da da, много полезно, а от какъв материал е най-добре да се направят подложките?
мисля че даже трябва да залепи темата или да е в систематизирана тъй като за в бъдеще тези джипки все повече ще се увеличават а и ще публикуваме резултати от лифта
Grand Vitara 2005g- за работа
Honda CR-V 2.2 2008- грижа се за нея
Lexus RX200t -2016г.-евридейката
Най добре от дур алуминий,първите ми бяха такива ,доста скъпо ми излязоха но после дойде стоманата и.......
LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Не,на мен ми го подариха. Плюс това беше от листов материал-квадратни парчета,та сещай се с колко прах се нагълтах докато го стъргах. Ама нали на харизан кон зъбита не се гледат
ОК, отивам да си купя
В момента денивелацията между предницата и задницата е 4-5 см, което е много дразнещо.Подложките на пружините ми са 50 мм. мисля да направя новите на 60 мм. А по-нататък мисля да поръчам в Крън направо нови пружини.
DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
Skype: pach_bs
Нали се сещаш че тия +1 см ще даде лифт още около +2 см.Вече каретата май доста ще се натоварят и ще трябва да се спуска диференциала.Освен разбира се ако пружините не са уморени.
А за разликите отпед/отзад защо толкова се притеснявате. Като се натовари колата, повече подават задните пружини така че тази тазлика започва да се компенсира още щом седнат 2ма души. А как сравнявате разликите - на дъгите на калниците ли? Мислля че е по-добре да се гледа отдолу хоризонталноста на шасито.
Аз гледам моите прагове и с Вартбуртговите пружини и 50мм подложки отпред разликата е 20мм и ме дразни, но това го отдавам и на това, че с лебедката и носещата й конструкция трупнах още над 50кг.
Коментар