Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с тракерчето (шумове в трансмисията)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с тракерчето (шумове в трансмисията)

    Абе момчета, и аз имам едно проблемче с тракерчето ама все не ми остава време да го закарам на сервиз . Става въпрос за следното : значи при заключени хъбове само на задно при скорост около 30-40 км / ч. изведнъж почва един ужасен шум все едно нещо се върти без лагер тръба в тръба или нещо подобно, казвам изведнъж почва, не е постепенно усилващо се освен това понякога като слизам от висок бурдюр на задна някъде от предните полуоски се чува щрак - удар на метал в метал . Сега наскоро почна да ми го прави и при включено 4х4 иначе работи, оре здраво ама направо ме е страх да карам така, надявам се тия дни да ми остане време да отида до сервиз сузуки ама все пак ако знам нещо повече за проблема ще е по добре .
    Най-добрия реглаж на преден и заден мост

  • #2
    значи при заключени хъбове само на задно
    Я обясни по-точно,моля.Хъбовете ръчни ли са?Тогава може да са заключени да си само на задно.Но предните колела ще въртят диф-а и кардана и би трябвало да тежи(не съм пробвал още,но ми предстои да слагам такива хъбове).Това тракане къде е.Отпред в диф-а или отдолу-раздатката?
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      РЕ:

      Благодаря за въпроса, радвам се че има внимание по темата ми която пускам вече 2ри път и ето отговарям веднага :
      Значи хъбовете са ръчни, стърженето ( не точно стържене ами все едно някво желязо се върти в тръба без лагер ) и тракането се чува някъде около хъбовете и по скоро в левия или по малко вероятно в диф-а не съм сигурен но със сигурност не е от към раздатката или по назад .


      Между другото това включване и изключване вече почва да ме изнервя и на твое място не бих слагал ръчни ако имам друга възможност
      Най-добрия реглаж на преден и заден мост

      Коментар


      • #4
        Интерес към темата има обаче се съмнявам че някои ще каже диагноза по телефона. Дори в сервиза могат да минат направо на лапаротомия. Демек даи да му разпорим корема да видим кво има вътре.

        Коментар


        • #5
          РЕ:

          Тц тц ... надявах се и друг да го е имал този проблем, много стандартно ми звучи деба ....
          Най-добрия реглаж на преден и заден мост

          Коментар


          • #6
            ( не точно стържене ами все едно някво желязо се върти в тръба без лагер )
            По ''телефона'':Лагер на главина
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • #7
              РЕ:

              Само при "lock"-нати хъбове
              Най-добрия реглаж на преден и заден мост

              Коментар


              • #8
                Re: РЕ:

                Първоначално публикуван от v0id
                Само при "lock"-нати хъбове
                Аха,ама това може де е навсякъде по системата(хъб,каре,полуоска,диф,кардан...).А нещо отляво-отдясно?Или само ''отпред''...
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • #9
                  РЕ:

                  Ами мисля че е отляво ама не съм сигурен ... със сигурност външно няма нищо нередно, оглеждал съм го лично доста обстойно, предполагам че това изключва кардан и каре, остава полуоска и хъб. ? Правилно ли разсъждавам или да почнем отначало ????
                  Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                  Коментар


                  • #10
                    Вътре има един иглен лагер ...... между карето и оста ...

                    Честито ....!!
                    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                    Коментар


                    • #11
                      РЕ;

                      Какво значи това ? Скъп ли е ?
                      Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                      Коментар


                      • #12
                        Извади хъбовете и пробвай така макар,че на мен ми звучи на иглен лагер.После виж от коя страна ти е предния диф.мисля,че беше отляво ---- вдигай предницата и върти гумите /ръчно/

                        Коментар


                        • #13
                          РЕ:

                          Здравейте, днес прекарах около 5 часа в сервиз сузуки и в крайна сметка не съм сигурен какъв е проблема . Извадихме и гресирахме хъбовете проблема си остана, при извадени хъбове няма стържене .
                          От сервиза казаха че най вероятно е лагер на главина но не са сигурни ... вие какво мислите ?
                          Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                          Коментар


                          • #14
                            Ако е лагер на главината той ще стърже и при изключени хъбове.Виж в този диференциал има ли масло няма ли.
                            Румен Николов

                            0888 358 572

                            Коментар


                            • #15
                              Тоя лагер дето КарТест каза проверихте ли го.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X