Здравейте.
От известно време съм започнал проект за превръщане на VW Jetta mk2 в електромобил. Може да разгледате тук http://www.ev-bg.com/wordpress
Пръвоначално проекта бе замислен с предно предаване като ел-мотора щеше да се куплира към скоростите посредством фланец. Обаче в последствие малко се промениха нещата и реших да мина на задно предаване. Причина е, че на електромобила не са му нужни скорости. Предавателното число на диференциала е напълно достатъчно. Насочих се към карантии от VW mk2 синхро. Да тук добре, но ми се иска да имам блокаж, защото колата ще се ползва и за малко по-спорти цели, а синхрото от Golf няма такива ектстри. Стигаме до последната ми идея ....Заден мост от синхро ,но с преден диференциала от VW Transporter T3/2 синхро който е с ръчен блокаж. Проблемите който аз виждам са следните :
-Накой знае ли каква е понижаващата предавка в диференцала на синхрото ?
- напасване към мост от golf2 .
Проблема не е супер голям. С CO и флекс всичко е възможно.
- Обръщане на диференциала на 180 градуса. При Транспортера той идва от задната част , а при мен ще идва отпред.
- Виско муфата.
Просто се премахва ?
Имате ли други идей ? Бъркам ли в нещо ? Предложения ?
От известно време съм започнал проект за превръщане на VW Jetta mk2 в електромобил. Може да разгледате тук http://www.ev-bg.com/wordpress
Пръвоначално проекта бе замислен с предно предаване като ел-мотора щеше да се куплира към скоростите посредством фланец. Обаче в последствие малко се промениха нещата и реших да мина на задно предаване. Причина е, че на електромобила не са му нужни скорости. Предавателното число на диференциала е напълно достатъчно. Насочих се към карантии от VW mk2 синхро. Да тук добре, но ми се иска да имам блокаж, защото колата ще се ползва и за малко по-спорти цели, а синхрото от Golf няма такива ектстри. Стигаме до последната ми идея ....Заден мост от синхро ,но с преден диференциала от VW Transporter T3/2 синхро който е с ръчен блокаж. Проблемите който аз виждам са следните :
-Накой знае ли каква е понижаващата предавка в диференцала на синхрото ?
- напасване към мост от golf2 .
Проблема не е супер голям. С CO и флекс всичко е възможно.
- Обръщане на диференциала на 180 градуса. При Транспортера той идва от задната част , а при мен ще идва отпред.
- Виско муфата.
Просто се премахва ?
Имате ли други идей ? Бъркам ли в нещо ? Предложения ?
Коментар