Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой е по-добрият руски бензинов мотор за УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кой е по-добрият руски бензинов мотор за УАЗ

    Аз съм с руски термостат просто от 10ина броя го уцелих и държи 80 градуса,но глъхненето си го имаше.

    Днес я подкарах, Диксаните ми регулираха газта и въври идеално,а на бензин прекрасно както се казва -реже се идеално

    Но не съм се отказал да си направя последен експеримент с руски двигател,а именно да си купя мотор 24Д и с К151В да видим какво ще стане...въпреки че този вдигател в момента с който съм е перфектен;
    нов разпр.вал ; колянов ; ризи, бутала ,глава-всичко
    sigpic УАЗ-452

  • #2
    До: Проблем с карбуратор К151

    Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
    да си купя мотор 24Д и с...
    Малко извън темата, но...
    Защо си решил точно 24Д да си купиш...?!
    Това не е двигателят за УАЗ.
    Доста двигатели съм карал и то все хубави и запазени.
    От 2.45 литровите най-добър за УАЗа според мен си е 417 с фрезована глава. Тоя двигател няма аналог сред тая кубатура със силата си в ниските обороти. Дори 402 моторите са с по-слаби ниски.
    С 402 можеш да дръпнеш 417, но само на асвалт и хубав път. В гората из деретата на 402 и 24 предимствата им изчезват.
    Наистина го казвам от опит... В момента имаме бордова УАЗка с 417 фрезован мотор и К126, който смея да твърдя, че е Перфектен... еми уникална е машина от към вървене!
    Имаме и джип с 4026 мотор на 30 000км от магазин с К151 и той е уникален, върви много, обаче в ниските не е по-добър от 417...
    Тествам ги и двата постоянно на определени препядствия и терени.

    За мен класацията при 2,45л мотори за УАЗ е следната:

    1. 417
    2. 402
    3. 24

    За 2,9 литровите немога да се изкажа дали 421 на УМЗ или 410 на ЗМЗ е по-добър. Твърди се, че ЗМЗ бил с по-качествена сглобка, но кой е по-вървящ нямам наблюдения. Тук мисля че братя Петрови могат да се включат с опита, който имат с тези двигатели.


    п.п. Дали да не направим нова тема по този въпрос

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с карбуратор К151

      Добре де ,каква е разликата м/у примерно УМЗ 414 и 417 само главата ли?
      Ризи,бутала диаметри всичко отговаря,маховика е голям
      Аз съм с волгова глава и мисля всмукателните клапани като диаметър отговарят на 417,само изпускателните са по-малки
      Разпр.вал мисля че също е еднакъв,все пак и УМЗ414 е пригоден за мощност в ниските обороти.
      Отъкъде идва тази разлика в мощностите и вървежа, не мога да си го обясня,до преди една седмица бях и с К151В,само от по-големи изп. клапани ли да оказват толкова огромна разлика
      sigpic УАЗ-452

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с карбуратор К151

        Е за повечето е така
        Умз414 e с 24ков разпределителен и колянов вал, клапаните са 44мм всмукателен на 36мм изпускателен.
        Умз417 е с 24ков колянов вал, разпределителния си е 417 само на този модел (за първите 417 съм сигурен), калапаните са 47мм на 36мм изпускателните, което заедно с комбинация от този вал съпътства голямо пълнене в ниски до средни в цилиндрите и от там такъв вартящ монент в тези обороти според мен.

        Волгова глава ама коя?ЗМЗ 21 отговарят на УМЗ451 и УМЗ414 калапаните, на ЗМЗ24 на УМЗ417, на ЗМЗ402- УМЗ421.

        И на моя 417 има едно малко глъхнене (от богата смес защото съм настроил ускорителната помпа да хвърля повече )и не съм се мъчил да го настройвам пак, така ми харесва да има повече ряз, а разхода е по малък от на 24 и 402 според мен.
        Случайни хора УАЗ не карат

        Коментар


        • #5
          До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

          А защо нищо не казвате за ЗМЗ 409 ?
          И той е бензинов и руски ?
          Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
          NULLA TENACI INVIA EST VIA

          Коментар


          • #6
            До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

            Първоначално публикуван от Pursie Преглед на мнение
            А защо нищо не казвате за ЗМЗ 409 ?
            И той е бензинов и руски ?
            Защото коментираме най разпространените.
            Тези още не са на масово ползване при нас
            Случайни хора УАЗ не карат

            Коментар


            • #7
              До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

              Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
              Защото коментираме най разпространените.
              Тези още не са на масово ползване при нас
              В рамките на шегата, аз пък други не съм срещал.
              Сериозно, не бива да се забравят и инжекторните има двигатели. Моят понесе такъв тормоз от некадърната ( от моя страна ) подръжка и все още е на ход.
              Макар и да си има своите недостатъце.
              Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
              NULLA TENACI INVIA EST VIA

              Коментар


              • #8
                До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

                Аз това казах по-горе....
                Дадох моята класация от 2,45 литровите.
                Само с тях имам опит. Доста модификации съм тествал и на тази база имам лични заключения.
                За асвалт, за черни пътища и каране тип рали 402 е по-добрия, но за дерета и препядствия тип траял и товарна машина, която тегли сериозни товари 417 е по-добрия.

                409 предполагам, че е уникален мотор, дано някога имам удоволствието на джипа си да имам такъв.
                Пърси, сега е моментът да направиш съпоставка м/у 409 и 2,9 литровите карбураторни...

                Интересно ми е някой да сподели впечатления и да направи съпоставка на карбураторните УМЗ 421 и ЗМЗ 410

                Коментар


                • #9
                  До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

                  Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                  Интересно ми е някой да сподели впечатления и да направи съпоставка на карбураторните УМЗ 421 и ЗМЗ 410
                  И аз това чакам
                  Случайни хора УАЗ не карат

                  Коментар


                  • #10
                    До: Прилики и разлики между УМЗ и ЗМЗ

                    Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                    Главата и клапаните на 24 е различна от на 451. Колекторите са обли, карба е двукамерен. От тук идват разликите в мощността, които пък в крайна сметка не са супер фрапиращи при еднакво подготвени и читави двигатели. Това е според мен.
                    Имаме един 451М, който е почти нов, фрезовахме му главата, настроихме го перфектно и трябва да ви кажа, че върви уникално добре, а какви ниски има не е за приказване на 24 само може да се мечтае за такава сила на ниски.


                    Ако се монтира глава от 24 на 451 това е само един голям +
                    Но не знам това дали ще е успешна манипулация.
                    За гарнитурите и аз имам пример но е обратен на твоя - един 417(който е с еднакви отвори като на 24) дълги години караше с гарнитура от 21 с кръглите дупки и не умеша въобще независимо от несъответствието на дупките и размерите им.

                    Така че историята познава какви ли не кръстоски и "побългарявания" по тези двигатели
                    Аз съм качвал глава от 24 на двигател от 451 и още върви безпроблемно.Дори мога да кажа че е по-добра от 24-та,има по-добри ниски.Мотовилките са с еднаква дължина,руснаците не правят много различни неща.Ако използваш мотора за буханка е по-добре да има голям въртящ момент,иначе на джип му трябва по-пъргав мотор а той с тези двигатели няма как да се постигне.Мотовилките са половин метър,буталата тежат 100кг.и маховика е колкото воденично колело.Това ми е последния руски мотор който правя,щото съм го започнал.Цветан купи 3000-МБ ,за 600лв.и има 186кс. а аз ще стъпя скоро на тази цена и не е сигурно колко ще върви,щото 112-руски коне ,не знам колко от тях ще пасат по ливадите.Не ми пишете,за големия въртящ момент ,а се замислете защо Витарите ,вървят.-Щото имат пъргав мотор.Ако обикаляш само горите Уазковия е супер,но тия вечни течове,ималкия живот ме изнервят вече.Но това си е мое мнение за сега,не го натрапвам на никого.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Прилики и разлики между УМЗ и ЗМЗ

                      Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                      Не ми пишете,за големия въртящ момент ,а се замислете защо Витарите ,вървят.-Щото имат пъргав мотор.
                      Румене, кои витари вървят? С кой мотор?
                      Пример ми дай? На 31 съм в Самоков с джипа(дано мачка път ми не мине).
                      Намери ми една витара с обикновения стандартен мотор и ще се дърпам с нея. Където кажеш - и асвалт и наклон!

                      ....и малкия живот ме изнервят вече.
                      А ти с какво масло караш твоя руски двигател?
                      ОМВ, Кастрол, Шел, Тотал, Мобил, Арал, Мотул... Визкозитет какъв?
                      Минерално, полусинтетика, синтетика...?
                      На колко хиляди го сменяш?

                      Държа да ми отговориш точно ...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

                        За маслото си прав,никога не го карам с реномирани масла.Но едно време го карах с Диона супер,това беше най -доброто масло и пак ,не бях чул някой да го кара повече от 200 000км.(като и това не вярвам)В момента от 2-3г.го карам с Игъл щото такова докарват по-ефтино от градския транспорт.Иначе го сменям пролет и преди зимата.Но нали караш МБ-въобще няма база за сравнение.Колкото за Витарите-с какво искаш да се сравняваш,с 1.6мотор,твоя е 2.4.Аз знам къде му е силата на Уаза-в гората,а знам и къде му е слабоста в не -добрия мотор и недостатъчно пъргав.На Перфекното шаси,мостове и скорости и раздатка ,му куца мотора.Не оплювам Уаза или Газ-69 просто искам да стане още по-добър.Каква е тая остаряла ,американска концепция на 2.5-мотор ,да извадиш 80кс.,би трябвало да имаш поне 150 к.с и да се истрелваш на 2-3-та бавна,на големите наклони където не ти стига инерцията и започваш да буксуваш преди края на баира.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

                          Румене нещо ми се струва,че си се ядосал
                          Луд умора нема,само се поти!!!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

                            Нещо,ме тресеше,адреналина,когато го писах.Иначе и сега мисля същото като преди няколко часа,просто бих го написал с друг тон.Днес,рязах 2-дървета наклонени над една къща,и трябваше да стоя на 20м.известно време,а аз не обичам чак толкова височините,но имам отвратителен навик,да се обещая,за да дам кураж на някога и неговия проблем става мой и нямам много избор.И за това ако тона ми е обидил някой,да извинява,не е нарочно.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Кой е по-добрият руски бензинов мотор

                              Ха ха мене неможе да ме убидиш ти
                              Луд умора нема,само се поти!!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X