Аз ползвам такъв на Delta Instruments - София
Датчикът, който приема налягането е на Sensor Technics.
Според мен цифровият е по-добър в случая от аналоговия със стрелка, защото само с един поглед за десети от секундата в съзнанието ти се запечатва директно стойността, а не някакво положение на стрелка, което трябва после да преобрзуваш в стойност.
Видя го xatrak и му хареса за неговата Тойота. Пратих го аз да пита в Delta за цена и го бяха застреляли с цена над 500 кинта Все пак това е промишлен КИП с други изисквания и може би затова цената е солена.
Той си купи от магазин "Автомания"(ако не се лъжа) такъв тунинг Boostmeter за около 80 лева:
Супер - дупер тунинг аксесоар, обаче стърчи грозно на таблото и трудно се отчита стойността с тези светодиоди. А пък и "взима очите" на тъмно с ярката подсветка (синичка разбита се) и ярките светодиоди на стълбицата.
Решихме да направим комбинация от датчика към този уред и стандартен цифров LCD дисплей, волтметър в случая. Това е дисплея като название и вид:
В крайна сметка се получи това:
Отгоре е датчикът, който се оказа, че дава пропорционално на налягането напрежение, което ме улесни много, само дето 0V отговаря на -1 bar, защото буустметърът е предназначен и за бензинови двигатели, при които има и вакуум. Чрез стабилизиран делител на напрежение повдигнах common клемата на входа с 1V и показанията станаха 0 bar - 0V; 1bar - 1V и т.н. Калибрирах с еталонен манометър и готово.
Недостатъкът е... батерията, която виждате отдясно
Знах го и от преди, че измерваното и захранващото напрежение трябва да са галванично отделени едно от друго. Трябва да се прави DC-DC converter или да се кара с батерия
Датчикът, който приема налягането е на Sensor Technics.
Според мен цифровият е по-добър в случая от аналоговия със стрелка, защото само с един поглед за десети от секундата в съзнанието ти се запечатва директно стойността, а не някакво положение на стрелка, което трябва после да преобрзуваш в стойност.
Видя го xatrak и му хареса за неговата Тойота. Пратих го аз да пита в Delta за цена и го бяха застреляли с цена над 500 кинта Все пак това е промишлен КИП с други изисквания и може би затова цената е солена.
Той си купи от магазин "Автомания"(ако не се лъжа) такъв тунинг Boostmeter за около 80 лева:
Супер - дупер тунинг аксесоар, обаче стърчи грозно на таблото и трудно се отчита стойността с тези светодиоди. А пък и "взима очите" на тъмно с ярката подсветка (синичка разбита се) и ярките светодиоди на стълбицата.
Решихме да направим комбинация от датчика към този уред и стандартен цифров LCD дисплей, волтметър в случая. Това е дисплея като название и вид:
В крайна сметка се получи това:
Отгоре е датчикът, който се оказа, че дава пропорционално на налягането напрежение, което ме улесни много, само дето 0V отговаря на -1 bar, защото буустметърът е предназначен и за бензинови двигатели, при които има и вакуум. Чрез стабилизиран делител на напрежение повдигнах common клемата на входа с 1V и показанията станаха 0 bar - 0V; 1bar - 1V и т.н. Калибрирах с еталонен манометър и готово.
Недостатъкът е... батерията, която виждате отдясно
Знах го и от преди, че измерваното и захранващото напрежение трябва да са галванично отделени едно от друго. Трябва да се прави DC-DC converter или да се кара с батерия
Коментар