След като се похвалих с новата придобивка, труда по нея не е спирал да кипи. Всяко свободно време съм я от горе, я от долу.
Ето я красавицата:
Относно мисията... да отиде до там на където я подкарам и да се върне. Надявам се дистанциите да станат 5 цифрени в километри.
За целта обаче си трябват мнгого труд, търпение и не на последно място парички...
За да пестим от самото начало се сдобихме с това:
Газта не и беше чужда, даже инсталацията дойде насипна заедно с колата. Наложи се смяна на изпарител, бутилка, малко тунинг на плочката и работата заспа. На първо четене 17/100 смесен разход ми се струва съвсем разумен, имайки предвид че свещи и въздушен филтър са за смяна. А те не са сменени защото филтъра се оказа труден за намиране( чакам го), а свещите чакат да се препипа главата (гумички, напасване клапани и т.н.).
Частите са поръчани и двигателя, кротко чака да заблести и замърка.
Отидох до магазина купих 2 литра Мотул 75w90 и лагнах да сменям маслото на раздатката. Да де ама нито ключ 23 е таман нито 24. Отложих я смяната с един ден, като междувременно минах през Юниор и взех подходящия инчов ключ.
На раздатката не и се вижда цвета.
След каратък оглед открих едина изядена резба на корпуса, която позоволяваше болта да превърта спокойно. Проблема беше отстанене лесно с помоща на гайка (добре че не беше глух отвора)
Болта разбира се беше подходящо скъсен след снимката.
Обаче има друг теч, който ме притеснява. Там където се събират ребрата на кутията и не мога да разбера точно от къде. Та смених маслото и оставих да го мисля друг път. Междувременно проверих и маслото на скоростите. Там нещата изглеждат перфектно.
Забелязах и едно интересно капаче на раздатката.
Ето я красавицата:
Относно мисията... да отиде до там на където я подкарам и да се върне. Надявам се дистанциите да станат 5 цифрени в километри.
За целта обаче си трябват мнгого труд, търпение и не на последно място парички...
За да пестим от самото начало се сдобихме с това:
Газта не и беше чужда, даже инсталацията дойде насипна заедно с колата. Наложи се смяна на изпарител, бутилка, малко тунинг на плочката и работата заспа. На първо четене 17/100 смесен разход ми се струва съвсем разумен, имайки предвид че свещи и въздушен филтър са за смяна. А те не са сменени защото филтъра се оказа труден за намиране( чакам го), а свещите чакат да се препипа главата (гумички, напасване клапани и т.н.).
Частите са поръчани и двигателя, кротко чака да заблести и замърка.
Отидох до магазина купих 2 литра Мотул 75w90 и лагнах да сменям маслото на раздатката. Да де ама нито ключ 23 е таман нито 24. Отложих я смяната с един ден, като междувременно минах през Юниор и взех подходящия инчов ключ.
На раздатката не и се вижда цвета.
След каратък оглед открих едина изядена резба на корпуса, която позоволяваше болта да превърта спокойно. Проблема беше отстанене лесно с помоща на гайка (добре че не беше глух отвора)
Болта разбира се беше подходящо скъсен след снимката.
Обаче има друг теч, който ме притеснява. Там където се събират ребрата на кутията и не мога да разбера точно от къде. Та смених маслото и оставих да го мисля друг път. Междувременно проверих и маслото на скоростите. Там нещата изглеждат перфектно.
Забелязах и едно интересно капаче на раздатката.
Коментар