Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW R 1250 GS - ???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: BMW R 1250 GS - ???

    Първоначално публикуван от Shider Преглед на мнение
    И съвсем не съм убеден, че на кой да е двигател (дори на Африка), проектиран и настроен за определени условия, продължителната работа с доста по-нискооктанов бензин няма да му се отрази по някакъв начин...
    Шидер, тука спокойно можеш да се консултираш с твоя градски Любо с едноименното прозвище

    Принципно винаги може да се варира в определени, но не много широки граници. Тогава детонационния датчик е приказен за двигателя.

    Коментар


    • #32
      До: BMW R 1250 GS - ???

      Първоначално публикуван от go6o Преглед на мнение
      Тук е момента да питам , знае ли някой , при какво компресионно съотношение детонират най-разпространените бензини - 91 и 95 ???
      Теоретично отговора на въпроса ти зависи от много неща. Основно от темепература.


      Иначе в немския "бриф" на мотор като моя пише, че се кара с Normal, което там си е 91. В мануала също -
      87 pump octane (R+M)/2 or 91 or higher by the research method
      Степента на сгъстяване е 11,3:1


      А от Любо предпочитам при възможност да попивам информация/крада занаят/или както искате го наричайте... ама не съм му нито на километрите, нито на ремонтите, та да споря с него...
      Последно редактирано от Shider; 20-12-09, 22:09.
      SUZUKI V-STROM 1000
      Jeep Cherokee 2.5CRD
      TOYOTA PREVIA 2.4 'youngtimer
      о889 525 о74 - Владо

      Коментар


      • #33
        До: BMW R 1250 GS - ???

        Тя темата избяга далече от БМВ, да се намеся и аз
        Относно детонационният датчик - на ВАЗ 2110 - новата Лада, руснаците монтирали такъв сензор - нали е последно поколение инжекцион, а в Русия бензините ги сипват от кофи(на места), та да работи нормално. Да, ама не. Като я пуснали в продажба, заваляли оплаквания, че при каране по разбити пътища, мощността рязко спадала и двигателя прегрявал. Оказало се, че knock sensor-а възприема тряскането в дупките като детонация и праща грешни данни на компютъра
        Дано БМВ да са помислили върху този проблем, че ще е голям срам "адвенчър" мотор да не може да се кара по кофти пътища

        Коментар


        • #34
          До: BMW R 1250 GS - ???

          На мен не ми е известен никакъв начин за корекция на запалването, който да компенсира работата на двигател, със степан на сгъстяване от порядъка на 12, така, че да работи с бензин, с октаново число по ниско от 90 октана... Колко градуса трябва да е предварението на запалването, за да подаде искрата преди самовъзпламеняването на горивовъздушната смес, ако тя се самозапалва при степен на сгъстяване 9? Може би около 10 градуса... и как ще работи този двигател?!

          Може би, ако се увеличава горивната камера, като по този начин ще се намали степента на сгъстяване, но това е доста сложно и не става с електроника, пък била тя и от бъдещето...
          Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
          Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

          Коментар


          • #35
            До: BMW R 1250 GS - ???

            На Хонда Африка Туин степента на компресия е 9:1, което и позволява работа с много ниско октанови бензини, без никакви датчици. Не може да се каже, че работата на двигателя тогава е перфектна, но върви без проблеми.
            На БМВ R 1150 GS Адв степента на сгъстяване е 10,3:1, а на БМВ R 1200 GS Адв от 2008 година е 11:1, а на най-новият от 2010 год е 12:1.
            На най-новият КТМ 990 Адв степента на компресия е 11,5:1, но там има букса, която при ръчно изключване променя показателите на запалването, а не детонационен датчик.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • #36
              До: BMW R 1250 GS - ???

              Е то принципа е един и същ, но при едните е автоматично , въпроса са е че не може да се коригира толкова голямо сгъстяване, което води до детонации , само с корекция на запалването ...

              Коментар


              • #37
                От: До: BMW R 1250 GS - ???

                Този път май е истина:
                http://solomoto.es/articulo/12968083...e-bmw-ya-rueda
                Някой с испански?

                1. Двигател с водно охлаждане - всмукателна и изпускателна секция са горе и долу, а не опред и отзад
                2. Радиатор над телелевъра
                3. Главно предаване вече е отляво - за пръв път от както GS съществува - сега ще е като на К моделите.
                4. Ауспух отдясно
                5. Фейслифт....



                You'll never find out - I got no key hole....

                Коментар


                • #38
                  От: BMW R 1250 GS - ???

                  Spy Shot: 2012 Water-Cooled BMW R1200GS


                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2012-BMW-R1200GS-Spy2.jpg
Прегледи:2
Размер:66.9 КБ
ID:5303503Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2012-BMW-R1200GS-Spy1.jpg
Прегледи:2
Размер:65.5 КБ
ID:5303504

                  http://www.motorcycle-usa.com/616/10...W-R1200GS.aspx

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X