Привет
тук искам да обърна внимание на семейния ни Дефендър който се превърна в една доста добра машина благодарение на часове труд , с помощта на Крис от Wildrovers . Целта на подобренията е аматьорски офроуд, не сме по състезанията.
Първо базата - ТД5 закупен от Мото Фое през 2005г, прекарващ 90% от времето си там за където е създаден - извън пътя. Късата база и добрия просвет дават добри възможности за нормално придвижване по пресечен терен, но липсата на сцепление и наличието на блокаж само на централния диференциал ограничават възможностите на автомобила.
Време бе за лифт, по сериозни гуми с джанти , обтяжки, външна клетка, хубава предна броня, нова лебедка.
Първоначалните насоки бяха към Scorpion Racing Extreme Kit - но не би защото фалираха.
Крис от Wildrovers предложи друг кит - QT , доста комплектен , който включваше - 5 инчов лифт, полиуретанови тампони навсякъде, нови корегирамни предни рамена за моста,
нови спирачни маркучи, обтяжки против клони - неръждаеми елементи за такелаж на яхти, външна клетка от Safety Devices - много добра изработка, доста трудна за монтаж, но си заслужава парите определено, МАГ джанти с БФ Г гуми с размер 265/75/16, диф гардове пак от QT .
Засега сме супер доволни , сериозните предизвикателства ще опиша след следващата неделя , когато наистина тестваме сериозно оборудването .
Тук искам да изразя своята благодарност на Ник и Крис , които изтърпяха нашите приумици, и прищявки. Крис има много добра база за сервис и подготовка на Ровъри, както и доста знания в областта на офроуда. В най скоро време ще взема и курс при него за управление по екстрмен терен .
тук искам да обърна внимание на семейния ни Дефендър който се превърна в една доста добра машина благодарение на часове труд , с помощта на Крис от Wildrovers . Целта на подобренията е аматьорски офроуд, не сме по състезанията.
Първо базата - ТД5 закупен от Мото Фое през 2005г, прекарващ 90% от времето си там за където е създаден - извън пътя. Късата база и добрия просвет дават добри възможности за нормално придвижване по пресечен терен, но липсата на сцепление и наличието на блокаж само на централния диференциал ограничават възможностите на автомобила.
Време бе за лифт, по сериозни гуми с джанти , обтяжки, външна клетка, хубава предна броня, нова лебедка.
Първоначалните насоки бяха към Scorpion Racing Extreme Kit - но не би защото фалираха.
Крис от Wildrovers предложи друг кит - QT , доста комплектен , който включваше - 5 инчов лифт, полиуретанови тампони навсякъде, нови корегирамни предни рамена за моста,
нови спирачни маркучи, обтяжки против клони - неръждаеми елементи за такелаж на яхти, външна клетка от Safety Devices - много добра изработка, доста трудна за монтаж, но си заслужава парите определено, МАГ джанти с БФ Г гуми с размер 265/75/16, диф гардове пак от QT .
Засега сме супер доволни , сериозните предизвикателства ще опиша след следващата неделя , когато наистина тестваме сериозно оборудването .
Тук искам да изразя своята благодарност на Ник и Крис , които изтърпяха нашите приумици, и прищявки. Крис има много добра база за сервис и подготовка на Ровъри, както и доста знания в областта на офроуда. В най скоро време ще взема и курс при него за управление по екстрмен терен .
Коментар