Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малко помощ за проекта ми за електромобил.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Малко помощ за проекта ми за електромобил.

    Здравейте.

    От известно време съм започнал проект за превръщане на VW Jetta mk2 в електромобил. Може да разгледате тук http://www.ev-bg.com/wordpress
    Пръвоначално проекта бе замислен с предно предаване като ел-мотора щеше да се куплира към скоростите посредством фланец. Обаче в последствие малко се промениха нещата и реших да мина на задно предаване. Причина е, че на електромобила не са му нужни скорости. Предавателното число на диференциала е напълно достатъчно. Насочих се към карантии от VW mk2 синхро. Да тук добре, но ми се иска да имам блокаж, защото колата ще се ползва и за малко по-спорти цели, а синхрото от Golf няма такива ектстри. Стигаме до последната ми идея ....Заден мост от синхро ,но с преден диференциала от VW Transporter T3/2 синхро който е с ръчен блокаж. Проблемите който аз виждам са следните :

    -Накой знае ли каква е понижаващата предавка в диференцала на синхрото ?

    - напасване към мост от golf2 .
    Проблема не е супер голям. С CO и флекс всичко е възможно.

    - Обръщане на диференциала на 180 градуса. При Транспортера той идва от задната част , а при мен ще идва отпред.

    - Виско муфата.
    Просто се премахва ?


    Имате ли други идей ? Бъркам ли в нещо ? Предложения ?

  • #2
    До: Малко помощ за проекта ми за електромобил.

    Потърси един заден мост от самурайче някои имат блокаж .
    0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

    Коментар


    • #3
      До: Малко помощ за проекта ми за електромобил.

      С този двигател дали ще има достатъчно въртящ момент , за да потегли при лек наклон , ако няма скоростна кутия и съединител . Може да разгледаш устройството на някой електрокар за идеи .
      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

      Коментар


      • #4
        До: Малко помощ за проекта ми за електромобил.

        въртящ момент има в излишък !

        Коментар


        • #5
          До: Малко помощ за проекта ми за електромобил.

          Не лош вариант за пълноприводно задвижване е да използваш електродвигател за всяко от колелата. Механиката се упростява и намаляваш загубите в нея.
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #6
            До: Малко помощ за проекта ми за електромобил.

            М ... Не први това. И изобщо, не прави нищо излишно. По принцип няма да се справиш с вички неща едновременно. И пак по принцип забрави за всякакви спортни истории.
            Явно никога не си правил такива неща. Ще се учудиш колко всъщност са проблемите на всяка стъпка. Ще е чудо, ако успееш да го накараш да се движи поне някак, само като смениш ДВГ с електромотора. Когато накараш поне това да работи устойчиво, тогава и посягай към следващото.

            Коментар


            • #7
              До: Малко помощ за проекта ми за електромобил.

              Калеги, нека се придържаме към въпросите ми от първия пост. На изрази от рода на "няма да стане" съм се наслушал доста. Ако може някой да помогне ,да попогне. Нека не се разводняват нещата.

              Коментар


              • #8
                До: Малко помощ за проекта ми за електромобил.

                И аз поддържам мнението на Стефан , че първо трябва само да замениш двигателя , за да видиш дали ще се движи , а после започни да махаш скорости съединител и трансмисия, ако е нужно .
                0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                Коментар


                • #9
                  До: Малко помощ за проекта ми за електромобил.

                  И аз подържам мнението на колегите че първо трябва да се сложи двигателя.
                  Преди време ми мина и намене същата идея вдъхновен от един репортаж за направено такова електрическо возило и разгледах различни решения.Общото между тях беше че двигателя е твърдо вързан (без съединител) към скоростите. А самата скоростна кутия е зацепена само на 2-ра предавка.

                  Успех в начинанието.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Малко помощ за проекта ми за електромобил.

                    Първоначално публикуван от stoi Преглед на мнение
                    Калеги, нека се придържаме към въпросите ми от първия пост. На изрази от рода на "няма да стане" съм се наслушал доста. Ако може някой да помогне ,да попогне. Нека не се разводняват нещата.
                    Нямаш си на идея с какво се захващаш. Ако идеята е да се движи просто на ток, то един мотор и контактори от електрокар ще свършат работа. Ако идеята е да се постигне функциалноста и автономията на обикновен автомобил то няма да стане.
                    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Малко помощ за проекта ми за електромобил.

                      Извинявай за глупавия въпрос това тип - мотор-генератор ли се явява този мотор, който си избрал. В смисъл постоянно зацепен ли ще е. Питам понеже не намерих много данни за този мотор на сайта на фирмата производител. А и аз съм започнал една задачка но с мотор-генератор на E-cycle.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Малко помощ за проекта ми за електромобил.

                        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                        Нямаш си на идея с какво се захващаш. Ако идеята е да се движи просто на ток, то един мотор и контактори от електрокар ще свършат работа. Ако идеята е да се постигне функциалноста и автономията на обикновен автомобил то няма да стане.


                        преди няколко месеца гледах по дискавъри мисля , как група мили хора във един много чист гараж си бяха сглобили 700кг. бъги , открито само конструкция и обезопасяване , двуместно , което наредиха редом до новото Murciélago sports a 6.5-l Lamborghini V12 engine, 6-speed sequential automatic и докато това теле включваше блокажи клапани отваряше , вкарваше се в пътя и всички други системи и системки ревейки и пушейки , електро бъгито както се казва "стана и тръгна" , ламбото го настигна след 10-тина секунди на 250 км/ч щото не е проектирано да върви повече. Това е бъдещето , другото е чист фетиш , който всички обичаме.

                        PS: Jeep имат проект и прототип на високопроходим jeep изцяло еко , безшумен , идеален за експедиции , преходи , научни наблюдения, като с едно зареждане на батериите се движи към 760км. а те се целят във 1600км. (+/- 100) за да го пуснат. Да не пропусна че това се получава като при движение надоло произвежда енергия а нагоре я хапва...
                        Аз съм за

                        Коментар


                        • #13
                          До: Малко помощ за проекта ми за електромобил.

                          Въпросът не е за или против електрокарите, той е предизвестен. ДВГ е глух клон от еволюцията, просто някоя година се задържа като единствено технологично достъпен.
                          Въпросът е че човекът очевидно няма никакъв опит, и не ще да повярва че няма да се справи с всичкото наведнъж. Не ще и да го прави на етапи, които колкото и да са трудни, да струват непреодолимо много пари, време и сили, все пак са разумния подход.
                          Спор за методологията, не за принципа.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Малко помощ за проекта ми за електромобил.

                            Първоначално публикуван от @XJ Преглед на мнение
                            PS: Jeep имат проект и прототип на високопроходим jeep изцяло еко , безшумен , идеален за експедиции , преходи , научни наблюдения, като с едно зареждане на батериите се движи към 760км. а те се целят във 1600км. (+/- 100) за да го пуснат. Да не пропусна че това се получава като при движение надоло произвежда енергия а нагоре я хапва...
                            Аз съм за

                            "с едно зареждане на батериите се движи към 760км" - е това не го вярвам, ужасно много ми се струва, такава голяма автономност на фона на досегашните разработки.
                            И колко цикъла среден живот имат батериите и за колко време се зареждат на 100%?

                            Спамя темата на колегата - автор, но пък и не забелязвам някакъв голям интерес от негова страна и развитие на проекта.
                            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                            Коментар


                            • #15
                              До: Малко помощ за проекта ми за електромобил.

                              Само спамите!

                              Човекът задава конкретен въпрос, вие му променяте концепцията!

                              Оставете го да го направи по този начин по който го е решил. ако можете помогнете, знам че има капацитети тука и знам, че можете да разрешите малки на вид, но важни въпросчета.

                              Колега stoi, съветът ми е да ги питаш за конкретни детайли, тех там им е силата, щото иначе виждаш какво става!
                              Най обичам да ми обясняват как няма да стане!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X