Тук в тази тема ще споделя с вас преправянето на моя клх250 в клх 300.
Решаваш, че ще извършиш процедурата, но се питаш как се прави какво се копува от къде и колко струва.
Моята идея първоначално бе само да сменя бутало но ЖороХР600 ми пусна мухата да престържа мотора а на мен толкова ми и трябваше
И така започна едно търсене на информация по чуждестранни сайтове.
На кратко информацията е следната.
За модификацията са ви нужни бутало и нова риза.
Моделите 250 и 300 споделят огромен процент от частите си. Главата е еднаква коляновия вал, скоростите, окачването рамата и електрониката също са идентични. Биелата на 300 предполагам е по-здравичка, но и старата ще удържи на допълнителното натоварване. Аз съм я сменил миналия сезон с спортна на ProX.
Друг евентуален проблем може да се окаже някаква ос от скоростите на моделите преди 97-ма година. При тези модели оста има някакви канали за масло които я отслабвали но дефект е малко вероятен, би се проявил при вече тръгнали скорости.
До тук добре сега как да намерим частите и колко струват.
Тук пак Жоро ми помогна със сайт в който намерих всичко необходимо
а той е : http://www.denniskirk.com/ в него лесно ще се оправите и ще намерите нужното. Да ама кой ще ги достави
Е добре, че е форума
И колегата ММ бе така добър да помогне е да уреди доставката за което пак му благодаря.
Друг проблем се оказва гарнитурата за главата. Не се знае дали тази от 300 ще пасне на престъргания цилиндър на 250 и на никой не му се рискува да дава пари на вятъра, затова се прави нова гарнитута от мед като се взима дебелината на старата гарнитура.
За сега толкова като информация. Когато пристигнат частите ще ви информирам за всяко действие и с снимков материал но до тогава и аз ще чакам
Решаваш, че ще извършиш процедурата, но се питаш как се прави какво се копува от къде и колко струва.
Моята идея първоначално бе само да сменя бутало но ЖороХР600 ми пусна мухата да престържа мотора а на мен толкова ми и трябваше

И така започна едно търсене на информация по чуждестранни сайтове.
На кратко информацията е следната.
За модификацията са ви нужни бутало и нова риза.
Моделите 250 и 300 споделят огромен процент от частите си. Главата е еднаква коляновия вал, скоростите, окачването рамата и електрониката също са идентични. Биелата на 300 предполагам е по-здравичка, но и старата ще удържи на допълнителното натоварване. Аз съм я сменил миналия сезон с спортна на ProX.
Друг евентуален проблем може да се окаже някаква ос от скоростите на моделите преди 97-ма година. При тези модели оста има някакви канали за масло които я отслабвали но дефект е малко вероятен, би се проявил при вече тръгнали скорости.
До тук добре сега как да намерим частите и колко струват.
Тук пак Жоро ми помогна със сайт в който намерих всичко необходимо
а той е : http://www.denniskirk.com/ в него лесно ще се оправите и ще намерите нужното. Да ама кой ще ги достави


Друг проблем се оказва гарнитурата за главата. Не се знае дали тази от 300 ще пасне на престъргания цилиндър на 250 и на никой не му се рискува да дава пари на вятъра, затова се прави нова гарнитута от мед като се взима дебелината на старата гарнитура.
За сега толкова като информация. Когато пристигнат частите ще ви информирам за всяко действие и с снимков материал но до тогава и аз ще чакам

Коментар