Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос: Фронтера "А" или Фронтера "Б"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос: Фронтера "А" или Фронтера "Б"

    Привет на всички.
    По ред причини реших да купувам Фронтера. Изчетох всичко, което можах да намеря във форума, вкл. систематизираната информация на Яро, както и писанията в руския клуб за Фронтера. Неможах, обаче, да намеря някаква по-подробна сравнителна информация за двата модела - старата Фронтера, до 1998г. и новата модификация от началото на 1999 г. Няколко пъти изчетох внимателно написаното от Кирасир и от другите колеги от форума, но пак си остава висящ този въпрос:
    "старата" Фронтера- ниска цена, остават доста пари за евентуални ремонти по стандартното оборудване, както и за евентуални подобрения /окачване, гуми, аксесоари ..../ Също така остават и всички "детски" болести, по двигател, трансмисия, каросерия, оборудване, които са отстранени в следващото издание на Фронтерата.
    "новата" Фронтера - висока цена, почти стопяваща планирания бюджет. Но пък доста неща са подобрени. По-добри двигатели /на книга/, но пък и по-сложни.?! Практически съвсем нов интериор, доста променено купе, промени по автоматиката на хъбовете ....
    И като се има в предвид липсата ми на стаж с такива автомобили, моля за Вашата помощ и съвети.

  • #2
    наситина сложен избор, ако аз имах подобна дилема бих си търсил фронтера 96-а това е първата промяна на интериора и окачването също и на двигателя, тя е по-евтина от тези след 98-а а пък ще ти останат пари да потегнеш това онова, аз бих си сменил веднага цялото окачване ~ 2000 лв. и едни хубави гуми ~ 1000 лв. и след това само ще си караш.
    no signature no problems

    Коментар


    • #3
      Привет fanatic.
      И аз се замислих за варианта "стара" Фронтера. Но като гледам пазара у нас, пробега който показва километража ми се струва бая "километричен" . Ако пък е върнат километража -
      Четох че моторите C20Ne, I24NE и особенно дизелака 4JB1T имат доволно голям ресурс, ама знаели човек на какво ще попадне. Ако предишния собственик си е мислил че кара не Фронтера, а БТР примерно...???
      Колкото до окачването си прав. Само дето ще те питам на по-късен етап за тази смяна, дето е 2000 лв. /какво, при кой, за колко време става и т.н.т./ И за гумите, разбира се.

      Коментар


      • #4
        специално за C20NE i I24NE i C24NE мога да ти кажа че са много добри дуракоустойчиви и дълговечни мотори евтини за подръжка и непретенциозни, рядко ще срешнеш фронтера с такъв мотор с проблем в него. А за навъртяните колометри си прав, макар че хората ги е страх много да ги карат оффроуд фронтерите щото битува идеята че като е опел е слабо, но така е по-добре за тези които нямат предрасъдаци. Мойта препоръка е да си вкараш от вън много по-голяма вероятност е да не е карана душмански(стига да не е от италия) ако все пак решиш да е от тук и си в софия можеш да разчиташ на мен да хвърля едно око и после разбира се в сервиз за по-сериозен оглед.
        no signature no problems

        Коментар


        • #5
          Въобще не се чуди, ако имаш възможност вземи Б.Почти нищо общо със старата , нови мостове , заден диф., друга раздатка , двигатели , много по добро качество на сглобката.Имам такава , 2001 г ,2.2 дти-16в , чудесен дизел , много икономичен и съшевременно върви сериозно.До морето например си поддържам 160 с лекота.Друго е включването на предения мост , абе различна кола.По всички части на мойта , където съм погледнал пише ISUZU.
          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
          Суперскан България www.decbg.com
          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

          Коментар


          • #6
            лично на мен новата ми харесва повече и на външен вид...

            ако е карана "като БТР" ще си личи и без да гледаш километража... според мен, по-опасно е ако е карана като Кадет/Астра GSi
            успех!
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #7
              Преди години ходех до Мюнхен служебно, през седмица, за по пет дена. Доста коли съм дотъркалял до България. Карах известно време Мерцедес-124 серия, 300 Д, след което се качих на С 180 и се разочаровах от този модел. Даде няколко дефекта и бързичко се освободих от него.
              Сега се ослушвам за промените по вноса на употребявани возила, които ще бъдат приети от догодина. За сега поне аз незнам подробности. Може би вноса на по-нова кола ще излезе изгодно, за разлика от стари на години модели. Поне такава е идеята, доколкото схващам.
              "ако е карана "като БТР" ще си личи и без да гледаш километража... според мен, по-опасно е ако е карана като Кадет/Астра GSi" казва Тедо. И аз на това се надявам. Да личи как е експлоатиран автомобила. Щото гледах тук една Фронтера "А", в Надежда, целия накичен с допълнителни фарове отпред, отзад- горе /боен фар от УАЗ/за осветяване при движение на задна, на покрива също имаше шест правоъгълни фара, як "експедиционен" багажник на покрива /самоделка/ със специална стойка за две 20-литрови метални туби /и те бяха там/, отзад на бронята скоби за онзи голям червен крик /той самият липсваше и щеше да се появи след съответното заплащане/, огромни гуми /нови на пръв поглед/, цялата предна броня с булбар беше нещо съвсем различно от оригиналната и напомняше на ARB /пак самоделка/, лебедка само нямаше /сигурно е сложна за изработване/... И при цялото това кичене, собственика твърдеше, че тази "джипка" никога не е виждала друг терен освен асвалта от София до Благоевград... ...и ми поиска еб....си цената !!!

              Коментар


              • #8
                Ела да видиш тази Фронтера. Никога не е влизала в гора. По състоянието и ще се ориентираш коя е карана като БТР и коя не

                http://forum1.offroad-bulgaria.com/v...ED%F2%E5%F0%E0
                http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                Коментар


                • #9
                  мойта пак е главно рибарска през лятото и шoсейка зимата

                  ето ти още едно предложение не е лъскава като на колегата по-горе, ма е на доста приемлива цена + почти всичко сменено по окачването , ако ти е за в гората с преправяния споменани по горе ще минеш тънко
                  http://forum1.offroad-bulgaria.com/v...ED%F2%E5%F0%E0

                  общо взето наблюденията ми са че са здрави , тромави на пътя , и за дъла база събира малко багаж :-)

                  Коментар


                  • #10
                    OgyLalov , всъщност ти за какво ще я ползваш?
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • #11
                      има една Спорт 2.8ТД...

                      най-доброто е една доста междинен модел - 2.8 турбо дизел къса база. пусни си мобиле .де и напиши фронтера 2/3врати дизел.повечето хора не знаят даже че съществува такъв модел.има я все пак ама трее да се помъчиш за да я фанеш на добра цена.веднага ги зимат.ако искаш ше помагаме.имам некой контакти.ама ще е бавно.редко ги има.абе има по 5-6 на месец.много са издръжливи....
                      ама много си заслужава.......
                      висете отпуснато

                      Коментар


                      • #12
                        и кажи едно мерси.....

                        имаш да черпиш една бира....
                        щот тва си ми беше тайна ма нали съм приятел........
                        висете отпуснато

                        Коментар


                        • #13
                          Благодаря на колегите за мненията и препоръките.
                          Сега просто нямам време да отговоря, защото вече чувам тръбния звук, с който ме зове, за да ме погълне чудовищната ламя, наречена РАБОТА !!!!!

                          Ако отхлаби захапката по-късно - ще пиша !!

                          Коментар


                          • #14
                            /малка пауза в бачкането/
                            На въпроса за какво ми трябва Фронтерата: За да мога да достигам до тайните конспиративни квартири на Нейно Величество Рибата.!!!
                            Щото, само като се сетя през какви пътища минавах на Доспат......
                            А пък мойта колица, която търкалям в момента, FIAT Bravo, си е чисто градска.
                            За предложението на колегата dhx: Четох в една статия на Кирасир, за този мотор."Если в поле вашего зрения попал автомобиль 1995-96 года выпуска с турбодизелем 4JB1T – можете считать, что вам крупно повезло. Этот двигатель не зря считается одним из шедевров японского дизелестроения, и не зря растиражирован в сотнях тысяч экземпляров. Из всей гаммы двигателей, ставившихся на Frontera первого поколения, только этот можно назвать идеально подходящим по характеристикам внедорожнику таких габаритов и такого веса. Кроме того, он дьявольски вынослив и неприхотлив."
                            Имал съм възможност да карам японски дизел, и от това което съм научил излиза, че те са мотори с огромен експлоатационен ресурс, при спазване на технологичните предписания, разбира се. В mobile.de виждам един такъв екземпляр, модел "А", къса база , с мотор 4JB1T, на 194000 км. 1997 г., цена 3500 евро, в Хамбург.

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от kiki.t
                              По всички части на мойта , където съм погледнал пише ISUZU.
                              не е само на твойта така единственото място където съм видял да пише опел на мойта е по мотора и пластмасите в купето ! навсякъде исузу, а иначе ти си с най-добрия мотор слаган някога на фронтера това е мнението от няква анкета на 10 000 собственици на фронтери в европа дето четох преди време
                              no signature no problems

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X