Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Система за безкамерни гуми TUbliss

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Система за безкамерни гуми TUbliss

    Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
    след 30 мин. каране се случи това,прецака карането
    голем чингел
    Ако си беше сложил ето това:
    Определено щеше да караш повече от 30 мин


  • #2
    До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

    Жоре прав си ,ама на цената на двата муса тук ще си взема точно 5 нови гуми за мотора ,а и една вътрешна струва 15 евро та това е и приичната да не съм го сложил до сега.Иначе си прав нямаше да карам само 30 мин .Споредмен това е за хора които се състезават така риска да прецакат състезанието е минимален заради спукана гума.
    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

    Коментар


    • #3
      До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

      Това не е мус. Няма нищо общо с муса.
      И едва ли с цената му ще си купиш 5 гуми, па макар и в Испания

      Коментар


      • #4
        До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

        ..жоре то и с тублис ако му се забие пирон..пак ще спадне гумата само няма да излезе от джантата или ..поне по-дълго време няма да излезе от джантата
        иначе ..муса си е истината за който не му се разправя със спукани гуми..само тр да се научи да го поставя
        ..аз в началото за цял следобяд не успяхме да го поставим хем двамата с димитър..онзи ден обаче засякох..вече го монтирам сам за едва 7 минути

        Коментар


        • #5
          До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

          Жоре цената тук е 255 евро за двете гуми как ти се струва.А и има друг недостатък постоянно трябва да следиш налягането в гумата което е 0.5 атмосфери иначе при лек удар в камък се криви джантата и вече за нищо не става.Питал съм отдавна за тези истории ,мен специално не ме комопенсира.за 255 евро ще си купа 5 гуми МХ 51Дунлоп Хеомакс,което го предпочитам .
          Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
          0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

          Коментар


          • #6
            До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

            ..жоре то и с тублис ако му се забие пирон..
            За спадане ще спадне, но ще спадне за няколко часа, та дори и на другия ден.
            С тюблиса става просто една безкамерна гума, а знаете безкамерните колко карат със забит пирон, рапидка, трън и пр.
            има едни малки помпички дето са по 20тина см и се събират във вътрешния джоб.
            Както има една дума може да караш цяла седмица със спукана гума с цената на няколко припомпвания.
            И най-важното - животът им е съизмерим в години.
            На мусовете в месеци.
            А цената им е обратна - Мусовете знаете каква цифромания са, а тюблиса е 99$ в Щатите


            цената тук е 255 евро за двете гуми как ти се струва.А и има друг недостатък постоянно трябва да следиш налягането в гумата което е 0.5 атмосфери иначе при лек удар в камък се криви джантата и вече за нищо не става
            Хубавото е, че с интернет търговията вече не сме зависими от локалните търговци и от техните цени

            А това за 0,5 атмосфери категорично не е така!
            Самият тюблис се помпа точно на 1 атмосфера.
            А гумата може да си я помпате на колкото искате - 0,5; 1,0; 1,5; 2,0; 3,0...
            Няма абсолютно никакво ограничение за налягането на гумата, не би могло и да има.
            А иначе ти с каквато и гума да караш, ако караш на 0,5 винаги трябва да си имаш едно на ум за камъните.
            Но на 0,5 може да се кара инцидентно и то само в много яка кал, но пак е рисковано.
            Този тюблис както за офф така може да се кара и на шосе от пътнически мотоциклети.
            Лошото е, че нямат 17", а само 18, 19 и 21"

            Коментар


            • #7
              До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

              Прав си така е ,грешката е моя действието на Тубелеса е различно от това на Муса,но ме спира единствено цената,ако бяха 120 евро за двете става.Но тук всичко което в щатите е в долари ,тук е в евро,това и е печалбата.А поръчките по интернет никъв ме няма, иначе 99 долара е интересна цена.
              Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
              0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

              Коментар


              • #8
                До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

                малко пояснение за Тюблиса (карам с преден и заден точно от 16 месеца)..

                1. В техническо отношение: Ядрото на системата се помпа с около 6.8 атм-което позволява на червения обръч да се раздуе и така да образува камерата (т-е. "безкамерната" история)..тази камера си я помпате като нормална гума от 0.2 до колкото си искате атм.. в системата е включен и доста сериозен стопер.

                2. В практиката: Аз лично карам със задни гуми Максис SI-избрах ги, защото страничната им стена е значително по-здрава от останалите, до които имам достъп (като тук новия Дънлоп 51 е изключително неподходящ)....Многократно съм пробивал максиса, но няма проблем, защото гумата си стой в каплата, залепена с все едно 2 атм...Освен това-червения обръч допълнително "заздравява" страничната стена и не се усеща усукване или свързаните със спукана гума неприятности-просто си караш и в края на деня евентуално разбираш, че е можело да си го прецакаш със спукана гума (при нормални обстоятелства)...
                Ако много ме надуе параноята за спукване на гума тогава пълня "безкамерната" камера с боза за гуми и всичко е Ок-или поне за нормалните дупки от пирони и т.н

                В сравнение с муса системата позволява пълно регулиране на налягането, което за мен е плюс и не се разрушава от топлина, липса на смазване и т.н...важен плюс е и липсата на т.нар "death feeling" в окачването а също и намаленото "unsprung" тегло, жироскопичният ефект също е минимален -за разлика от този на муса и още повече, от този на една "heavy duty" вътрешна гума-в управлението това се усеща..
                Монтирането и е изключително лесно!

                Недостатък на системата е,че теоретично не е напълно неразрушима-за разлика от муса.

                Подобни системи са разработени и в Европа-на двойно по-висока цена и със съмнителна прилика с щатския първообраз

                СИСТЕМАТА е за "ОФФ РОУД ОНЛИ"



                Не искам да обида никой,но:
                Препоръчвам на колегите, които смятат, че са достатъчно информирани и си позволяват да изказват некомпетентно мение за неизползвани от тях нови продукти да са по-самокритични и да наблегнат на четенено, на чужди форуми, защото в противен случай подобни мнения са си жив СПАМ и с нищо не допринасят за развитието на форума
                A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

                Коментар


                • #9
                  До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

                  Първоначално публикуван от suhoi27 Преглед на мнение
                  малко пояснение за Тюблиса (карам с преден и заден точно от 16 месеца)..

                  Не искам да обида никой,но:
                  Препоръчвам на колегите, които смятат, че са достатъчно информирани и си позволяват да изказват некомпетентно мение за неизползвани от тях нови продукти да са по-самокритични и да наблегнат на четенено, на чужди форуми, защото в противен случай подобни мнения са си жив СПАМ и с нищо не допринасят за развитието на форума
                  Колега, не искам да те обидя, НО ти, след като от 16 месеца използваш Тюблиси... защо не се опита да споделиш със всички нас във форума една новост и да научим нещо интересно от първа ръка...
                  Това че една шепа хора тук си говорим за някаква новост, с мнения кои по-верни, кои по-грешни, не мисля че ни прави Спамери!
                  Интересно, ако не бяхме подхванали темата, ти кога щеше да споделиш твоя "така ценен опит" и кога щеше да си полезен за форума конкретно по темата и да допринесеш за неговото развитие?

                  Ядрото на системата се помпа с около 6.8 атм-
                  Абсолютно вярно.
                  В инструкцията пише 100-110psi, което аз го интерпретирах като килопаскала(kPa).
                  100-110psi = 6.8-7.5 bar

                  Т.е. Тюблиса се помпа с от 6,8 до 7,5 атмосфери.

                  СИСТЕМАТА е за "ОФФ РОУД ОНЛИ"
                  Системата е за капли със спици с директни отвори в обръча.
                  А дали ще ги караш на черен път или на асфалтов такъв проблемът е личен.

                  Поздрави,

                  Коментар


                  • #10
                    До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

                    Клеги и на мен ми бяха казали че се помпат на 7 атмосфери ама от срам да не ми се изсмеете не го написах иначе колегата е прав,голямо налягане в червения обръч и после поотделно помпаш гумата ,май нещо такова.Колегата да сподели колко са му излезли ако не е тайна.Тук има т много малко приложение за БГ не знам единствения отрицателен фактор е ЦЕНАТА.Жоре недей така директно по колегата ,можеби не е сметнал за неробходимо да го коментира.Недейте да не би пак да се създаде някой скандал във форума че аман вече.
                    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

                      Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                      За спадане ще спадне, но ще спадне за няколко часа, та дори и на другия ден.
                      С тюблиса става просто една безкамерна гума, а знаете безкамерните колко карат със забит пирон, рапидка, трън и пр.
                      има едни малки помпички дето са по 20тина см и се събират във вътрешния джоб.
                      Както има една дума може да караш цяла седмица със спукана гума с цената на няколко припомпвания.
                      И най-важното - животът им е съизмерим в години.
                      На мусовете в месеци.
                      А цената им е обратна - Мусовете знаете каква цифромания са, а тюблиса е 99$ в Щатите
                      Жоро, мисля че това не е точно така. Мотоциклетната гума не е дебела като на колата и реално с пирон като този на снимката няма да изкараш и 10 мин... според мен ... не говоря от опит - никога не съм ги тествал.

                      Що се отнася до местните търговци и разликите в цената между сащ и европа, аз съм на мнение че трябва да се поддържат местните търговци, които имат що годе разумни цени, за да ни е удобно да си купуваме когато ни потрябва нещо, а не да чакаме доставки. Това също с времето ще ни осигури едни по-добри цени, когато оборотите се вдигнат

                      Коментар


                      • #12
                        До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

                        Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                        Жоро, мисля че това не е точно така. Мотоциклетната гума не е дебела като на колата и реално с пирон като този на снимката няма да изкараш и 10 мин... според мен ... не говоря от опит - никога не съм ги тествал.
                        Сигурно е така... зависи от пирона, зависи и от карането...
                        С такова желязо, ако се дава постоянно газ да превърта колелото едва ли въобще ще държи.
                        Хубавото е, че може да се експериментира примерно с рапидки -
                        вадим пирона, навиваме една рапидка и Газ. Може и с фитили и т.н.
                        Експериментите не са ограничени като с вътрешна - пукаш и край, спада за секунди.
                        Требва практика, с догадки нищо не става!

                        Що се отнася до местните търговци и разликите в цената между сащ и европа, аз съм на мнение че трябва да се поддържат местните търговци, които имат що годе разумни цени, за да ни е удобно да си купуваме когато ни потрябва нещо, а не да чакаме доставки. Това също с времето ще ни осигури едни по-добри цени, когато оборотите се вдигнат
                        Определено е така и това е правилното мислене, две мнения няма.
                        Лошото е, че в нашата действителност се водим от други приоритети.
                        Между другото много от нашите търговци заслужават адмирации
                        и за ценовата си политика и за отношението към клиента.
                        Те се знаят кои са. Голяма част от тях работят и с форума.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Система за безкамерни гуми TUbliss

                          ТМа на един приятел,който често ползвам за през уикендите е с мусове отпред и отзад,голям зор видяхме при смяна на външна гума първия път,ама втория го минахме бързо.....та знам,че тук говорите за друго и в предвид на каква цена е,мисля муса си остава най-доброто,против пукане,срязване и тн на гума...дори намирам и плюс в това,че гумата стои мека,знаете в голяма кал с мека гума по се излиза,и така и така се кара на 0,5 а тук си е в нормално състояние....на който му попадне втора ръка да взема,мотори от Италия влизат с такива,ама на някои им ги махат тук и ги продават отделно,долу горе както на всеки един мотор му се падат по два папиона на капла /против превъртане на външната гума/ то така до сега по наблюдение всеки ако има и по един/на капла/ си е на късмет

                          Коментар


                          • #14
                            До: Система за безкамерни гуми TUbliss

                            Аз съм много заинтригуван от тази система, и сериозно се замислям да си поръчам поне за задната гума (с предна спукана е по-лесно да се прибереш, но като се спука задната си е проблем). Единствено ме притеснява, че един пирон би пробил и вътрешната гума - самия tubliss, и съответно цялата система (и парите по нея) отива на кино .
                            Иначе само за последните няколко месеца съм купил 5 вътрешни гуми, така че мисля парите ще се изплатят много бързо.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Система за безкамерни гуми TUbliss

                              още пояснения:
                              Опитах да сложа снимка с това, че тази система е само за ОФФ РОУД!

                              Не прочетохте внимателно моя пост: Според външната гума, може дори да не усетите,че сте спукали гума-стопера е доста здрав-затяга се с близо 30Нм и не позволява никакво превъртане на гумата, дори и да е с цепка 10 см. Ако се спука ядрото на системата-пак не превърта, но вече се губи стабилността при каране.

                              Аз си купих тези системи от САЩ и си ги докарах сам така, че нямам идея как е тук

                              За година и половина нямам спукано ядро на системата-съсипах няколко при качване и сваляне, когато бързах.

                              На преходи си нося малка помпа и фитили-засега само колегите с АТВ се възползват от тази ми екстра!
                              Прикачени файлове
                              A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X