Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Уаз Хънтър инжекцион на газ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Уаз Хънтър инжекцион на газ

    След няколко дни фирмата ни закупува Hunter 2,7 инжекцион и мислиме веднага да сложиме газова уредба. Автомобилът ще се кара 20-30 хил. на година изключително по пътищата и много малко офроуд. Газовата уредба не е от тези над 1000 лева за инжекцион, а нормална за 450 лв. с електронно превключване. Интересува ме дали на този двигател е добре да се сложи такава уредба и ще има ли повишено износване на двигателя
    [url]http://ftp.domainbg.com/rocko/[/url]

  • #2
    Момчета можете да прецакате всеки мотор ... а пък бил той и ЗМЗ_406
    ... 16 клапана и .. т.н.
    Ама имам идея ..!! ... Да му сложите кюмюр ...мноо добре върви
    Евтино ще ви излезе .... една печка за горенето и ... една "печка" да мята кюмюра .... супер работа ...
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #3
      за този не знам, но ако е свястна системата и грамотно монтирана (особено ако има датчика за ламбда сондата- струват повече от 450лв не виждам никакви проблеми. Аз бях сложил газ на БМВ325их и си вървеше прекрасно, ускоряваше и харчеше на газ и на бензин еднакво (доколкото можех да измеря). Но друг е въпроса дали си заслужава? Когато аз правех този ход газта беше 47ст срещу 1.5лв за бензина, сега доколкото знам не е така, а тубата ще ви лапне багажника и въобще мислете дали наистина ще се изплати...

      Коментар


      • #4
        Уууу .. кво говориш! Аз съм виждал мерцедес, 300, после половината азбука, двувратка, поръчка, реално спортен, и вътре разбира се две кухненски газови бутилки, "щот да е по-йофтинко, нал тъй!".
        Фантазията на хората в чупенето на машини е безгранична! По БДС пропан-бутана трябва да е 105 октана. 409 е смятан все пак за 92, може и на 95. Колко всъщност има в газа - само Великия и Милостив Аллах ... За сравнение - 20% вода в бензин Б-72 вдига октановото число с 20. За другите не помня, имаше тука в една книжка.
        Че щом е руско може да върви и с горяло масло от КАМАЗ вече просто не е вярно бе момчета! Това е друга страна, отдавна. Нали всеки знае че БМВ-то иска нормални чаркове и масла и мазут, що мислите друго за другото?
        Пък и вижте дали в кварталната бензиностанция има картерно масло за двигатели на газ, щото на 409 разхода на тая благина от изгаряне му е 0,5 ли , колко там беше % от разхода на гориво. Както прочее на всички четирицилиндрови съвременни мотори
        Оп! Тук веднага се извинявам ако е прозвучало рязко. Вие постъпвате възможно най-правилно, идвате и питате. Подигравката е за тия дето не питат. Пък вие ако искате използвайте отговорите за да се подигравате на тия дето питат "що не му турите газ, а?" А иначе - успех, и дано му се радвате дълго!

        Коментар


        • #5
          Можете да погледнете и следният линк, в които се дискутираше въпроса с газовите уредби:

          http://www.offroad-bulgaria.com/view...E0%E7%EE%E2%E0

          Моето мнение е, че газова уредба за 450 лв. не може да прави това което се иска от нея категорично. Не казвам, че няма да работи, но ще ви създаде проблеми за повече пари. Ако искате газова уредба сложете, каквато трябва, но тя ще струва много. А като резюме имайки в предвид цената на газта и километрите, които ще минавате - не си заслужава!
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #6
            Добре де, защо съвсем да не си заслужава? Тук изключвам агрументите против "пропан/бутан-а" при използване за офроуд, ако въобще има такива, тъй като Rocko каза, че колата ще се ползва предимно по път.

            Да приемем, че газовият инжекцион излиза около 1,500лв. всичко.. Така ли е? Да вземем също като база, цената на газта и бензин А92 в момента, както и един базов разход за Хънтър-а (надявам се, не излюзорен) от 12л./100км.

            Всичко това в ексел-а показва, че инсталацията се изплаща точно за 20.000км.

            Забележка: За да съм обективен, взимам и следните фактори в предвид:
            • В момента газта е почти два пъти по-евтина от А92/95. Това не винаги е така, а и Венци Петров е прав, че съотношението ще се променя все повече в полза на бензина. Но все пак това ще е тенденция, която ще се реализира за някакъв брой години (поне 2), или греша?
            • Чел съм за руски газов инцекцион (ГИГ3 или нещо подобно), за които отзивите бяха доста добри и е на цена дори под 1000лв. (актуалността на тази информация е от преди 18 месеца)
            • Сигурни ли сте, че с по-евтина уредба (500-700лв.) нещата са обречени на неуспех?


            Като вземем тези фактори в предвид и заложим по-голям буфер -> в крайна сметка все за 35-40.000 км. газовата инсталация се изплаща. Което при нормална употреба/ пробег си е максимум 2 години (аз правя по около 30.000км. на година). Тоест инвестицията се възвръща за 2 години, и ако човек възнамерява да си ползва Хънтъра години наред -> аз виждам предимно положителните страни от използването на газ.

            Все пак, тъй като темата е актуална и за мен, ще бъде интересно да чуя и Вашите аргументи 'за' и 'против'..

            Коментар


            • #7
              За мен лично основният "против" довод е размера и монтажа на Тубата, отива ти багажника и дори да сгънеш след това седалката вече големи предмети не могат да влязат
              А колкото и да е смешно "за" е че имам резерва един резервуар бензин

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от alex_markov
                За мен лично основният "против" довод е размера и монтажа на Тубата, отива ти багажника и дори да сгънеш след това седалката вече големи предмети не могат да влязат...
                Да, съгласен съм. Но в случая :
                • Можеш да поставиш от онези "тънките" бутилки, мисля, че ги наричаха пури. Дори може да се помисли за опция за монтаж под задната седалка..
                • Дори и с такава "пура" или друга по-малка бутилка отзад, ще имаш запаз от ~35литра пропан/бутан, което би трябвало да ти стигне поне за 250км.


                Съзнавам, че и при тези варианти са налице неудобства, но в крайна сметка всяко едно решение, дори базиращо се на добри доводи не минава без компромиси..

                Все пак, очаквам още доводи "против" газта..

                Коментар


                • #9
                  хората са го измислили отдавна! - ДИЗЕЛ /не ти трябва газова бутилка, нито се притесняваш за "резервата"/

                  за съжаление това откритие не е стигнало до Русия...
                  дори в "развиващи" се страни като Колумбия и Венецуела /имат и петролни залежи даже/ искат дизел... Затова и са се хванали руснаците да слагат полски дизели... ама са "малко" демоде от 2.5л 85 коня
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #10
                    Яро, Бъркаш много за обема на бутилките!
                    По спецификация бутилката се пълни Максимално до 80% от обема (с цел безопасност) НО повечето пистолети (да не се бърка с оръжие) откачат далеч по-рано. Тоест аз като имах 60литрова бутилка пълнех най-много 40-45литра, сметни си една тънка бутилка с обем 30-40литра ще събира 20-25, а при разход извън пътя 10-20литра (в зависимост от калта може и нагоре) мобилността ти пада до около 100км. пак ще харчиш бензин
                    Друг аргумент срещу газта (не съм противник, просто казвам какво знам) на мен ми "изсъхна" клапана на празен ход (бензина го бил-бил смазвал а газта не ) и зпочна да "запецва" което хич не е приятно (колата гасне или пък реве) може пък само при мен да е било проблем?

                    Коментар


                    • #11
                      Сашо, само да поясня - имах предвид, че ~35л. побира 40-литрова бутилка. Да, в идеалния случай, побира 80%, което за 40-литрова бутилка е около 32литра. Съгласен съм, че за офроуд тези 30литра ще ги глътне за нула време, но тук се разминаваме, а именно :

                      Какво пречи големия пробег (на асвалт) да го правиш на газ, пък ако се завреш в яката кал събота и неделя (и то не всяка събота и неделя) - ръчкай на бензин. Все пак, ти не изминаваш 20-30 хиляди км. годишно само в кал, нали? При все, че и човека каза, че Хънтъра ще се използва предимно на асвалт..

                      Да, и аз съм го чувал това за "изсъхването". Не знам дали е удачен примера с моята моно инжекция и изминати 110.000км. (от които 95% със сигурност на газ), но и досега нямам проблеми и на газ и на бензин.. Може би чист късмет, кой знае..

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Yaro
                        Какво пречи големия пробег (на асвалт) да го правиш на газ, пък ако се завреш в яката кал събота и неделя (и то не всяка събота и неделя) - ръчкай на бензин...
                        а центровката за газ и за бензин не е ли различна? като го нагласиш да върви добре на газ, на бензин няма да е толкова добре и обратно...
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #13
                          LJ73, Това се решава с добавката към газовата уредба която струва около 400-500лева (поне толкова струваше когато аз си я слагах) за връзка с Ламбда Сондата и компютъра на инжекциона така той си регулира параметрите според горивото газ/бензин (или поне така си мисля)

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от LJ73
                            а центровката за газ и за бензин не е ли различна? като го нагласиш да върви добре на газ, на бензин няма да е толкова добре и обратно...

                            Ти говориш за класическия set-up на таксиджийските Опел Кадет-и. Ако монтаж и центровка с нормална газова уредба (500-700лв.) е направен грамотно - не би трябвало да има проблеми при работата и на двете, като най-вероятно ще има малко по-тромав вървеж на газ, предимно при ускорение, не и при максимална скорост. Ако се монтира газов инжекцион, за който стана дума по-горе, според документация и мнения на пробвали, ще върви еднакво на бензин и на газ.

                            Коментар


                            • #15
                              Руската АГУ ГИГ наистина си струва парите (последните ми спомени са за мъничко над 1000 лв.), трябва да се има предвид, че това е първата в света система, която вместо стандартния изпарител използва един вид нагревател или е от т.нар. секвенциален тип.
                              Системата е давала много добри показатели (лично съм тествал автомобили с такова АГУ), като същевременно е изключително проста като монтаж.
                              Човекът, който внася и монтира ГИГ е много свестен и си разбира от работата. Който се интересува, нека ми прати лично съобщение, защото не искам да правя явна реклама.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X