Днес ходих да гледам един патрол 91 година,модел GR с 2.8 ТД двигателя,което ме притесни в цялата машина е:
1-предният мост имаше омасляване от едната сфера от другата не,явно ще се нуждае от ревизия и смяна на семерини или направо ремонтен комплект?Някакви цени и откъде мога да проверя?
2-Двигателя беше мит,но от 3 и 4 дюза на двигателя като беше студен излизаха мехурчета с нафта,като позагря само от 3 цилиндър лекички мехурчета,които преминава в балончета но не големи?Някакви идеи?
3-Главата изглеждаше че е сменявана,прекалено нова за 18 годишен джип?
4-при включване на задният блокаж нище не индикираше че е включен,нищо не светна на таблото?
5-Рамата няма грам ръжда,както и по самата кола,на 251 000 км,като ми твърдят че са реални,внос от Италия?
6-Виското работеше добре,но не обърнах внимание да не е зацепено постоянно.
7-на място започна да вдига температурата и отлепи съвсем малко стелката до към 50 градуса след близо 15 мин. работа на място,но не загря повече,а в форума четох че на място патрол не загрява?Проблем ли е това?
8-Най-тревожното за мен е че 50 градуса загрял двигател налягането на маслото клонеше към нула,при 2000 оборота на студен двигател стоеше малко преди 4 атм, и при форсиране много бавно се вдигаше стрелката,при фронтерата си върви плавно,няма никакви колебания и държи около 4.5-5 атмосфери на 50 градуса двигателя,а при патрола много бавно се вдигаше,и бавно падаше,говоря от порядъка на 8-12 секунди?
9-при плавно форсиране не припушваше,при по рязка газ само за секунди черен дим,двигателя работеше добре не съм забелязъл прекъсвания за около 15 мин. работа на място,което малко ме обнадеждава.
Не съм го карал,това беше само първи оглед,цената е 6000 лв,някакви идеи от описаните от мен неща колко пари биха стрували и евентуални проблеми от тях в последсвие на покупката?
Поздрави
1-предният мост имаше омасляване от едната сфера от другата не,явно ще се нуждае от ревизия и смяна на семерини или направо ремонтен комплект?Някакви цени и откъде мога да проверя?
2-Двигателя беше мит,но от 3 и 4 дюза на двигателя като беше студен излизаха мехурчета с нафта,като позагря само от 3 цилиндър лекички мехурчета,които преминава в балончета но не големи?Някакви идеи?
3-Главата изглеждаше че е сменявана,прекалено нова за 18 годишен джип?
4-при включване на задният блокаж нище не индикираше че е включен,нищо не светна на таблото?
5-Рамата няма грам ръжда,както и по самата кола,на 251 000 км,като ми твърдят че са реални,внос от Италия?
6-Виското работеше добре,но не обърнах внимание да не е зацепено постоянно.
7-на място започна да вдига температурата и отлепи съвсем малко стелката до към 50 градуса след близо 15 мин. работа на място,но не загря повече,а в форума четох че на място патрол не загрява?Проблем ли е това?
8-Най-тревожното за мен е че 50 градуса загрял двигател налягането на маслото клонеше към нула,при 2000 оборота на студен двигател стоеше малко преди 4 атм, и при форсиране много бавно се вдигаше стрелката,при фронтерата си върви плавно,няма никакви колебания и държи около 4.5-5 атмосфери на 50 градуса двигателя,а при патрола много бавно се вдигаше,и бавно падаше,говоря от порядъка на 8-12 секунди?
9-при плавно форсиране не припушваше,при по рязка газ само за секунди черен дим,двигателя работеше добре не съм забелязъл прекъсвания за около 15 мин. работа на място,което малко ме обнадеждава.
Не съм го карал,това беше само първи оглед,цената е 6000 лв,някакви идеи от описаните от мен неща колко пари биха стрували и евентуални проблеми от тях в последсвие на покупката?
Поздрави
Коментар