Първо за гумите.
Toyo Open Country M/T 35X12.50R17LT 125Q E/10
на джанти Dick Cepek DC-1 Black 17x9 Backspacing 4.5"
Впечатлен съм колко тиха може да е една кална гума.
За окачването този път се доверихме изцяло на Teraflex.
3" лифт кит плюс преден кардан и предна напречна щанга.
По монтажа почти никакви проблеми. Ама "почти" никога не е като без хич.
При пълно разгъване на предното окачване, кардана щеше да удари защитата на скоростната кутия. Наложи се малко клъцни-срежи.
Другия проблемен момент бяха удължителите на предните противоудърни тампони. Когато моста е долу, пружината упорито се мъчеше да ги извади от чашките. А при артикулации моста щеше да се спира в тях под много голям ъгъл и пак щеше да ги бута на вадене. Затова предпочетохме по-изпитания вариант с подложки под бъмпстоповете.
Пускам малко хаотични снимки че каталясах. Ако някой иска да прави нещо подобно може да пита конкретно.
Очаквам собственика да снима ходовете. Тая кола със заводско окачване качва едната гума на варела. С увеличени ходове мен ме е страх да я вдигам.
Пробвах я само как скача. Е скача си. И се приземява перфектно.
Toyo Open Country M/T 35X12.50R17LT 125Q E/10
на джанти Dick Cepek DC-1 Black 17x9 Backspacing 4.5"
Впечатлен съм колко тиха може да е една кална гума.
За окачването този път се доверихме изцяло на Teraflex.
3" лифт кит плюс преден кардан и предна напречна щанга.
По монтажа почти никакви проблеми. Ама "почти" никога не е като без хич.
При пълно разгъване на предното окачване, кардана щеше да удари защитата на скоростната кутия. Наложи се малко клъцни-срежи.
Другия проблемен момент бяха удължителите на предните противоудърни тампони. Когато моста е долу, пружината упорито се мъчеше да ги извади от чашките. А при артикулации моста щеше да се спира в тях под много голям ъгъл и пак щеше да ги бута на вадене. Затова предпочетохме по-изпитания вариант с подложки под бъмпстоповете.
Пускам малко хаотични снимки че каталясах. Ако някой иска да прави нещо подобно може да пита конкретно.
Очаквам собственика да снима ходовете. Тая кола със заводско окачване качва едната гума на варела. С увеличени ходове мен ме е страх да я вдигам.
Пробвах я само как скача. Е скача си. И се приземява перфектно.
Коментар