Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Патролски въпроси?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Патролски въпроси?

    Днес ходих да гледам един патрол 91 година,модел GR с 2.8 ТД двигателя,което ме притесни в цялата машина е:
    1-предният мост имаше омасляване от едната сфера от другата не,явно ще се нуждае от ревизия и смяна на семерини или направо ремонтен комплект?Някакви цени и откъде мога да проверя?
    2-Двигателя беше мит,но от 3 и 4 дюза на двигателя като беше студен излизаха мехурчета с нафта,като позагря само от 3 цилиндър лекички мехурчета,които преминава в балончета но не големи?Някакви идеи?
    3-Главата изглеждаше че е сменявана,прекалено нова за 18 годишен джип?
    4-при включване на задният блокаж нище не индикираше че е включен,нищо не светна на таблото?
    5-Рамата няма грам ръжда,както и по самата кола,на 251 000 км,като ми твърдят че са реални,внос от Италия?
    6-Виското работеше добре,но не обърнах внимание да не е зацепено постоянно.
    7-на място започна да вдига температурата и отлепи съвсем малко стелката до към 50 градуса след близо 15 мин. работа на място,но не загря повече,а в форума четох че на място патрол не загрява?Проблем ли е това?
    8-Най-тревожното за мен е че 50 градуса загрял двигател налягането на маслото клонеше към нула,при 2000 оборота на студен двигател стоеше малко преди 4 атм, и при форсиране много бавно се вдигаше стрелката,при фронтерата си върви плавно,няма никакви колебания и държи около 4.5-5 атмосфери на 50 градуса двигателя,а при патрола много бавно се вдигаше,и бавно падаше,говоря от порядъка на 8-12 секунди?
    9-при плавно форсиране не припушваше,при по рязка газ само за секунди черен дим,двигателя работеше добре не съм забелязъл прекъсвания за около 15 мин. работа на място,което малко ме обнадеждава.
    Не съм го карал,това беше само първи оглед,цената е 6000 лв,някакви идеи от описаните от мен неща колко пари биха стрували и евентуални проблеми от тях в последсвие на покупката?

    Поздрави

  • #2
    До: Патролски въпроси?

    Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
    Днес ходих да гледам един патрол 91 година,модел GR с 2.8 ТД двигателя,което ме притесни в цялата машина е:
    1-предният мост имаше омасляване от едната сфера от другата не,явно ще се нуждае от ревизия и смяна на семерини или направо ремонтен комплект?Някакви цени и откъде мога да проверя?
    Комплектът за сферите на 1 колело беше по около 70 лв. Не е ясно обаче като отвориш, какво ще намерите вътре. Възможно е да има нужда от смяна на лагери на главините и шенкелни лагери. Последните са 4 броя и струват по 100-130 лв единия.

    Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
    3-Главата изглеждаше че е сменявана,прекалено нова за 18 годишен джип?
    Напълно възможно. На този двигател му се случва такова нещо, особено при неправилна експлоатация.

    Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
    4-при включване на задният блокаж нище не индикираше че е включен,нищо не светна на таблото?
    По принцип на таблото има оранжева лампичка, която светва при включен блокаж.
    Как го включи? Ако си цъкнал копчето на място, лампата няма да светне.


    Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
    5-Рамата няма грам ръжда,както и по самата кола,на 251 000 км,като ми твърдят че са реални,внос от Италия?
    Ти огледай хубаво. И не само гледай, ами ръчкай по рамата. От ляво, от вътрешната страна, там където е ауспуха.
    Купето често загнива в краката на шофьора и пътника (там има шев).


    Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
    6-Виското работеше добре,но не обърнах внимание да не е зацепено постоянно.
    Ами обърни внимание, защото е важно!

    Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
    7-на място започна да вдига температурата и отлепи съвсем малко стелката до към 50 градуса след близо 15 мин. работа на място,но не загря повече,а в форума четох че на място патрол не загрява?Проблем ли е това?
    Колко очакваш да го загрееш на място?

    Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
    8-Най-тревожното за мен е че 50 градуса загрял двигател налягането на маслото клонеше към нула,при 2000 оборота на студен двигател стоеше малко преди 4 атм, и при форсиране много бавно се вдигаше стрелката,при фронтерата си върви плавно,няма никакви колебания и държи около 4.5-5 атмосфери на 50 градуса двигателя,а при патрола много бавно се вдигаше,и бавно падаше,говоря от порядъка на 8-12 секунди?
    Датчикът за налягането на маслото на Патрула е известен палавник.
    Напълно е възможно и в този случай да се лигави.
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 05-07-09, 22:13.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #3
      До: Патролски въпроси?

      Моят двигател е след основен ремонт и смяна на всичко по охлаждането на място си загрява. С електрически вентилатори е, ако ги изключа си вдига температурата доста над средата когато е топло. При включени вентилатори е ясно, че си сеи под точката.... Лампата на блокажа светва след като тръгнеш с включен блокаж, поне при мен е така....

      Коментар


      • #4
        До: Патролски въпроси?

        По въпроса за стойноста на части - Ива на З-ти март. Ако главата е сменена вече - нЕма лошо. За всичко останало - при Светльо в Тученица.

        Покара ли го?
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • #5
          До: Патролски въпроси?

          След отговора на Чавдар искам да допълня само по първа точка.
          Омасляването по сферата може да не се оправи само със смяна на семеринг.Възможно е да имаш износена полуоска(направила си е каналче на мястото на семеринга) и със смяна на семеринг няма да минеш.И още едно допълнение ,ако търсиш по-евтин вариант за шенкелни лагери -стават от мосвич.
          Успех.

          Коментар


          • #6
            До: Патролски въпроси?

            този датчик как мога да разбера дали е от него и просто двигателя е пътник?Да блокажа го включвах на място,не съм го карал,а кога би трябвало да светне?Вратите могат ли да се претапицират,че на едната имаше скъсано?
            Направи ми впечатление че кичето което стои за шумоизолация под капака си е там,въпреки че досега на кола внесена от Италия е махнато заради температурите но на този патрол си стоеше,а за рамата и купето беше мазан подкалниците с боди,но по рамата ужким нямаше,ама нещо много черна ми се видя,и маи ще го ходя с отвертката пак.
            Турбото на колко оборота трябва да надува?ръчках го до около 2000 оборота ама нещо не го чувах,но нямаше пушене отзад,другото което ми направи впечатление е финният или грубият филтър за нафтата,този които е на десният калник до стъклото имаше много ръжда в него,в самият утаиник нали е прозрачен,също имаше две казанчета за доливане на течност за чистачките,с две отделни гърловини за пълнене и на разстояние едно от друго?
            Много ме озадачи това,имам една седмица да помисля дали да го водя на доктор да го гледаме обстоино и да го взимам.
            Щах да забравя с 15 джанти и нови гуми,някакви АТ.И шофиорската врата ми се струва че е провиснала малко.
            На пръв поглед изглежда добре машината.

            Поздрави
            Последно редактирано от FiveFinger; 05-07-09, 22:27.

            Коментар


            • #7
              До: Патролски въпроси?

              При мен турбото включва около 1900-2000 оборота и се чува,би трябвало и при теб да е така.Относно двете казанчета:първото най отпред е за чистачките на предно и задно стъкло,а второто е за чистачките за фаровете.

              Коментар


              • #8
                До: Патролски въпроси?

                И при мен турбото не се чува на място при форсиране над 2000 оборота, макар че мойто е терано. Трябва двигателя да е натоварен за да го чуеш. Поне при мен е така, а електроники по турбото нямам, както и ти.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #9
                  До: Патролски въпроси?

                  За това някакви идеи от какво може да е:

                  2-Двигателя беше мит,но от 3 и 4 дюза на двигателя като беше студен излизаха мехурчета с нафта,като позагря само от 3 цилиндър лекички мехурчета,които преминава в балончета но не големи?Някакви идеи?


                  Поздрави

                  Коментар


                  • #10
                    До: Патролски въпроси?

                    Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
                    За това някакви идеи от какво може да е:

                    2-Двигателя беше мит,но от 3 и 4 дюза на двигателя като беше студен излизаха мехурчета с нафта,като позагря само от 3 цилиндър лекички мехурчета,които преминава в балончета но не големи?Някакви идеи?


                    Поздрави
                    Развити или разхлабени са ти дюзите. Бегом да ги оправяш.
                    ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                    Коментар


                    • #11
                      До: Патролски въпроси?

                      Аз още не съм го взел,та да го оправям,до събота ако мине успешно теста при масйтора,ще се хваля тогава


                      Поздрави

                      Коментар


                      • #12
                        До: Патролски въпроси?

                        Пробвай внимателно скорастите. Аз когато обикалях да търся Нисан, на всички им имаше нещо на скоростите. Или вие на свободна или на 5та или и двете.

                        Най-добре някой който познава добре модела да го поръчка малко.
                        Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                        Към модераторите-А изтрийте го сега.
                        Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                        Коментар


                        • #13
                          До: Патролски въпроси?

                          Евтино, хубаво няма.
                          С патрула е много екстремен въпроса за отношение: цена -качество.
                          Че ще е таралясник, е ясно. Въпроса е за колко пари че стане читав.
                          Двигател се прави;
                          Турбина се намира;
                          Скоростите вият винаги;
                          Диференциалите са здрави;
                          Мостовете, ако не са криви се разминават с лагерчета и семеринги.
                          Проблем са износените главинки, ако не са сервизирани своевременно при луфт;
                          Раздатката е почти безсмъртна;
                          Ида е без ръжда. Че това е най-неличимия проблем при злите животни от тая порода. Тръгнала ли е няма спиране.
                          ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                          Коментар


                          • #14
                            До: Патролски въпроси?

                            Почти приключих с обслужването на патрола,но ми трябват подложни шаиби на дюзите,защото когато е сменявана главата са сложили старите.Някакви размери откъде мога да разбера?Четох в ръководството,но не намерих,или аз не съм чел където трябва?

                            Поздрави

                            Коментар


                            • #15
                              До: Патролски въпроси?

                              Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
                              Почти приключих с обслужването на патрола,но ми трябват подложни шаиби на дюзите,защото когато е сменявана главата са сложили старите.Някакви размери откъде мога да разбера?Четох в ръководството,но не намерих,или аз не съм чел където трябва?

                              Поздрави

                              Никои ли не знае размери?

                              Поздрави

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X