Поставих си шнорхел, и понеже съм много доволен от резултат, искам да го споделя с вас.
Шнорхела пристигна в една пратка с много джундурии, които са встрани от темата..
и предизвика доста душевни терзания - как ей така ще си дупна калника..
и с какво, най-вече..
в комплекта на пластмасовото изделие, освен съвършено всичко необходимо - крепеж, гайки, осигурени против самоотвиване , шайби, скоби, имаше и един шаблон, по който се пробиват необходимите отвори.
първо, свалихме подкалника, за да се открие достъп за работа от вътрешната страна
после пробихме отворите - по приложения шаблон
за големия отвор използвахме борщанга - проби се перфектно кръгъл отвор
поради профила на калника се наложи да се попробият малко отворчета, защото там борщангата не може да стигне
после следва пробиване на отвори в колонката на предното стъкло - там шнорхела също се захваща надеждно
този преходник се монтира вътре в калника
закрепването към колонката
малко силиконец не е излишен
пропуснах да отбележа важния момент на доброто антикорозионно обработване на всички новопробити отвори - първо с Цинга, после и силиконец - обилно..
пробно събиране
май се е уцелило всичко
някои гайки са на много зорни места
крайния резултат - с щастливия собственик
и цялата монтажна група
монтажа отне около час и половина, със съхненето на антикорозионната обработка, и с изпушените цигари.
необходими инструменти
бормашина, евентуално борщанга - може и без нея, свредло ф3, ф8, ф16, силикон, грунд или Цинга..
кутия цигари, няколко бири
час и половина, и ..
наслада..
Шнорхела пристигна в една пратка с много джундурии, които са встрани от темата..
и предизвика доста душевни терзания - как ей така ще си дупна калника..
и с какво, най-вече..
в комплекта на пластмасовото изделие, освен съвършено всичко необходимо - крепеж, гайки, осигурени против самоотвиване , шайби, скоби, имаше и един шаблон, по който се пробиват необходимите отвори.
първо, свалихме подкалника, за да се открие достъп за работа от вътрешната страна
после пробихме отворите - по приложения шаблон
за големия отвор използвахме борщанга - проби се перфектно кръгъл отвор
поради профила на калника се наложи да се попробият малко отворчета, защото там борщангата не може да стигне
после следва пробиване на отвори в колонката на предното стъкло - там шнорхела също се захваща надеждно
този преходник се монтира вътре в калника
закрепването към колонката
малко силиконец не е излишен
пропуснах да отбележа важния момент на доброто антикорозионно обработване на всички новопробити отвори - първо с Цинга, после и силиконец - обилно..
пробно събиране
май се е уцелило всичко
някои гайки са на много зорни места
крайния резултат - с щастливия собственик
и цялата монтажна група
монтажа отне около час и половина, със съхненето на антикорозионната обработка, и с изпушените цигари.
необходими инструменти
бормашина, евентуално борщанга - може и без нея, свредло ф3, ф8, ф16, силикон, грунд или Цинга..
кутия цигари, няколко бири
час и половина, и ..
наслада..
Коментар