Обява

Свий
Няма добавени обяви.

преход от 240гд към 300тд 177к.с.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • преход от 240гд към 300тд 177к.с.

    Ще ви опиша най важните неща, за които се сетя за присадката.
    1 ИНСТАЛАЦИЯ
    Вади се цялата инсталация от колата, след това всички ненужни жици се отстраняват.Тва става като се проследи всяка жица по отделно и се запазат само тези, които служат за работата на двигатела(време за изпълнение 1 ден).Тук да добавя, че задължително трябва да се запази контактния ключ , тва където заключва волана, компа, таблото(показва много работи) и още една подробност е да се игнорира блокировката на лоста за скоростите(лоста трябва да е на паркинг).Затова най–добре е да се оставят жиците към лосчето и към компа на скоростите.Тази процедура става като инсталацията се нареди по извадения двигател и всички букси се свържат.Ако всичко е свързано и инсталацията е извадена цяла, двигатела трябва да запали на място.След като сте сигурни ,че двигатела пали започвате с рязането на жици.
    2 ИЗБОР НА СКОРОСТНА КУТИЯ
    Тук да оточня, че оргиналния автомат не става(изисква много системи които няма как да се прехвърлят).Аз сложих кутия, маховик и съединител от 124ка 300 бензин от, които досега нямам проблеми.Друга важна подробност тука е , че на маховика на автомата има едни изпъкнали ламаринки, които дават информация на импулсния датчик и трябва с точност да се прехварлят на другия маховик.
    3 СЛАГАНЕ НА ИНСТАЛАЦИЯТА В ДЖИПА
    Вече опростената инсталация не е проблем да се сложи в джипа.Аз направих следното:прибрах компа вътре в купето на сушина, поставих го точно под жапката,на местото на стария ключ поставих новия, същото направих и с таблото, след опростяването на инсталацията останаха две бушонерий, които също прибрах вътре в купето.
    4 КАЧВАНЕ НА ДВИГАТЕЛЯ
    Тук за качването на двигателя има изписани много теми така, че тва ще го пропусна. Тук да добавя, че преди да се качи двигателя трябва задължително да се преправи картера.Трябва да се отреже парче от задния десен край на ваната.Другото нещо е проблема с интеркулера, няма място за радиаторчето.В тази ситуация аз премахнах кулера като наставих маркучите с траба, която поставих точно под шайбата на коленовия вал,не оказа никакъв проблем.Другия вариант е кулера да се изкара отгоре на капака.

    Тва, за което съм се сетил съм написал, ако някой прави същия проект и има въпроси нека пише.
    Последно редактирано от vokel; 28-10-09, 14:19.

  • #2
    До: преход от 240гд към 300тд 177к.с.

    Браво Иво! Интересно четиво. Снимки няма ли?

    Коментар


    • #3
      До: преход от 240гд към 300тд 177к.с.

      Sorry за снимки, много зор видяхме докато го направим и неми беше до снимки.Ще кача снимки на сегашния вид на джипката, като се опитам да заснемам каквото мога.Един приятел иска да прави същия проект и ако реши окончателно, ще снимам всичко подробно.

      Коментар


      • #4
        До: преход от 240гд към 300тд 177к.с.

        Водният радиатор от стария двигател ли използвахте или от колата?

        Коментар


        • #5
          До: преход от 240гд към 300тд 177к.с.

          Използвах стария радиатор, но трябва да се сложи допълнителна перка за да не загрява.Аз все още не съм слагал защото е студено времето, но за лятото със сигурност ще трябва.Само с перката на двигателя сега по тва време се опитва да загрее, когато е много стръмен баира и му даваш много жега.Най- много е загрявал до 97-8 градуса.При нормално каране температурата не мърда повече от 85 градуса.

          Коментар


          • #6
            До: преход от 240гд към 300тд 177к.с.

            И при мен със замяната на оригиналния с 300Е оставих стария радиатор,повече от 90 гр. не вдига както и да го пържа може би защото е бензининов.
            Иво как се представя джипа с този двигател и тази кутия ,нали дифовете ти бяха бързи. При мен бързите скорости са малко мъка,но на бавни се разтапям от кеф извън пътя.
            Последно редактирано от Младен Кънев; 28-10-09, 20:45.
            ...от друга страна, ако беше така, можеше да бъде и ако беше - щеше. Но не е така и след като не е, няма и да бъде.

            Коментар


            • #7
              До: преход от 240гд към 300тд 177к.с.

              По мое скромно мнение радиатора трябва да се смени с такъв с подходящ размер, от 240 е малък. И не е въпрос на допълнителни перки. Аз сложих на старата ми кола 3.0ТД 603 който е по маломощен и пак загряваше, най вече при скорост над 100, в баир се държеше абсолютно прилично.
              Как е решен въпроса с управлението на турбото, това е една от проблемните точки при тази трансплантация.
              Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
              http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
              http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

              Коментар


              • #8
                До: преход от 240гд към 300тд 177к.с.

                Джипа се представя много добре по пътя и извън пътя.На асвалт при 80 км. слагам 5та скорост и двигатела си дърпа без проблем.Вдига около 140-150км.В гората на бавните просто няма удържане, колкото и стръмен да е баира излиза на 2ра бавна.Докато за радиатора мисля, че горе долу събира вода колкото този на колата.Проблема с турбото не е никакъв проблем, просто то работи на вакум, вакума затвара една клапа след което се включва.Има реле което го управлява, аз съм го изолирал това реле и съм зацепил турбото директно.Само съм оставил релето на клапата на смукателните тръби, ама мисля и него да го изолирам. Kолегата М-RUSE се оплаква от неговата гега, че не върви много по асвалт, проблема мисля, че не е в скоростите а, че двигатела е с по–малко нютон метри от моя и му идват на по–големи обороти.Един наш колега с г–класа беше оргинално с мотор 300 бензин и постоянно ми се оплакваше, че на асвалт е много тромава, после сложи като моя мотор само, че смени гнп с механично и каза, че разликата във вървежа е много голяма.
                Последно редактирано от ivo_KLR; 29-10-09, 18:13.

                Коментар


                • #9
                  До: преход от 240гд към 300тд 177к.с.

                  Първоначално публикуван от ivo_KLR Преглед на мнение
                  Джипа се представя много добре по пътя и извън пътя.На асвалт при 80 км. слагам 5та скорост и двигатела си дърпа без проблем.Вдига около 140-150км.В гората на бавните просто няма удържане, колкото и стръмен да е баира излиза на 2ра бавна.Докато за радиатора мисля, че горе долу събира вода колкото този на колата.Проблема с турбото не е никакъв проблем, просто то работи на вакум, вакума затвара една клапа след което се включва.Има реле което го управлява, аз съм го изолирал това реле и съм зацепил турбото директно.Само съм оставил релето на клапата на смукателните тръби, ама мисля и него да го изолирам.
                  А кое розтоварва турбината?
                  С колко инча гумета си ?
                  ...от друга страна, ако беше така, можеше да бъде и ако беше - щеше. Но не е така и след като не е, няма и да бъде.

                  Коментар


                  • #10
                    До: преход от 240гд към 300тд 177к.с.

                    265x60x15 ако ти се виждат малки гумета.

                    Коментар


                    • #11
                      До: преход от 240гд към 300тд 177к.с.

                      Първоначално публикуван от ivo_KLR Преглед на мнение
                      265x60x15 ако ти се виждат малки гумета.
                      Да не си объркал размера?Че тия верно са малки.
                      Последно редактирано от asen_dp; 29-10-09, 19:16.

                      Коментар


                      • #12
                        До: преход от 240гд към 300тд 177к.с.

                        Това пише на тях, гумите са регенерат за offroad.Утре ще им направим една снимка да ви ги покажа.

                        Коментар


                        • #13
                          До: преход от 240гд към 300тд 177к.с.

                          Ето снимка на гумите ми http://www.tagomtires.it/IT/shop/FUO.../25/164/1.html

                          Коментар


                          • #14
                            До: преход от 240гд към 300тд 177к.с.

                            Височината на гумата е малка, този размер е някъде около 30 инча, с този двигател би трябвало лесно да върти 32, че и 33 инча - печелиш клиренс.

                            Коментар


                            • #15
                              До: преход от 240гд към 300тд 177к.с.

                              При мен са 33" и затова малко ме мъчат на асвалт, освен проблема с по малката мощност при ниските обороти,но това се оправя с две малки или една голяма турбина и др.,само не знам къде ще сложа кулера .
                              ...от друга страна, ако беше така, можеше да бъде и ако беше - щеше. Но не е така и след като не е, няма и да бъде.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X