Ще ви опиша най важните неща, за които се сетя за присадката.
1 ИНСТАЛАЦИЯ
Вади се цялата инсталация от колата, след това всички ненужни жици се отстраняват.Тва става като се проследи всяка жица по отделно и се запазат само тези, които служат за работата на двигатела(време за изпълнение 1 ден).Тук да добавя, че задължително трябва да се запази контактния ключ , тва където заключва волана, компа, таблото(показва много работи) и още една подробност е да се игнорира блокировката на лоста за скоростите(лоста трябва да е на паркинг).Затова най–добре е да се оставят жиците към лосчето и към компа на скоростите.Тази процедура става като инсталацията се нареди по извадения двигател и всички букси се свържат.Ако всичко е свързано и инсталацията е извадена цяла, двигатела трябва да запали на място.След като сте сигурни ,че двигатела пали започвате с рязането на жици.
2 ИЗБОР НА СКОРОСТНА КУТИЯ
Тук да оточня, че оргиналния автомат не става(изисква много системи които няма как да се прехвърлят).Аз сложих кутия, маховик и съединител от 124ка 300 бензин от, които досега нямам проблеми.Друга важна подробност тука е , че на маховика на автомата има едни изпъкнали ламаринки, които дават информация на импулсния датчик и трябва с точност да се прехварлят на другия маховик.
3 СЛАГАНЕ НА ИНСТАЛАЦИЯТА В ДЖИПА
Вече опростената инсталация не е проблем да се сложи в джипа.Аз направих следното:прибрах компа вътре в купето на сушина, поставих го точно под жапката,на местото на стария ключ поставих новия, същото направих и с таблото, след опростяването на инсталацията останаха две бушонерий, които също прибрах вътре в купето.
4 КАЧВАНЕ НА ДВИГАТЕЛЯ
Тук за качването на двигателя има изписани много теми така, че тва ще го пропусна. Тук да добавя, че преди да се качи двигателя трябва задължително да се преправи картера.Трябва да се отреже парче от задния десен край на ваната.Другото нещо е проблема с интеркулера, няма място за радиаторчето.В тази ситуация аз премахнах кулера като наставих маркучите с траба, която поставих точно под шайбата на коленовия вал,не оказа никакъв проблем.Другия вариант е кулера да се изкара отгоре на капака.
Тва, за което съм се сетил съм написал, ако някой прави същия проект и има въпроси нека пише.
1 ИНСТАЛАЦИЯ
Вади се цялата инсталация от колата, след това всички ненужни жици се отстраняват.Тва става като се проследи всяка жица по отделно и се запазат само тези, които служат за работата на двигатела(време за изпълнение 1 ден).Тук да добавя, че задължително трябва да се запази контактния ключ , тва където заключва волана, компа, таблото(показва много работи) и още една подробност е да се игнорира блокировката на лоста за скоростите(лоста трябва да е на паркинг).Затова най–добре е да се оставят жиците към лосчето и към компа на скоростите.Тази процедура става като инсталацията се нареди по извадения двигател и всички букси се свържат.Ако всичко е свързано и инсталацията е извадена цяла, двигатела трябва да запали на място.След като сте сигурни ,че двигатела пали започвате с рязането на жици.
2 ИЗБОР НА СКОРОСТНА КУТИЯ
Тук да оточня, че оргиналния автомат не става(изисква много системи които няма как да се прехвърлят).Аз сложих кутия, маховик и съединител от 124ка 300 бензин от, които досега нямам проблеми.Друга важна подробност тука е , че на маховика на автомата има едни изпъкнали ламаринки, които дават информация на импулсния датчик и трябва с точност да се прехварлят на другия маховик.
3 СЛАГАНЕ НА ИНСТАЛАЦИЯТА В ДЖИПА
Вече опростената инсталация не е проблем да се сложи в джипа.Аз направих следното:прибрах компа вътре в купето на сушина, поставих го точно под жапката,на местото на стария ключ поставих новия, същото направих и с таблото, след опростяването на инсталацията останаха две бушонерий, които също прибрах вътре в купето.
4 КАЧВАНЕ НА ДВИГАТЕЛЯ
Тук за качването на двигателя има изписани много теми така, че тва ще го пропусна. Тук да добавя, че преди да се качи двигателя трябва задължително да се преправи картера.Трябва да се отреже парче от задния десен край на ваната.Другото нещо е проблема с интеркулера, няма място за радиаторчето.В тази ситуация аз премахнах кулера като наставих маркучите с траба, която поставих точно под шайбата на коленовия вал,не оказа никакъв проблем.Другия вариант е кулера да се изкара отгоре на капака.
Тва, за което съм се сетил съм написал, ако някой прави същия проект и има въпроси нека пише.
Коментар