Обява

Свий
Няма добавени обяви.

уредба на олио (Дизел)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • уредба на олио (Дизел)

    Намерих някаква фирма (www.biogorivo.com), която слага уредби с които може да се кара на обикновено олио, от Метро на бидони излиза по 1.20 литъра. Ще си купувам Mitsubishi Pajero 2.5 tdi, видях на една от снимките, че са слагали на такава кола уредба за олио. Някой чувал ли е нещо по въпроса, или има такава, защото звучи много примамливо на сайта им, но не познавам никой с инсталирано такова устройство.

  • #2
    Re: уредба на олио

    Първоначално публикуван от k.nakov
    Намерих някаква фирма (www.biogorivo.com), която слага уредби с които може да се кара на обикновено олио, от Метро на бидони излиза по 1.20 литъра. Ще си купувам Mitsubishi Pajero 2.5 tdi, видях на една от снимките, че са слагали на такава кола уредба за олио. Някой чувал ли е нещо по въпроса, или има такава, защото звучи много примамливо на сайта им, но не познавам никой с инсталирано такова устройство.
    Какви уредби, какви 5 лв?!? Това е само някакъв подгревател, какъвто по принцип човек може да си сложи и на дизелов двигател за подгряване на нафтата през зимата.
    С олио (биодизел) по принцип може да се кара без преустройства на дизелова. Стига разните му там уплътнения и маркучи да издържат на въздействието на олиото.

    Темата е доста обсъждана тук
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #3
      Не зная дали си се запознал с цената на устройството но ще ти струва около 850-900лв. Канадско е, безопасно е, и е елементарно като функции/експлоатация. Ако знаеш и ценово ти звучи "примамливо", от техническа гледна точка нямаш никакви проблеми. действай смело! олио можеш и по-ефтино да си намериш ако ти се занимава (кооперации и т.н.) мотора ти ще пее и ще свети отвътре а и ше мирише на МcDonalds след джипката. ако паджерото е старото смени гумената част (маркуча) от горивопровода със силиконов (те ще ти го направят при монтажа може би) и газ до тенекията!

      ..ако живееш на село или имаш каде да складираш голямо количество олио можеш да си купиш на едро (бракувано, извън спецификация, и т.н.) за никви пари и да си пълниш джипката. не е пожароопасно, само един консервант трябва да се добави (Е 2хх.. нещо си) за да не ти граняса горивото докато го изгориш
      "..there is no substitute for cubic inches.."

      Коментар


      • #4
        неее, ский са, той тоя подгревател е единственото нужно нещо за да се кара на олио. и той не подгрява ами си загрява яко, нещо което не е възможно, а дори опасно с нафтата. идеята е олиото да е бая загрято, инак студено ако се впръсква възникват проблеми най-неприятният, което е, се казва нагар. загрянаото олио не прави нагар и се разпрашава много по-добре и реално не е никакъв проблем да се кара така. то може на олио и без подгревател, ама не за дълго и с последици...

        разликата с биодизелът е най-вече в цетановото число, но пък компенсирано от моменталната употреба, за био дизел се налага голям процес преди употребата на олиото...

        Коментар


        • #5
          уредба на олио

          Първо се извинявам, че може би съм повторил темата без да искам. Изчетох я цялата, но се обсъжда само на теория, не видях никой да ползва такова нещо. Друго си е да чуеш "Да, аз го ползвам и съм много доволен", или "да, готино е, обаче...".
          Аз имам къща на село, където ходя всяка седмица. Идеята ми е да си нося с ремарке преработено олио отнякъде на ниска цена, да си го меся с добавки против замръзване (твърдят, че били евтини) и да го складирам в цистерна. Така всеки път като ходя ще си пълня резервоара.
          Моя майстор каза "да не се занимавам с глупости", става въпрос за тази уредба. Като пример даде как газта разваляла бензиновите двигатели. Имах един опел вектра преди, който беше на газова инжекция. След 6 години му изгоряха кабелите за свещите и компютъра. Двигателя може и да се е разцентровал поради по-различната работа на газ (така ми каза).
          Аз си мисля, че дизеловия двигател не е толкова капризен като бензина, освен това компютъра ще продължи да работи, а няма да се изключва като при газта.
          Относно цената може би е висока, но ако включва ценна информация, смяна на маркучи, монтаж и добро подгряване, може би си струва.

          И ето го най-важния въпрос: Ако се инстарлира тази уредба както трябва и се кара дълго време, какво би могло да се случи на двигателя и колко би струвал ремонта в най-най лошия случай? Все пак трябва да си направя сметката да не си вкарам автогол.

          Коментар


          • #6
            Айде сега старата песен.... тоя майстор твоя толкова и разбира та ти говори подобни глупости как се разваля точно двигателя от газта? нека ти обясни технически точно кое как и защо? така и за олиото най лесно е да се каже не се занимавай с глупости като на човек не му е ясно. А компютъра ти е изгорял от друго не от газта. А пък с газов инжекцион е още по-невероятно да имаш проблеми но карай, аман от майстори.

            Сори за отклонението
            no signature no problems

            Коментар


            • #7
              майстори

              Съгласен съм с теб. Преди имах БМВ 525 ТДС'97 и не ми работеше турбината както трябва. Аиде тук, айде там - зор голям - майсторите викат или турбината ще сменяме, или ще правим голям ремонт, гледаха компютъра, правиха, струваха - нищо. След няколко дни по едно време гледам маркуча към турбината хлабав, викам аз дето не разбирам от коли дай да го затегна и ето ти на чудо - колата започна да хвърчи Та наистина е много трудно да получиш истинско компетентно мнение.

              Коментар


              • #8
                Много важно пояснение! Олиото е неприложима поне за сега за дизели с електронна помпа както и и за Комън рейл. Причината е че нагрятото до 110 градуса олио такова майката на електрониката в помпата, тъй като по спецификация тея помпи може да се нагряват до 70-75 градуса, от там нататък електронните елементи вградени в помпата заминават. Има и затова решения, ама доста се усложнява конструкцията защото подгряването е на високото налягане и изобщо става доста трудно според мен! За по старите помпи няма проблеми при префасонирването. Най малкия проблем който може да ти се случи е разглабяне на двигателя и чистене. Най големия проблем е прецакана помпа. В този случай по-добре хвърли колата от колкото да се занимаваш с БГ башмайстори. Тука хора които обичат да човъркат БОЛ, майстори и сервизи обаче няма с гаранция!
                Наистина това май го обсъждахме.
                Поздрав
                ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                Коментар


                • #9
                  Мойто Pajero '94 2.5 tdi спада ли към тази група с електронните помпи? Специално за него опасно ли е?

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от k.nakov
                    Мойто Pajero '94 2.5 tdi спада ли към тази група с електронните помпи? Специално за него опасно ли е?
                    Малко вероятно, тъй като това се появи към края на 90-те ако се не лъжа! Но е най добре да си видиш помпата и да провериш в интернет.
                    Поздрави
                    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от k.nakov
                      Мойто Pajero '94 2.5 tdi спада ли към тази група с електронните помпи? Специално за него опасно ли е?
                      Не спада, помпата ти е лиценз на Бош, механична, ротационна. Но дали е опасно не мога да ти кажа, защото говориш не за биодизел, а за олио

                      Коментар


                      • #12
                        ами то трябва да се знае дали ще издържи на температурата, инак нямам какво да и се случи...

                        Коментар


                        • #13
                          По международни споеазумения от97г.всички производители на автомобили са задължени двигателите им да могат да работят на био дизел.Наистина биодизел и олио не е едно и също,но и немога да разбера какво налага да греем олиото до 110 С след като то и на 20С си е достатъчно рядко.
                          Пътят е целта.

                          Коментар


                          • #14
                            ама не рядкото, ако не е горещо прави нагар.

                            биодизелът пък има проблем с разтварянето на гуми и пластмаси, та трябва силикон да се позва по горивната система. проблемите за олиото и биодизелът са различни. олио без подгревател също работи. но не дълго и безпроблемно.

                            Коментар


                            • #15
                              k.nakov:
                              Моя майстор каза "да не се занимавам с глупости", става въпрос за тази уредба. Като пример даде как газта разваляла бензиновите двигатели. Имах един опел вектра преди, който беше на газова инжекция. След 6 години му изгоряха кабелите за свещите и компютъра. Двигателя може и да се е разцентровал поради по-различната работа на газ (така ми каза).
                              Тоя ли "майстор" ти сложи газовата уредба А по отношение ''изгарянето" на кабели...6 години Те не са изгорели,а са се рзпаднали от старост...
                              Сори Пич,ама да ти имам ''майстора''...
                              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X