Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

    Първо за гумите.
    Toyo Open Country M/T 35X12.50R17LT 125Q E/10
    на джанти Dick Cepek DC-1 Black 17x9 Backspacing 4.5"
    Впечатлен съм колко тиха може да е една кална гума.

    За окачването този път се доверихме изцяло на Teraflex.
    3" лифт кит плюс преден кардан и предна напречна щанга.
    По монтажа почти никакви проблеми. Ама "почти" никога не е като без хич.
    При пълно разгъване на предното окачване, кардана щеше да удари защитата на скоростната кутия. Наложи се малко клъцни-срежи.
    Другия проблемен момент бяха удължителите на предните противоудърни тампони. Когато моста е долу, пружината упорито се мъчеше да ги извади от чашките. А при артикулации моста щеше да се спира в тях под много голям ъгъл и пак щеше да ги бута на вадене. Затова предпочетохме по-изпитания вариант с подложки под бъмпстоповете.

    Пускам малко хаотични снимки че каталясах. Ако някой иска да прави нещо подобно може да пита конкретно.
    Очаквам собственика да снима ходовете. Тая кола със заводско окачване качва едната гума на варела. С увеличени ходове мен ме е страх да я вдигам.
    Пробвах я само как скача. Е скача си. И се приземява перфектно.










































  • #2
    До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

    Голям красавец поздравления...
    само да питам, защо амовете нямат моншони ?
    биалетките оригинални ли са ? Питам защото ст. щанга ми се види много наклонена на долу....
    LZ1RED

    Коментар


    • #3
      До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

      Първоначално публикуван от redair Преглед на мнение
      Голям красавец поздравления...
      само да питам, защо амовете нямат моншони ?
      биалетките оригинални ли са ? Питам защото ст. щанга ми се види много наклонена на долу....
      Пробите се правят без маншони.
      Биалетите са оригинални за 76мм лифт.
      Имат и дисконекти, но не са монтирани, защото на Рубикона предната стабилизираща щанга се откача с копче.

      Коментар


      • #4
        До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
        Пробите се правят без маншони.
        Биалетите са оригинални за 76мм лифт.
        Имат и дисконекти, но не са монтирани, защото на Рубикона предната стабилизираща щанга се откача с копче.
        Тоя номер с копчето го знам и много завиждам
        LZ1RED

        Коментар


        • #5
          До: FOX срещу KING

          Много добре си го направил.
          Каква марка е кардана?

          Коментар


          • #6
            До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

            Кардана е Teraflex. Предните кардани на Рубикон, Сахара и Спорт са еднакви.
            Кардана е от бензинов Вранглер и е дълаг 37". На око е по-къс с 2" от колкото трябва да е на дизеловите но в америка VM-ския 2.8 коман-рейл се предлага само с военната версия на JK която се води J8, а кардан за такъв няма.
            В момента при 3" лифт препокриването на шлиците на телескопа е 60мм.
            Според мен ще издържат 460-те нютонметра от двигателя.

            Коментар


            • #7
              До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

              Eee няма такъв Jeep много е отворен и лови окото от 3 км.,
              пу пу ще го сънувам тази вечер,
              ей кога и ние ще караме такива Jeep - ове,

              kinex направо да те взимат в USA завода Jeep да им покажеш брат ми кво е американски Брабус.
              Изумен съм от Wrangler-a , снимките ги слагам на десктопа...
              На тоя пич от Карлово направо му завиждам вече...
              Той от каде си го е купил внос или...

              Коментар


              • #8
                До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

                Това, че е дълга база не намалява ли проходимостта като цяло за модела.
                Най ме е страх от хора без мечти...

                Коментар


                • #9
                  До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

                  Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                  Това, че е дълга база не намалява ли проходимостта като цяло за модела.
                  Проходимостта е относително понятие...
                  Ако го сравняваш с къс рубикон със същите гуми и окачване в някой случаи дългата база ще е минус. Но ако го сравняваш с други марки дълги бази...
                  Резултата ще е впечатляващ.
                  LZ1RED

                  Коментар


                  • #10
                    До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

                    Сравнението разбира се е с къс рубикон със същите гуми и окачване.
                    Най ме е страх от хора без мечти...

                    Коментар


                    • #11
                      До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

                      Първоначално публикуван от Sapfir Преглед на мнение
                      Eee няма такъв Jeep много е отворен и лови окото от 3 км.,
                      пу пу ще го сънувам тази вечер,
                      ей кога и ние ще караме такива Jeep - ове,

                      kinex направо да те взимат в USA завода Jeep да им покажеш брат ми кво е американски Брабус.
                      Изумен съм от Wrangler-a , снимките ги слагам на десктопа...
                      На тоя пич от Карлово направо му завиждам вече...
                      Той от каде си го е купил внос или...
                      Kарлово май са с РВ номера, това е Кърджали
                      Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                      Това, че е дълга база не намалява ли проходимостта като цяло за модела.
                      зависи от терена
                      Има по-голяма вероятност да застане по корем, ама с тези ходове и откачане на щангата, блокажи и височина ми се струва доста трудно занятие

                      Коментар


                      • #12
                        До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

                        Абе проходимостта на дългата база Вранглер може и да е една идея по-лоша, ама за сметка на това возията и стабилността по курса са несравнимо по-добри - двувратия Вранглер иначе е много готин и минава отвсякъде, но по отношение на возията има доста какво да се желае. Карал съм ги и двата, през два последователни уикенда, и дългия много повече ме изкефи. Да не говорим, че късия практически няма багажник Иначе е звярррррррррррррр

                        Ей така го взех от БалкОн Стар



                        После го поокалях





                        И така им го върнах в понеделник

                        ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                        Volvo XC90 D5 Executive '12
                        Volvo XC60 D5 Summum '11
                        Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                        Коментар


                        • #13
                          До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

                          Първоначално публикуван от Sapfir Преглед на мнение
                          На тоя пич от Карлово направо му завиждам вече...
                          Той от каде си го е купил внос или...
                          Регистрацията не е от Карлово а от Калифорния.
                          Джипа е купен нов от Австрия. Балканстар имат някакви затруднения при продажбата на Рубикон които не са ми много ясни. За сметка на това се грижат за гаранционното обслужване, което трябва да отбележа е на изключително високо ниво. Тия хора сменят детайли с износване над 20%, направо не е за вярване. Последно смениха кормилен демпфер, дето толкова бой е ял че няма демпфер на света който може да го понесе.


                          Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                          Това, че е дълга база не намалява ли проходимостта като цяло за модела.
                          Намаля проходимоста конкретно. На някое "остовче" например може да легне на раздатка, или при маневри между дърветата.
                          Като цяло обаче се държи по-добре от късата база. По-стабен е на изкачване и спускане. По-добре "обкрачва" препядствията. На висока скорост също е по-стабилен. Направо гълта бабуните.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            ... Toyo Open Country M/T 35X12.50R17LT 125Q E/10
                            ...
                            Впечатлен съм колко тиха може да е една кална гума.
                            Ако/когато можеш, дай малко впечатления от представянето на тази гума, че изглежда интересно.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Вранглер JK Рубикон с 35-ци.

                              Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение



                              Тази снима като я видя и направо тръпки ме побиват. Ето и в момента настръхнах.
                              Заводското окачване е така проектирано че за 4см трябва да абсорбира енергията от неравностите. При повечето окачвания, дори на леките коли, само хода на ограничителния тампон е повече.
                              Предполагам са търсили добро пътно поведение на асфалт, защото в интерес на истината на равно джипа е стабилен и вози стегнато, даже по-скоро клони към комфортно. На пресечен терен, обаче, направо блъска на разковаване.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X