилиците ( на клапаните ) и съответно тя се бе счупила !
Междувременно се е поизносил и разпределителния вал, но по лошото е че при счупването на оста на кобилиците са се измъкнали 2 от закрепващите я болтове
И сега колеги ...
първо се питам, от каде да се сдобия с ВАЛ и ОС ?
и второ, не ми дава мира, възможно ли е от пренатягане на клапани да се получи подобна беля ?
нещо взе да умалява ?!
Стартирайки преди една от разходките ми се стори че започна да работи като ... "трактор" ... доста шумно и отидох на "доктор"
Та "доктора" ми казва много са ти зле дюзите и съответно ги сменяме с 4 нови, лекичко ми го "отваря" за да върви повече а да гори по малко и ...
отивам на следващата разходка да го пробвам !
Минавам 40-45 км пресечен терен и лека разходка без много цедене, видимо върви по добре, но нещо не ме задоволява напълно. Все още ми се струва, че не е както когато му се качих за първи път
Карам си и си мисля ...
... едно леко байрче, вече по асфалт минавам от 5'та на 4'та и му давам газ ...
и се започва ! чукане, ЧУКАНЕ, ч...
пускам по инерция,спирам без да гася, слизам да огледам гася мотора и продължаваме групово да се чудим какво ли се случи ?
Та сега е при "доктора" дето ми сменя дюзите и според него от пренатегнати клапани ( незнайно от кой ? ) се е получило напрежение в оста на кобилиците ( на клапаните ) и съответно тя се бе счупила !
Междувременно се е поизносил и разпределителния вал, но по лошото е че при счупването на оста на кобилиците са се измъкнали 2 от закрепващите я болтове
И сега колеги ...
първо се питам, от каде да се сдобия с ВАЛ и ОС ?
и второ, не ми дава мира, възможно ли е от пренатягане на клапани да се получи подобна беля ?
Коментар