Здравейте
Темата произлиза от тук.
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=62628
След последната разходка Джимнито влезе в бокса където мубяха направени няколко операции:
смяна ангренажен рамък и ролки
Смяна масла, двигател, ск. кутия, диферензиали
35 мм лифт с подложки на пружините и на амовете
Фланци на карданите
Ръчни хъбове от Явор , суперуинч
Преместване на предния номер
Малко снимки на лифта:
Днес го обрудвах с нови Инса турбо гуми 195/80/15. Гумите ги върти без усилие 100 - 120 си ги поддържа на извънградско. Искаше ми се по-големи, но имаха шарката на Кобрата а тя не ми е от любимите. И това е крайният резултат. След време следва лебетка, джак и др. екстри. За момента смятам че съм готов за разходки.
Поздрави
Иво
Темата произлиза от тук.
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=62628
След последната разходка Джимнито влезе в бокса където мубяха направени няколко операции:
смяна ангренажен рамък и ролки
Смяна масла, двигател, ск. кутия, диферензиали
35 мм лифт с подложки на пружините и на амовете
Фланци на карданите
Ръчни хъбове от Явор , суперуинч
Преместване на предния номер
Малко снимки на лифта:
Днес го обрудвах с нови Инса турбо гуми 195/80/15. Гумите ги върти без усилие 100 - 120 си ги поддържа на извънградско. Искаше ми се по-големи, но имаха шарката на Кобрата а тя не ми е от любимите. И това е крайният резултат. След време следва лебетка, джак и др. екстри. За момента смятам че съм готов за разходки.
Поздрави
Иво
Коментар