Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг Mercedes 290GD

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тунинг Mercedes 290GD

    Купих си такъв "танк" и искам да го тунинговам и реставрирам защото е в окаяно състояние (интериорно). Искам да му сложа ролбари с лебедки и прочее да заприлича на нещо хубаво и брутално. Главно ще го ползвам за ЛОВ но знаете че в много случаи лова си е половин офроуд . Ето снимки в оригиналния му вид сега:


    За лебедка съм се ориентирал към WARN, видях в ebay че има изгодни, ще излезе малко повече от цената на китайските в БГ.
    Решил съм да му сложа окачване (амортисьори и пружини) на TJM както и амортисьора отдолу който стабилизира джипа при неравности.

    За отпред този дизайн ми допадна, но приемам и съвети/забележки:


    Утре ще занеса голямото покривало за скоростния лост / блокажите на един майстор защото искам да го направи от рифел. Ще претапицирам седалките и корите на вратите с някаква здрава кожа (това което виждате на снимките са калъфки а под тях - трагедия).


    Както ви споменах по-горе, освен екстериор искам и да го направя маняшки и от вътре.

    Ако имате линкове към готови тунинговани г-класи ще е също много добре за да мога да си избера нещо по вкус..

    Всякакви съвети, забележки и т.н. са добре дошли, помогнете на неукия "офроудаджия"
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 09-01-08, 08:07. Причина: Невалидни линкове към снимки

  • #2
    честит да ти еама реставрирането не се ли прави на изоставени,занемарени или подобни коли а не такива които ги карат всекиден...

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от георги велев(g1994pk)
      честит да ти еама реставрирането не се ли прави на изоставени,занемарени или подобни коли а не такива които ги карат всекиден...
      Снимките които сложих са по-старички от времето когато е бил в Германия. Сега е по-зле, а и на снимките не могат да се видят повечето дефекти. Не ме разбирай погрешно, просто искам да се чувствам по-комфортно когато ходим на лов защото това няма да е състезателен джип.

      Коментар


      • #4
        Бронята е много добре
        Ако искаш да си по спокоен по камъните направи защита на всички агрегати отдоло.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от kinex
          Бронята е много добре
          Ако искаш да си по спокоен по камъните направи защита на всички агрегати отдоло.
          Рифел под диференциалите?

          Коментар


          • #6
            http://forum1.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=6023

            Тук има форуми за G-klas.И всичко което те вълнува е описано .Само парични знаци да имаш под ръка .
            Това дясното огледало да го изхвърлиш още тази вечер.
            Вземаш си едно от уаз 3160 което е АБСОЛЮТНО едно и също като мерцедесовото .Разликата е в цената 24 евро -срещу 6 /шест/ лева за руското.
            B+

            Коментар


            • #7
              Дифовете са достатъчно здрави и е неудобно и ненужно да се слага рифел. Монтажа на защита чрез болтовете на капака е опасен. Късат се.
              Виждал съм да ги обличат в транспортна лента 1см. Мисля че е добро решение. Така площа става по голяма и не потъва в калта а се плъзга. А гумата умекотява ударите на каманите.

              Добре е да свалиш предната защита малко под нивото на курмилните щанги.

              Коментар


              • #8
                Да не забравиш гуми и джанти!!!

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Явор(dorzi)
                  Да не забравиш гуми и джанти!!!
                  Това май му е последна грижа. Ама с тези гуми си мисля ,че и на лов не е ходил.Сега зимата.
                  B+

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от vokel
                    Първоначално публикуван от Явор(dorzi)
                    Да не забравиш гуми и джанти!!!
                    Това май му е последна грижа. Ама с тези гуми си мисля ,че и на лов не е ходил.Сега зимата.
                    Гледаш имаш G-klasa и ти, да ми кажеш къде да погледна снимки на готови тунинговани такива?

                    Също така и за интериорен тунинг нещо .. ?

                    Коментар


                    • #11
                      Само гледаи да не се издъниш с такива тясни гуми като на тва СОТаджийското щото в блатата потъва като стои та гледаи

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от kinex
                        Само гледаи да не се издъниш с такива тясни гуми като на тва СОТаджийското щото в блатата потъва като стои та гледаи
                        Аз пък мислех че по-тесните са по проходими?!
                        Дай съвет за гуми/джанти за кал/сняг в гората (и от двете по много) .. ?!

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от kinex
                          Само гледаи да не се издъниш с такива тясни гуми като на тва СОТаджийското щото в блатата потъва като стои та гледаи
                          235/80/16 е Федимата

                          Първоначално публикуван от kernel
                          [Аз пък мислех че по-тесните са по проходими?!
                          Дай съвет за гуми/джанти за кал/сняг в гората (и от двете по много) .. ?!
                          джанти за кал ........няма .
                          www.orc.de -тука е истината .Кеф ти лебедки ,джанти бодилифт,повдигане ,чрез амове,пружини ,сертифицирани спайсери и т.н .Там ще видиш и подготвени G-та ,щом те влече.
                          B+

                          Коментар


                          • #14
                            Re: Тунинг Mercedes 290GD

                            Първоначално публикуван от kernel
                            ...За лебедка съм се ориентирал към WORN, видях в ebay че има изгодни, ще излезе малко повече от цената на китайските в БГ. Решил съм да му сложа окачване (амортисьори и пружини) на KJM както и амортисьора отдолу който стабилизира джипа при неравности...
                            Здравейте kernel (хм, култов ник ), лебедката WARN се съмнявам, че ще Ви излезе на цената на китайските тук - при всички случаи съобразете максималното й натоварване спрямо теглото на джипа - умножавате теглото на Г-то по 1.5 или 1.8.

                            За окачване вероятно имате предвид TJM. Доколкото знам стандартно те не правят за G-Class, но най-добре да се произнесат официалните вносители. Но има и други алтернативи, например немското TrailMaster, вижте тази тема - Mercedes G 3.5 turbo diesel.

                            Ето няколко снимки с TrailMaster:



                            Коментар


                            • #15
                              Yaro, нека да си говорим на ТИ

                              Казваш че няма да излязат на цената на китайските (WARN-a), погледни тогава www.ebay.com цените, добави си транспор ако ще и 200$ и изчислявай ..

                              Интересно ми е за Trailmaster, преди време четох една тема TJM-Trailmaster общо взето разбрах че TJM са по-отвърдената марка но за това пък Trailmaster са по изгодни. Къде да се обадя да проверя за цени и време на доставката?

                              Също така, що за марка е това De Carbon? По принцип Рено ги вадят от завода с такива амортисьори .. А французи и здрава кола.. ДА ДА.
                              Видях уеба на kanex.bg , на изгодни цени са ако не друго...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X