Здравейте,
Най-накрая, след дълго мислене и разпитване реших и го взех
Машината е наистина уникална комплектация, била е страхотен автомобил и ще бъде още по-страхотен, живот и здраве!
4.2 атмосферен дизел с долен разпределителен вал, ръчна скоростна кутия, карданна лебедка, климатик и никакви други излишни за мен екстри. По стечение на обстоятелствата колата попада в България почти нова и след това съдбата й е явно тежка. Във всеки случай съм щастлив да притежавам този автомобил и се надявам да ми стигнат силите да го направя както заслужава!
Първите впечатления са за изключителен въртящ момент в ниските обороти и по-слабо представяне в средни и високи. Този проблем се лекува лесно с турбина, която ми е в списъка, но за по-натам. За лебедката не остана време за повече тестове, видяхме само че работи. Другите детайли ще споделям с течение на ремонтите и допълнителните подобрения.
Надявам се, че Голди ще пусне повечко снимки от първите минути!
Поздрави!
Най-накрая, след дълго мислене и разпитване реших и го взех
Машината е наистина уникална комплектация, била е страхотен автомобил и ще бъде още по-страхотен, живот и здраве!
4.2 атмосферен дизел с долен разпределителен вал, ръчна скоростна кутия, карданна лебедка, климатик и никакви други излишни за мен екстри. По стечение на обстоятелствата колата попада в България почти нова и след това съдбата й е явно тежка. Във всеки случай съм щастлив да притежавам този автомобил и се надявам да ми стигнат силите да го направя както заслужава!
Първите впечатления са за изключителен въртящ момент в ниските обороти и по-слабо представяне в средни и високи. Този проблем се лекува лесно с турбина, която ми е в списъка, но за по-натам. За лебедката не остана време за повече тестове, видяхме само че работи. Другите детайли ще споделям с течение на ремонтите и допълнителните подобрения.
Надявам се, че Голди ще пусне повечко снимки от първите минути!
Поздрави!
Коментар