След 120 часа и 3300 км пробег на КТМ ХС WR, реших да му полекувам детските болести.
То, комай май става въпрос основно за проблема "загряване-датчик-вентилатор-акумулатор".
1. Отстраняване на проблема с датчика за температурата, включващ вентилатора - според (х)американските събратя датчик от BMW 1994 година еди-кой си двигател става перфектно. Този въпрос е решен от колегата Андрей от клуба. Чакам само да ми каже кой магазин на "Симеон" има този датчик от 14 лв.
2. Конструкторското бюро на КТМ реагира с 2 "доработки" - нова перка на водна помпа и нов "статор" за по-голям зареждащ ток.
Първия кит, лекуващ "бъга" с водната помпа излезе от завода на 14 септември и директно пристигна при мен, по заявка от преди 2 месеца.
Днес за 10 минути приключи смяната. "Статора" още чакам да го произведат...
Та да се върна на новата помпа:
Това пристигна по "Еконт" вчера.
Така изглеждаше преди смяната.
Вече са свалени 4-те болта и капака.
Гайката на старата перка е солидно оригинално намазана със "стопер".
Сваляме перката, под нея има една шайба.
Двете перки, може да сравните доста лесно коя е "по-мощната".
Новата отива на мястото си.
Двете хартиени гарнитурки(старата и новата), намазани със силикон, се поставят от двете страни на оранжевия "повдигач".
Гайката със стопер е пак на мястото си.
Затягаме с динамометричен ключ с усилие от 10 NM.
Така изглежда крайния резултат.
Очаквайте продължение с новия датчик и новия статор...като стнигнат до мен.
Тази събота и неделя ще проверя как действа новата перка.
То, комай май става въпрос основно за проблема "загряване-датчик-вентилатор-акумулатор".
1. Отстраняване на проблема с датчика за температурата, включващ вентилатора - според (х)американските събратя датчик от BMW 1994 година еди-кой си двигател става перфектно. Този въпрос е решен от колегата Андрей от клуба. Чакам само да ми каже кой магазин на "Симеон" има този датчик от 14 лв.
2. Конструкторското бюро на КТМ реагира с 2 "доработки" - нова перка на водна помпа и нов "статор" за по-голям зареждащ ток.
Първия кит, лекуващ "бъга" с водната помпа излезе от завода на 14 септември и директно пристигна при мен, по заявка от преди 2 месеца.
Днес за 10 минути приключи смяната. "Статора" още чакам да го произведат...
Та да се върна на новата помпа:
Това пристигна по "Еконт" вчера.
Така изглеждаше преди смяната.
Вече са свалени 4-те болта и капака.
Гайката на старата перка е солидно оригинално намазана със "стопер".
Сваляме перката, под нея има една шайба.
Двете перки, може да сравните доста лесно коя е "по-мощната".
Новата отива на мястото си.
Двете хартиени гарнитурки(старата и новата), намазани със силикон, се поставят от двете страни на оранжевия "повдигач".
Гайката със стопер е пак на мястото си.
Затягаме с динамометричен ключ с усилие от 10 NM.
Така изглежда крайния резултат.
Очаквайте продължение с новия датчик и новия статор...като стнигнат до мен.
Тази събота и неделя ще проверя как действа новата перка.
Коментар