Та значи, монтирайки на един проект новите прагове, купени готови, се замислям как да реша проблем неразрешен от гениалните за мен създатели на автомобила VW костенурка с конденза, който се получава в праговете заради топлия въздух минаващ през метална тръба, минаваща през прага. През 1968г. някъде, от VW са опитали да разрешат проблема с отвори за проветрение, получило се е запазване на вътрешната тръба, но самия праг е доста по-зле отколкото на моделите преди 68г.
Знам с какво и как (пример:цинк, епокси., шагре, парафин) да боядисам вътре за да не се задържа влага, но не съм сигурен как да избягам от конденза, дали, ако напълня прага с полиуретанава пяна (дочух за негорима такава) ще получа решение на проблема или да си ги оставя кухи и да разчитам на проветрение и добри химии вътре?
Знам с какво и как (пример:цинк, епокси., шагре, парафин) да боядисам вътре за да не се задържа влага, но не съм сигурен как да избягам от конденза, дали, ако напълня прага с полиуретанава пяна (дочух за негорима такава) ще получа решение на проблема или да си ги оставя кухи и да разчитам на проветрение и добри химии вътре?
Коментар